Jump to content

Recommended Posts

16 timer siden, skrev nAlen:

Erfaringerne er stadig gode :) Den har gået på den gode side af 25 runder nu og stadig lige så glad for den som den dag jeg købte den :)

Sidder et 380Wh batteri på min som dags dato har gået 36 hullers kuperet division, og ifølge batteriindikatoren i displayet har jeg brugt 25% af batteriet.. 

Uden lige at skulle sætte sin lid til en indikator tror jeg ikke det har noget problem overhovedet med at gå 3 runder overhovedet. Remote lader jeg ca efter 5-6 runde (der er indikator i display på denne også, og tror ikke jeg har haft den under 50%)

Man kan klikke hjulene et hak ud så er der friløb og den kan skubbes - Dog vejer vognen godt 15kg i sig selv, så tror ikke det er behageligt at skubbe den rundt mange huller :)

Stadig bedste golfrelaterede investering jeg har gjort mig :)  

Ok, tak - det lyder ikke til at man gider skubbe den op ad hul 1 i Sorø.
Jeg tænker det bliver den.

Edited by Pastorius
  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oh yes, jeg har fået AT versionen, fordi den alm. navigator ikke var på lager. Jeg går og smiler hver gang jeg spiller en runde, mens jeg svinger begge arme. Man skal lige bruge nogle runder til

Ja, Netop! 4.990 Euro 🤣

Erfaringerne er stadig gode  Den har gået på den gode side af 25 runder nu og stadig lige så glad for den som den dag jeg købte den Sidder et 380Wh batteri på min som dags dato har gået 36 hulle

Posted Images

Nu har jeg ikke lige spillet Sorø, men kan da godt komme på en enkelt bakke eller to her jeg ikke gad skubbe den op af 😊

Jeg synes den er et fantastisk køb, især når man lige lærer den at kende og bliver tryg ved hvordan den opfører sig 😊

7 timer siden, skrev Pastorius:

Ok, tak - det lyder ikke til at man gider skubbe den op ad hul 1 i Sorø.
Jeg tænker det bliver den.

Har prøvet at stå med et fladt batteri efter to huller (havde glemt at lade op). Heldigvis kun på en 9-huls runde. Men konklusionen er er klar - frihjulsfunktionen er udelukkende til transport ind til nærmeste stikkontakt - hold da helt op, hvor ryggen havde det skidt efter 7 hullers skubben og trækken!!!

Af samme årsag har jeg en lader både hjemme og i sommerhuset! Koster ikke alverden...

Edited by Kitter
11 timer siden, skrev Kitter:

Har prøvet at stå med et fladt batteri efter to huller (havde glemt at lade op). Heldigvis kun på en 9-huls runde. Men konklusionen er er klar - frihjulsfunktionen er udelukkende til transport ind til nærmeste stikkontakt - hold da helt op, hvor ryggen havde det skidt efter 7 hullers skubben og trækken!!!

Af samme årsag har jeg en lader både hjemme og i sommerhuset! Koster ikke alverden...

Se, det er lige nøjagtig min frygt. Man tænker hvor svært kan det være at huske at lade den op - men jeg ved det kommer til at ske. (Forleden kørte jeg ned i klubben uden køller, fordi jeg havde brugt baggagerummet til noget andet). 

• Like 1

Skulle her være nogen som har erfaring, eller hørt positivt / negativt om Wydale fra Funsport i Vejle?

Er på udkig for en erstatning for min Motocaddy S3 pro, inden for en budget på 8K ☺️

Mine spillemakkere har MGI x1 og navigator, så kender dem.

Skulle hjertet bestemme skulle det være en Jucad "Ford GT 40 Carbon" sondermodel, men det synes "muldvarpen" ikke 😁😃

2 timer siden, skrev LP:

Skulle her være nogen som har erfaring, eller hørt positivt / negativt om Wydale fra Funsport i Vejle?

Er på udkig for en erstatning for min Motocaddy S3 pro, inden for en budget på 8K ☺️

Mine spillemakkere har MGI x1 og navigator, så kender dem.

Skulle hjertet bestemme skulle det være en Jucad "Ford GT 40 Carbon" sondermodel, men det synes "muldvarpen" ikke 😁😃

Mange af mine makkere har Powakaddy-modeller - og er glade for dem. 

Selv endte jeg med at bestille MGI  Navigator, fordi jeg tænker at fjernbetjening vil give mig stor glæde, og grundkonstruktionen i Stewart X9-follow virker til at være lidt sølle i sammenligningen.

• 3 weeks later...
Den 18.8.2020 kl. 11:17 , skrev Pastorius:

Selv endte jeg med at bestille MGI  Navigator, fordi jeg tænker at fjernbetjening vil give mig stor glæde, og grundkonstruktionen i Stewart X9-follow virker til at være lidt sølle i sammenligningen.

Har du fået den hjem ? Kunne være sjovt at høre om andre er lige så begejstret som jeg (stadig) er :)

21 timer siden, skrev Pastorius:

Oh yes, jeg har fået AT versionen, fordi den alm. navigator ikke var på lager.

Jeg går og smiler hver gang jeg spiller en runde, mens jeg svinger begge arme. Man skal lige bruge nogle runder til at vænne sig til den, så man ikke bruger for meget opmærksomhed på at styre vognen. og forsøge at undgå at genere andre alt for meget. Hvis man kører hvor der er både vådt og stejlt, så skal man lige have fat i den, og styre manuelt, men ellers er den rock-steady og fungerer rigtig fint.

En lille anekdote. En af de andre i klubben der har én stod ved sin bil, og kunne ikke få fjernbetjening til at virke. Han stod og trykkede på den, men han banede og kiggede på vognen der ikke rørte sig ud af stedet.  I stedet lød et brag fra terrassen da en trolley torpederede nogle blomster på terassen og smadrede en kumme. 

Det viste sig så, at det var en andens vogn han prøvede at betjene, mens fjernbetjening fint styrede hans egen vogn ned på terrassen :)

Kan vi hurtigt blive enige om at man bare slet slet ikke er træt på samme måde efter en golfrunde mere ? 

Det er godt nok fantastisk :) 

3 timer siden, skrev nAlen:

Kan vi hurtigt blive enige om at man bare slet slet ikke er træt på samme måde efter en golfrunde mere ? 

Det er godt nok fantastisk :) 

Jep - jeg falder stadig i søvn på sofaen når jeg kommer hjem, men jeg sover meget bedre, fordi jeg ikke har så ondt i ryggen :)