Jump to content
claust

Officiel Vmg Open '12 Tråd...

Recommended Posts

Jeg har også clearet med konen, at denne dag er reserveret golf. Så jeg er sikker deltager, og går gerne en runde dagen inden (eller på andre tidspunkter inden) og viser banen frem for interesserede.

Viser også gerne Sorøs aften/natteliv frem (det er hurtigt overstået :) ) hvis der skulle være interesse.

Lyder spændende:)

Guest

Det ville sætte prikken over det hele, hvis du møder op i det antræk.... :D så om du vover det ja, så vil jeg tage hatten af...

HeHe...du skal passe dig nå, ellers kan det jo være at jeg tager dig på ordet :-)

- Du ved det og phsyke ud sin modstander, er jo ikke helt fair, men om de jeg spiller med ikke kan holde op med og grine, er det jo ikke min skyld :-)

Måske noget man skal vurdere, så bliver det i det mindste sjov om ikke spillet sitter som det skal, for da sitter det vel ikke så godt hos nogen i den bolden, og da har man jo en mulighed den vejen....

http://www.sportkilt.com/

Guest Golfoptimisten

Er hermed tilmeldt :)

Også jeg ^_^

HeHe...du skal passe dig nå, ellers kan det jo være at jeg tager dig på ordet :-)

- Du ved det og phsyke ud sin modstander, er jo ikke helt fair, men om de jeg spiller med ikke kan holde op med og grine, er det jo ikke min skyld :-)

Måske noget man skal vurdere, så bliver det i det mindste sjov om ikke spillet sitter som det skal, for da sitter det vel ikke så godt hos nogen i den bolden, og da har man jo en mulighed den vejen....

http://www.sportkilt.com/

Jeg er sikker på at det vil se ømt ud :blink: men sjovt kunne det da absolut være..

Edited by Golfoptimisten

Hej Kyrti,

Deadline er er 20 dage inden matchen.

Endelig tilmelding er gældende ved betaling - det er også muligt at framelde sig på Golfbox... B)

Tak Claust, sætter det i min kalender, så jeg får husket at betale inden deadline, syntes det var lidt tidligt at indbetale nu i oktober måned :)

hilsen Kurt

Jeg vil gerne deltage, dog er min deltagelse betinget af korelejlighed fra aalborg omraadet..

Der ser vi lige på, jeg regner helt sikkert med at deltage. Så lad os lige snakke om det samkøring når du er tilbage i dk.

Der ser vi lige på, jeg regner helt sikkert med at deltage. Så lad os lige snakke om det samkøring når du er tilbage i dk.

Lyder super, jeg har maaske mulighed for noget overnatning for et par stykker i nearheden af soro, eller i alt fald teattere paa soro end aalborg :)

Lyder super, jeg har maaske mulighed for noget overnatning for et par stykker i nearheden af soro, eller i alt fald teattere paa soro end aalborg :)

Klasse :-) så tager vi en prøverunde om lørdagen med i pakken også.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Theis.A.R
      Hej allesammen
      Er en fyr på 25, der efter en længere pause har genoptaget spillet, og oven i købet meldt mig ind i en ny klub (Sorø). Jeg er derfor ny i klubben, og søger nu nogle spillekammerater, der har lyst til at gå en masse hygge og eds runder, her i løbet af sommeren.
      Har INGEN andre krav, end at dit/ jeres hcp er under en 25 stykker.

Håber her er nogen, som er friske

Mvh
      Theis Rasmussen
      Hcp: ca 4.6

Ps! Er forresten ude i Sorø GK hele dagen idag (d. 12/7), kom glad:)
    • By claust
      Hej alle,

Jeg har fået reserveret nogle starttider på Himmerland New Couse fredag den 14. juni inden træffet, til de af jer der kommer dagen før.

Det drejer sig om tiderne

15.40 - 4 ledige pladser
      15.50 - 4 ledige pladser
      16.00 - 4 ledige pladser

Ligeledes er der reserveret tider Søndag den 16. juni på Old Course til de der overnatter lør-søn, det drejer sig om

9.30 - 4 ledige pladser
      9.40 - 2 ledige pladser  (booket: rene20 , claust )
      9.50 - 4 ledige pladser

Man er naturligvis velkommen til at benytte andre tider, dette tiltag er blot for at sikre at der er plads til de der evt. måtte ønske det.

Vil du gerne på en af ovenstående tider så meld ind her i tråden, og vi opdaterer den løbende. Det er endnu ikke muligt at booke ovenstående i Golfbox.
    • By claust
      Kære venner,

Så blev det tid for afsløringen af næste års VildmedGolf Træf - det blev som bekendt den helt nyrenoverede Himmerland New Course og det nybyggede hotel der er valgt, og jeg er sikker på at det er de absolut bedste rammer vi kan finde.

Valget af Himmerland er bl.a. baseret på at det er en bane som de fleste i Danmark er villige til at køre (også langt) efter, og samtidig har vi mulighed for at blive på samme sted over længere tid hvis man ønsker, og kan derfor deltage i middag lørdag aften, overnatning og spil om søndagen.

Ja faktisk er der mulighed for også at ankomme fredag - så alt efter humør, kalender og pengepung kan man altså deltage i alt fra kun selve træffet lørdag eftermiddag, måske være med i den hyggelige fællesmiddag lørdag aften, til en fuld weekend med spil både fredag og søndag.

Priserne er forsøgt holdt så lave som muligt og afspejler den faktiske pris der betales til Himmerland, der er dog lagt et lille beløb ind til at betale diverse udgifter og præmier til træffet, og sikre at det ikke går hen og bliver en udgift for mig personligt. Et evt. overskud fra træffet vil gå til sidens drift og udvikling.

Jeg håber jeg har ramt rigtigt - jeg ved at 625 kr. er en del penge for mange, og middagen koster også - men der er heldigvis lang tid at spare sammen i :-)

Tæller man sammen kan man for ca. 1700 kroner f.eks. få pakken der hedder;

- Frokost lørdag
      - Spil på New Course VMG Træf
      - Mulighed for flotte præmier
      - 3-retters middag lørdag aften, INKL drikkevarer ad libitum
      - Overnatning i dobbeltværelse inkl. adgang til pool område
      - Morgenmad Søndag
      - Spil på Old Course Søndag

...og så synes jeg selv at prisen lyder OK ;-)

Dette er blot et eksempel på hvordan man kan deltage i arrangementet, det kan som sagt sammensættes som man vil, og der er intet forkert i at deltage kun lørdag eftermiddag! :-)

Kom gerne med jeres tanker her i tråden, også konstruktiv kritik er velkommen.

Selv kan jeg næsten ikke vente - er sikker på at det bliver fantastisk!
    • By Pastorius
      Har desværre ikke haft så meget golftid på det seneste - kun en enkelt runde siden 14/6. I går blev det dog til en del træning da jeg deltog i træning med Sorø Elitesupport, der for medlemmerne af deres supportklub har arrangeret denne dag, hvor nogle af elitespillerne tog imod og trænede med os dagen igennem.

Det var en fin dag med et par meget dygtige og behagelige spillere (de tre bedste var til hulspils DM), der tålmodigt tog os (vi var ti deltagere) igennem forskellige dele af spillet og forklarede os hvordan de selv greb teknik og træning an, og efterfølgende kom med gode råd og forslag til os.

Når det gælder om at spotte vores fejl var de vist helt på højde med vores PRO, men ift at få os til at tænke korrekt når vi skal rette dem, kan man godt mærke at PRO'en både har en god uddannelse og lang erfaring, men alligevel var det både meget inspirerende og lærerigt. Det var nu heller ikke hovedformålet at modtage træning. For elitens vedkommende gjaldt det meget om at formidle hvordan de arbejder, og hvad de går og laver når vi møder dem på træningsområdet. De vil meget gerne skabe mere interesse om deres aktiviteter og bla. gerne have mange flere til at følge dem til divisionsmatcherne, og det var i hvert fald en god og hyggelig dag i godt selskab og med højt humør.

Linket virker desværre kun for facebook-folket: http://www.facebook....49216681&type=1

Om to uger gælder det så en match, hvor de prøver at afholde en PRO-AM med en af elitespillerne i hver bold med tre supportere. Alt det - incl en frokost i dag - er en del af medlemskabet som bestemt ikke koster en formue (350,-/sæson).

Jeg har vist nævnt det før (ved enhver mulig lejlighed faktisk), men jeg synes at eliten i Sorø gør det rigtig godt - og det gælder ikke kun når de optræder på banen!
    • By Fisker
      Nu må det gode vejr være lige på trapperne og som god gæv jyde glæder jeg mig over de klubber der tilbyder mig fine rabatter. Man skal jo ikke stå tilbage for et godt tilbud. Ved du noget om meget billig greenfees, så del din viden med vi andre her. Men her er noget af det jeg har støvet op hvor prisen for 18 huller er Max 200 kr.-

- Volstrup Golf (halv greenfee hele 2012)

- Skive Golf (Spil gratis i uge 28)

- Randers Fjord Golfklub (150 kroner i Juli)

- Skanderborg Golf (200 kr i Juli)

- Løgstør Golf (Halv greenfee hvis I er to eller flere)

- Vejle Golf Club (200 kr.- Men der er også blå pæle over alt pg.a. baneomlægning)

Så er det jo bare at komme i gang :-)
  • Create New...

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privacy Policy og Terms of Use for brug af siden