Jump to content
Sign in to follow this  
Janp

Genplacering af bold

Recommended Posts

Hvis min bold ligger på green og bliver ramt af en anden spillers bold, der bliver chippet ind, skal min bold jo som bekendt genplaceres. 
Hvad hvis min bold skulle ske at ryge i hul ved sammenstødet, skal den så hives op ad hullet og genplaceres??
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutter siden, skrev Janp:

Hvis min bold ligger på green og bliver ramt af en anden spillers bold, der bliver chippet ind, skal min bold jo som bekendt genplaceres. 
Hvad hvis min bold skulle ske at ryge i hul ved sammenstødet, skal den så hives op ad hullet og genplaceres??
 

Regel 9.6

 

Ja, den skal genplaceres, også selv om den ryger i hul.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og bolder der er chippet ind skal bare blive liggende hvor den endte.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privacy Policy og Terms of Use for brug af siden