Jump to content

Recommended Posts

10 minutter siden, skrev Christian SSGM:

og jeg skal komme med en officiel undskyldning ;) 

er netop blevet korrekset her til aften. 

Der er efter denne weekend afgjort 2 slagspilsmestre brutto scratch. Senere i september afgøres 2 hulspilsmestre scratch ... OG så er der afgjort mestre i de enkelte rækker, slagspil, OG så er der den sideløbende netto turnering 

så det er mig der læser betingelserne helt skævt 😂 og ikke kan huske alle kåringerne fra sidste år. Vi kårer alle mestre til vores løvfaldsturnering som plejer at blive temmelig fugtig 🍺🍹🍷

Bare I hygger jer🍻

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Genoptaget, 1 time senere 

Nå, bliver der afholdt nogle gode klubmesterskaber rundt omkring?    Grundet Corona er den faste årlige fætter/kusinefest udskudt, så for første gang vil jeg da spille med i klubmesterskaberne

Rain delay     

Posted Images

Klubmesterskabet skal være slagspil scratch...

Min klub havde ca. 65 deltagere på tværs af rækker. Ganske pænt for en klub med ca. 400 aktive medlemmer. Dog klar undervægt i damerækkerne.

i juniorrækken var en deltager i hcp. 48. Respekt for at stille op.

undertegnede deltog i herrerækken med en 6. plads som resultat. Sølle tre slag fra 3. pladsen. Vi spillede 3 runder, med Cut efter 2.

Edited by aab4ever