Jump to content
claust

??? PGA Tour 2011

Recommended Posts

Konm til at fundere over en ting.. :-)

Mon EA holder fast i Tiger Woods PGA Tour titlen på deres golfspil de kommende år? Den amerikanske moral er jo ikke sådan at spøge med, så det er måske ikke ham de vil se lægge navn til deres spil længere? Og nu er han jo på pause i 'ubestemt tid'...

Har selv ingen problemer med historierne om ham, det hører privatlivet til, og mon ikke at andre som f.eks. John Daly har et par røverhistorier oppe i ærmet der kan konkurrere med Tigers :-P

Jeg tror ikke vi har set det sidste i den sørgelige føljeton om Tiger Woods - Tigers navn ryger, efter mit kendskab til USA, også væk fra de populære EA spil.

Er der noget som ikke bliver tilgivet i USA, så er det utroskab - bare kig på hvor galt, det er gået for andre som har svigtet familien. Nu har tiger så valgt at holde pause - forholdet/familien skal reddes eller er det de ubehagelige spørgsmål som skal undgås.

Sørgeligt at manden ikke kunne leve op til idealet som perfekt. Nu bliver det svært, hvis ikke umuligt, at gå over i de amerikanske historiebøger som alletiders bedste golfspiller, for det er ikke kun antallet af majors som tæller, men også hvordan var din moral, når der skal kigges tilbage.

Som en kendt tv-vært har skrevet - Familie first. Hvilken familiefar vil nu opmuntre sine børn med tilråb om en ny Tiger.

COP

hej Alle

jeg kan ikke lade være med at tænke på Kellogs slogan "Frosties vækker en tiger i dig", det får en helt anden betydning nu...Ha..ha... LOL

Jeg vil ærligt indrømme at der ikke kommer salte tåre fra min side af pga. Tigers exit..Hug Tror det er sundt for den krukkede prima donna at komme lidt ned med nakken og komme tilbage med en mere ydmyg attitideThumbs Up.. Han kasten med køller og selvhøjtidelighed var til at kaste op overCensored...

jeg tror dog ikke der går mere end et halvt år før han er tilbage på touren med en "anstandsdame"LOL .. Han skal nok først den vej forbi Oprah for at få syndsforladelse ved den amerikanske befolkning.Clown.

Er lige kommet hjem fra Tiger's"hjemby" Orlando og der er Tiger skandalen ufattelig stor. Der er stort set ikkeandet i fjernsynet, alle medier beskæftiger sig med det. Der er 24timers tv dækning fra hans hus . Talkshows medparterapeuter,avokater, sexologer krisemanagere, præter og you-name-it.  Stort set hver eneste kanal hiver dagligt en eller anden kvinde frem der angiveligt har ageret Tiger-tæmmer. Det er lidt skræmmende hvor meget det egentlig fylder ved siden mere relevante nyheder. Klima-top-mødet har jeg så ikke hørt et ord omfør jeg krydsede grænsen til dk....

Niels