Jump to content
Vild med Golf

rene20

Hvordan går det med scoren 2012?

Recommended Posts

Hej Alle

COP startede en tråd sidste år, der omhandlede vores scores

Jeg ved ikke helt om det var hans forventning, at det skulle blive en tråd der fik så stor en hit rate :)

Det blev en stor succes, og en tråd der blev holdt igang hele året....

Sådan en skal vi da også have i år.

Nu begynder vejret at ligne noget der kan bruges til golf, så kom frisk med Jeres runder....

Ideen er egentligt god nok, med lidt system :)

Men hvis claus skulle sætte alt i system, ville han jo ikke have tid til at gå på arbejde......

Ingen arbejde til Claus = ingen penge til at drive VMG :no:

nej nej @rene20 - VMG er kendt for at forny sig, så når sæsonen starter kommer jeg med et andet oplæg, som nok skal give mange hits :P

Ok du får den så her, og kan evt. selv starte den, jeg ville nu nok vente nogle uger.

Fortæl om din runde i dag.

Den kan så køre gennem hele sæsonen, og kan selvfølgelig indeholde både gode og mindre gode oplevelser der udefra.

du har da ret i at claus er hårdt spændt for , men efter 2 dage skal man se langt efter denne tråd , og jo flere vi bliver her på siden , jo flere indlæg , og da vi " kun " se 4-5 indlæg ad gangen ,så kommer div indlæg langt bagud ,hvis de ikke bliver besvaret tit nok , så er det ulig noget nemmere hvis man bare kunne klikke på "" DIN SCORE "" eller noget i den retning

du har da ret i at claus er hårdt spændt for , men efter 2 dage skal man se langt efter denne tråd , og jo flere vi bliver her på siden , jo flere indlæg , og da vi " kun " se 4-5 indlæg ad gangen ,så kommer div indlæg langt bagud ,hvis de ikke bliver besvaret tit nok , så er det ulig noget nemmere hvis man bare kunne klikke på "" DIN SCORE "" eller noget i den retning

Du kan ændre på hvor mange indlæg du kan se, ved at trykke på tandhjulet ovenfor, ved siden af knappen "Start nyt emne"

Med den øget aktivet på siden er 4-5 synlige indlæg for lidt, det er vi enige i ;)

Ps knappen "Nyt indhold", viser alle ulæste indlæg.

Edited by Årgang63

Tja, men så vil jeg godt lægge ud, selvom det er ved at være et stykke tid siden. Den 18. januar bed frosten ikke endnu og sneen var ikke faldet. På Trelleborgs 9-huls bane kan man spille uden oplæg og til sommergreens hele året. Det benyttede jeg mig så af til at lave 20 point. Ikke at scoren er prangende, men det er så heller ikke nødvendigt for at gå ned med mit hcp.

http://golfshot.com/...8526818-8526850

Edited by Pastorius

Jeg har startet sæsonen super godt. Ikke en eneste bogey, dobbelt bogey eller værre :P

Jeg har startet sæsonen super godt. Ikke en eneste bogey, dobbelt bogey eller værre :P

Jeg gætter på det kniber en smule med par og birdies også :D

Jeg gætter på det kniber en smule med par og birdies også :D

Hehe, ja du har fuldstændig ret :D

Ikke et eneste slag er der slået endnu :no:

Så blev der spillet søndags turnering i Vejen :)

En runde på vores 9 hullers bane.....12 pts. :pirate:

Der var godt nok noget stivhed i kroppen, så det skal vist bare opfattes som en gang træning, og ikke andet -_-

LHW´s driver kom i brug, men det skriver Jeg lidt om i tråden om driver testen...

Hvorfor gav det ikke 17 point Erik?

Golfshot bryder sig ikke om, hvis man bruger komma som decimalseperator fremfor punktum (på telefonen). Kan det være det den kløjs i?

Hvorfor gav det ikke 17 point Erik?

hmm ja kan ikke rigtig huske det :D mener jeg har slået handicap et eller andet fra, for det passede aldrig på min hjemmebane alligevel

Okay. Heller ikke afgørende :) Fald bare over den "gode" score og så kun 15 point.