Jump to content
Sign in to follow this  
Gadegaard

Golf til boxer

Recommended Posts

hej Alle

Jeg har invisteret i et nyt fjernsyn og dermed også et Boxerkort. Der var desværre ikke nogle golfkanaler derpå, hvorefter jeg skrev nedenstående til boxer. Det kunne være fint hvis der var flere Boxer ejere i dette forum der ville ligge et tilsvarende "pres"Clap.

Hej Boxer

Jeg er passioneret golfspiller ligesom en stor del af den danske befolkning, I denne henseende, så kunne jeg godt tænke mig at få muligheden for at købe mig adgang til enten "viasat golf" og eller "Golfchannel", som tilvalg. I fohold til jeres pakker så er fodboldsporten godt repræsenteret, men det er begrænset hvor meget golf der vises på jeres udbudte kanaler. Dette synes jeg er ærgeligt, da golf samtidigt er den næst største idrætsgren i Danmark, kun overgået af fodbold. Det er samtidigt den eneste sportsgren der gennem de sidste 50 år har været i konstant stigning. Bare i de sidste 20 år er udviklingen helt enorm, 1989 var medlemstallet indenfor DGU 37.700 og 2009 er tallet steget til knap 174.000 (heri er der ikke medregnet pay&play spillere), så interessen ligger derude.

Glæder mig til at høre fra jer....

Svar fra boxer:

Hej Peter,

Mange tak for din henvendelse.

Vi må desværre meddele at vi ikke har mulighed for at vise de ønskede
kanaler. Det er noget vi vel gå videre med, men vi kan på nuværende
tidspunkt ikke garantere om vi kommer til at vise golf kanaler.

Du er altid velkommen til at ringe til os på telefonnr. 7033 2033 eller
kontakte os via mail på kundeservice@boxertv.dk, hvis du har yderligere
spørgsmål.

Med venlig hilsen

Angelina Pomykala

Boxer TV A/S
Postbox 2704
2100 København Ø

Jeg har mit tv-signal via bredbånd, så mit behov er dækket Big smile

Jeg vil forslå at du også kontakter Viasat og fortæller om dit problem, måske kunne de (hvis I er mange nok) så blive interesseret i at sælge nogle af deres signaler via Boxer. Om det teknisk så er muligt er en anden sag.

COP

Guest

dette er bare en ide ,,, jeg ved self. ikke hvor du har din com henne men man kan jo bare trække en ledning fra sin com til sin tv og vupti så kan du se golf på dit tv,,, også er det endda næsten gratis  Clap

hej alle

tak for de mange gode forslag.. tror jeg vil invistere i en router, så jeg kan få en trådløs forbindelse... ved ikke hvordan, jag praktisk skal gøre det, men det finder jeg vel ud af..

igen tak for hjælpen..

skriv lidt om hvilket gear du har og evt om hvordan du havde forestillet dig at det sku køre, så kan jeg godt hjælpe dig lidt og sikkert også en masse andre herinde

vh jesper

hej Jesper

fedt at du vil hjælpe... Jeg har en bærbar pc med en 10 mb. forbindelse samt et Sony Bravia "40" 200 hz.... hvilken router skal jeg vælge og hvordan gør jeg helt lavpraktisk?

Big smile

hejsa, vil anbefale dig den router der hedder: linksys wrt54gl. den er stabil og det er en af de bedste ps3 routere, hvis du engang investere i sådan en bandit.

jeg er ikke helt med på om dit tv understøtter at modtage stream fra pc, for hvis ikke så er der to løsninger. enten et kabel fra pc til tv eller et mediacenter/ps3 koblet til tv,et.

men måden at gøre det på er: kobel routeren til stikkontakten,tænd den og søg efter det trædløse netværk, når pc og router har fundet hinanden, så burde du ku finde tv,et ligesådan. det er lidt groft sagt men følg de/den vejledning der er med routeren evt. google dig lidt frem så burde det være lige til.

held og lykke med det du.

vh jesper