Jump to content

Nye golfsko - hvilke?

Recommended Posts

Jeg skal til at købe nye golfsko og har brug for lidt råd. 

Jeg har 4 krav til mine nye sko... 

1) Med spikes. Det er helt ufravigeligt

2) Forholdsvis lette

3) Med god stødabsorbering.

4) Behøver ikke koste en formue

Mit forrige par golfsko var et par Skechers Go Golf Blade. Dem var jeg glade for. De overholdte alle mine betingelser. Desværre er de undgået af sortimentet. 

Mit nuværende par er Skechers Go Golf Pro 2 og dem har jeg ikke været nær så glade for. De føles tungere og med dårligere stødabsorbering. Jeg bliver træt i fødder og lægge når jeg spiller i den og det er derfor de er på vej på pension. 

Jeg har kigget på Skechers Go Golf Torque, men har ikke haft dem i hånden. Hvis nogle har/har haft sådan et par så hører jeg gerne mere om dem. Der ville være nærmest perfekt hvis de kunne sammenlignes med de 2 andre par jeg har skrevet om. 

Og ellers er jeg åben for andre forslag, der overholder mine 4 betingelser 😄

Edited by Bojoerge

Skechers Go Golf Torque er ihvertfald MEGET lette. Men, ellers er det svært at sige, hvordan de passer dig. Hvad der passer den enes fødder passer ikke nødvendigvis en andens.

Men, de kan slet ikke sammenlignes med Go Golf Pro 2, som ganske rigtigt er meget tunge.

• Like 1
3 timer siden, skrev TLP:

Skechers Go Golf Torque er ihvertfald MEGET lette. Men, ellers er det svært at sige, hvordan de passer dig. Hvad der passer den enes fødder passer ikke nødvendigvis en andens.

Men, de kan slet ikke sammenlignes med Go Golf Pro 2, som ganske rigtigt er meget tunge.

Kan Torque på nogen måde sammenlignes med Blade? Du har jo haft begge modeller i sortimentet... 

Edited by Bojoerge
7 timer siden, skrev Bojoerge:

Kan Torque på nogen måde sammenlignes med Blade? Du har jo haft begge modeller i sortimentet... 

Jeg har stadigvæk et par Blade selv. Men ikke Torque at spille med. Blade var en lidt højere rangeret model, men det betyder jo ikke nødvendigvis, at de var/er bedre. De er noget tættere på hinanden fremfor Go Golf Pro 2. Torque er et par my lettere end Blade, så vidt jeg husker.

Edited by TLP
4 timer siden, skrev TLP:

Jeg har stadigvæk et par Blade selv. Men ikke Torque at spille med. Blade var en lidt højere rangeret model, men det betyder jo ikke nødvendigvis, at de var/er bedre. De er noget tættere på hinanden fremfor Go Golf Pro 2. Torque er et par my lettere end Blade, så vidt jeg husker.

Tak for hurtige svar. Jeg er generelt glad for Skechers så der er røget en ordre din vej. 👍

• Like 1
6 timer siden, skrev Bojoerge:

Tak for hurtige svar. Jeg er generelt glad for Skechers så der er røget en ordre din vej. 👍

Takker. Og de er også sendt din vej i dag 😊

• Like 1