Jump to content
rene20

Hvordan går det med scoren 2012?

Recommended Posts

Hos os er det stadig med oplæg og til vintergreens og altså ikke noget der ligner rigtig golf (og jeg spillede også 3-5 bolde fra tee).

Vinden have vi dog til fælles med Ørnehøj -

Alligevel var der et par highlights.

- Fuldt 9-jern til en meter fra pinden.

- 3 bolde spillet fra samme sted, der lå inden for en radius på 2 meter. (igen med et fuldt 9-jern)

- Mit hidtil længste drive (i den vildeste medvind) - jeg vil tro den nærmede sig 240 meter. Mindst 10% over min hidtidige rekord og vel omkring 50-60 meter længere end mit gennemsnit. Det var med LHW's driver.

- Fuldt 5-jern lige på pinden i medvinden. Den blev 160 meter (hvilket var 10 meter for langt).

ja føj et møgvejr , min runde igår var højst overraskende. det var en fin blanding af de i mine 5 år som golfer værste slag nogensinde.

man kunne kalde det en kalvekade af skodslag , vinter tee og green , gad ikke at tælle slag . ( eller kunne jeg ikke tælle til så mange :baby: ? ).

Årets første 9 huller blev spillet i dag i Vallø (fremskudte klodser på teestederne og med sommergreens).

Puha, 4 måneder er nok lidt for lang tid uden at røre en goldkølle. Sølle 8 point blev det til (0+0+0+1+1+2+1+1+2)

Hvad skal jeg sige. Drivingen var okay, jernslagene var helt i skoven - putningen var egentlig rimelig god)

Bedre held næste gang :)

Gyldensteen i dag - 1. runde i meeeget lang tid

13 point på forni og 20 på bagni - ikke så ringe endda, meget rusten i starten og nye jern - med den bagni, banens par med en mistet bold, ser det jo lovende ud

Årets første 9 huller blev spillet i dag i Vallø (fremskudte klodser på teestederne og med sommergreens).

Puha, 4 måneder er nok lidt for lang tid uden at røre en goldkølle. Sølle 8 point blev det til (0+0+0+1+1+2+1+1+2)

Hvad skal jeg sige. Drivingen var okay, jernslagene var helt i skoven - putningen var egentlig rimelig god)

Bedre held næste gang :)

Du havde vel ikke forventet andet, efter flere måneder på sofaen ;) vejret var flot så noget godt var der med hjem :D

Du havde vel ikke forventet andet, efter flere måneder på sofaen ;) vejret var flot så noget godt var der med hjem :D

Jeg havde egentlig forventet lidt bedre jernspil - dog uden at det var prangende ;)

Men ja - vejret var super flot, så ingen klager herfra..........bortset fra at jeg tabte med 1 point til konen - og starter dermed året med at være bagud med ½ point :mad:

På trods af småregn, var jeg lige ude og gå 18 huller. Første runde i år, hvor jeg har talt slag.

Vi spiller til vinter-greens, hvilket bestemt ikke gør det nemmere, knoldede og hullede fairways, gør at ethvert put over 1m er et spil i lotteriet.

Resultatet var, 1Birdie, 5 par, 8 bogey, 2 DB og 2 TB, 21 point ud og 16 hjem. Dejlig dag på golfbanen :thumbsup:

Guest

På trods af småregn, var jeg lige ude og gå 18 huller. Første runde i år, hvor jeg har talt slag.

Vi spiller til vinter-greens, hvilket bestemt ikke gør det nemmere, knoldede og hullede fairways, gør at ethvert put over 1m er et spil i lotteriet.

Resultatet var, 1Birdie, 5 par, 8 bogey, 2 DB og 2 TB, 21 point ud og 16 hjem. Dejlig dag på golfbanen :thumbsup:

super flot !!!

glæder mig til at spille en runde med dig igen og self også andre herinde fra ...

i år skal i altså komme noget mere ud af busken ... @Årgang63 og jeg bider altså ikke ....

super flot !!!

glæder mig til at spille en runde med dig igen og self også andre herinde fra ...

i år skal i altså komme noget mere ud af busken ... @Årgang63 og jeg bider altså ikke ....

Tak skal du have :thumbsup:

Angående en runde golf, så siger du bare til, så finder vi en dag.

Næ. Hvorfor da?

Sorry, hvis jeg ikke forstod joken :-/

:-). Bare den eneste bil jeg har set der måler halve grader. Tysk grundighed ;-)??

:-). Bare den eneste bil jeg har set der måler halve grader. Tysk grundighed ;-)??

Ahh okay. Men, det gør min Skoda altså også :-)

Årest første 18 huller på sommergreens:

Hjørring, Syd - Vest = par 67, resultat - 75 slag.

Overraskende nok, kom jeg godt fra tee, på stort set samtlige huller. Det korte spil kørte super, fik bl.a. holet et par gode putts. Overordnet en positivt oplevelse, da der der var få dårlige slag. Putteren var skarp - kun et enkelt 3-putt, som var decideret sjusk.

Ser frem til mere golf i denne uge....:-)