Hop til indhold
claust

VMG Træf lørdag 10. september

Recommended Posts

Lars kommer 99% sikkert, har lige fået en besked fra ham i dag!

Han er lidt presset med håndværkere og meget travlt i butikken...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg vurderer og smide ind 2 valgfrie fittinger til de 2 bedste damer, men da må der mobiliseres, for der er kun 1 som er tilmeldt.

- Nå har i udfordringen, få nok en dame som medlem i forumet, og tilmeld hende til turneringen, så er de 2 valg frie Tour van fittinger (1 pr Dame) på bordet. Vælg selv mellem Driver, Woods, Hybrid, Jern, Wedger eller Putter.

Hvad om nogen tog med sin Golf spillende kone/partner/elskerinde/veninde/tante/????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad om nogen tog med sin Golf spillende kone/partner/elskerinde/veninde/tante/????

Kan du hjælpe med at introducere mig for en relevant person :-)

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt har jeg aldrig været med til at spille om så fine præmier, det er jo ganske overvældende.

Tak til de respektive givere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Golfoptimisten

Det lyder overvældende at der er så mange præmier på bordet.. mit 5-jern er allerede ved at blive nervøst! Men det ville da også være trist at være eneste dame i kurven...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bliver turneringsformen egentlig?

Vi spiller alm. Stableford.. Hcp spændet er stort og favoriserer højhandicapperne, men dette udlignes af at banen er semi-svær.. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden