Jump to content
Sign in to follow this  
TLP

"Flag" til @Pastorius

Recommended Posts

Det skal da ikke gå forbi sig i stilhed :)

Tillykke med fødselsdagen :)

Tak for det :D

Det blev ikke til en runde golf i dag. Jeg er stadig i Barcelona, men har pakket kufferterne og i morgen er det hjem til DK.

Lidt golf kom der dog ud af det. Jeg fik et par Addidas 360 ATV (sidste års model), som jeg selv var med til at hente i El Corté Ingles (lidt tilsvarende Magasin). De havde lige to-tre par tilbage på tilbud, hvoraf det ene heldigvis var i min størrelse. 90€ er vist en ok pris for dem, ikke?

Ellers er dagen gået med lidt shopping med junior og et god middag på en brasilliansk restaurant her i Barcelona.

Hjertelig tillykke med dagen, er selv lige kommet hjem fra en runde golf i Roskilde, gik på 18.hul kl. 22.15 men da skulle boldene helst lande midt på fairway for at finde dem ;-)

Godt du har haft en god dag og ferie, nyd jeres ferie fortsat, hilsen Kurt

Tillykke med dagen :)

Hjertelig tillykke med dagen, er selv lige kommet hjem fra en runde golf i Roskilde, gik på 18.hul kl. 22.15 men da skulle boldene helst lande midt på fairway for at finde dem ;-)

Godt du har haft en god dag og ferie, nyd jeres ferie fortsat, hilsen Kurt

Et stort tillykke med dagen her fra det sydlige Danmark.

Tak til jer også. Jeg er nu endelig hjemmei Sorø igen, efter at have været oppe kl 5:00 og været ved at rådne op i Frankfurt :-/

....men til gengæld skal jeg så noget tidligere op i morgen, og afsted til Sverige og spille mine første to runder golf (og mine første golfslag overhovedet) siden VMG mini-matchen på Ledreborg. JEg kan ikke lige huske hvornår jeg har gået mere end et par dage i træk uden at røre køllerne sidst. Spændende om jeg helt har glemt det, eller om pausen har gjort mig godt. Dem jeg skal spille med er ikke til range og opvarmning - udover en mulligan.