Hop til indhold
rene20

Hvordan går det med scoren 2013 ?

Recommended Posts

Var ude i går for, at tage en træningsrunde på vinterbanen - allerede under opvarmningen forstrakte jeg venstre røvballe, så var den runde ovre....

Er egenlig ligeglad med hvor mange runder jeg får i år, bare jeg kommer ned på 20-25 i hcp....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser lækkert ud :) Jeg vil dog hellere stå på ski, mens der er varmere også :D

Det var lidt koldt de første timer af dagene med sol, (3 af 6 dage med fuld sol), hvor temperaturen lå på minus 15-18 stykker. Fra kl 11, blev det dog rigeligt varmt. På de skyede dage var der minus 5-8 grader - og det er helt fint til ski.

...men hold da op hvor er det en fin måde at holde familieferie på. Så kan de så også syltes til golfsæsonen er forbi :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du mener juniorerne? :D

Du er da sød - tak :D

Apropos ski, så ville jeg nu gerne afsted, selv i minus 15*. Har været afsted altid siden jeg var 3, men daddy blev opereret i knæet i år, og så var der altså ikke betalt ski :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos ski, så ville jeg nu gerne afsted, selv i minus 15*. Har været afsted altid siden jeg var 3, men daddy blev opereret i knæet i år, og så var der altså ikke betalt ski :(

Du må lære ham at stå på ét ben :-)

Ødelagde selv mit korsbånd for 14-15 år siden, og har stadig lidt problemer med det, hvis jeg begynder at hoppe for meget (kan ikke tåle at lande igen), men man lærer sig at skåne det, når man ved alternativet er at man ikke kan stå mere på ski.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gør hvad jeg kan ;)

Du ser i øvrigt en smule anderledes ud i virkeligheden, end på dit profilbillede :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gør hvad jeg kan ;)

Du ser i øvrigt en smule anderledes ud i virkeligheden, end på dit profilbillede :D

Resten af denne samtale kan passende flyttes til Dating.dk :lol:  :D  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må lære ham at stå på ét ben :-)

Ødelagde selv mit korsbånd for 14-15 år siden, og har stadig lidt problemer med det, hvis jeg begynder at hoppe for meget (kan ikke tåle at lande igen), men man lærer sig at skåne det, når man ved alternativet er at man ikke kan stå mere på ski.

Ja. Han synes heller ikke det er sjovt når man foreslår at han bare kan tage med, og så kan resten af familien stå mens han sidder til før, under og efter-ski :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gør hvad jeg kan ;)

Ja der er ikke meget Happy Gilmore over mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Første runde i år på sommergreens (selvom -1 grad næppe kvalificerer som sommer).

Gik alene og må konstatere, at det er alt for tidligt på sæsonen til at gå 36 huller :-)

1. runde 51 p. (for-ni 23 og bag-ni 28).

2. runde 26 p. (for-ni 13 og bag-ni 13).

Lige nu: Ømme fødder, sofa og opladning til i morgen, hvor der er en runde med konen og den yngste datter. Derefter 2 uger i Kina uden golf...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De sidste 2 dage har budt på 2 runder golf :)

Dejligt at vejret begynder at ligne noget.... begge runder har budt på skræmmende dårlig for 9 og så meget bedre spil på bag 9

Mon man skal overveje om det der opvarmning virkelig har en effekt???

Vinteren over har Jeg brugt en del sammen med min putter ude i værkstedet. Det ser ud til at det virkelig betaler sig at træne :thumbsup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden