Jump to content

Recommended Posts

4 timer siden, skrev Pastorius:

han meldte afbud i går aftes, så han har sket ikke spillet 

Ah.

Så er 6 runder spillet - scores er ikke længere noget at tale om, men de er stadig igang trods rigtig dårlig vejr. Der er faldet 20 mm regn her fem kilometer fra banen.

Var lige ude og hilse på dem.

De spiller 5 runder fra hvid og fem fra gul - alle runder slagspil. Det har stort set regnet uafbrudt indtil kl 15:00 i dag (Midtvejs i 9. runde).

Bjarne (hcp 4 og 59 år) har endnu ikke lavet en "minus" score. Dvs at hans værste score på 160 huller er en streg. Det er sgu meget stabilt. Kim er 4 dårligere i slagspil end stableford.
Han startede forøvrigt med en 65 netto i anden runde fredag, så hvis de spiller alle runderne EDS, så går han minimum 0,2 ned i hcp.

• Like 1

13 timer siden, skrev Pastorius:

Var lige ude og hilse på dem.

De spiller 5 runder fra hvid og fem fra gul - alle runder slagspil. Det har stort set regnet uafbrudt indtil kl 15:00 i dag (Midtvejs i 9. runde).

Bjarne (hcp 4 og 59 år) har endnu ikke lavet en "minus" score. Dvs at hans værste score på 160 huller er en streg. Det er sgu meget stabilt. Kim er 4 dårligere i slagspil end stableford.
Han startede forøvrigt med en 65 netto i anden runde fredag, så hvis de spiller alle runderne EDS, så går han minimum 0,2 ned i hcp.

Århhh hvad, troede det var uden trolley 😬

spøg til side, flot præstation 🏆

hvor lang er hhv gul og hvid?

Edited by Smut

22 minutter siden, skrev Smut:

Århhh hvad, troede det var uden trolley 😬

spøg til side, flot præstation 🏆

hvor lang er hhv gul og hvid?

5700 og 6100. Banen er ret kupereret. Min GPS siger omkring 11 km for en runde, så 100 km har de i hvert fald rundet.

• Like 1

6 timer siden, skrev Pastorius:

5700 og 6100. Banen er ret kupereret. Min GPS siger omkring 11 km for en runde, så 100 km har de i hvert fald rundet.

Den ene gang jeg var med til Marathon golfen i Sorø rundede vi lige de 42 km på de 4 runder kan jeg huske. Og jeg trackede så vidt jeg husker kun fra start til slut hver enkelt runde, så gåturene mellem gunstarter og frokost er ikke med 

så 100 har de helt sikkert rundet :)