Jump to content

Recommended Posts

21 minutter siden, skrev Nicolai:

Er der så nok til at du selv kan leve af resten?

Dine scores ligger jo ikke i den helt dårlige ende og et cut her og der kan der vel skrabes sammen :D

I bedste fald ville det nok blive ret meget pasta og ketchup :D 

• Haha 1
  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oh yes, jeg har fået AT versionen, fordi den alm. navigator ikke var på lager. Jeg går og smiler hver gang jeg spiller en runde, mens jeg svinger begge arme. Man skal lige bruge nogle runder til

Ja, Netop! 4.990 Euro 🤣

Erfaringerne er stadig gode  Den har gået på den gode side af 25 runder nu og stadig lige så glad for den som den dag jeg købte den Sidder et 380Wh batteri på min som dags dato har gået 36 hulle

Posted Images

Jeg ved godt det er udenfor budget, og at Steward x9 Follow, ikke er uden forbehold (bla. Om batteri kan klare 2 runder), men jeg ved jeg ville nyde hvert et sekund hvor bogen fulgte efter mig ned af fairway.  Jeg har spillet en enkelt runde med en der brugte den, og han brugte remotefunktionen langt mere end follow-funktionen..

Det er lidt det samme som med en robotplæneklipper for mig. Det er som regel junior (eller konen) der slår græsset, så reelt har jeg ikke den store brug for en robotklipper, MEN jeg ved det vil gøre mig glad indeni, når jeg sidder på terrassen med en kølig, og ser maskinen køre forbi.

• Like 1
7 timer siden, skrev Pastorius:

Jeg ved godt det er udenfor budget, og at Steward x9 Follow, ikke er uden forbehold (bla. Om batteri kan klare 2 runder), men jeg ved jeg ville nyde hvert et sekund hvor bogen fulgte efter mig ned af fairway.  Jeg har spillet en enkelt runde med en der brugte den, og han brugte remotefunktionen langt mere end follow-funktionen..

Det er lidt det samme som med en robotplæneklipper for mig. Det er som regel junior (eller konen) der slår græsset, så reelt har jeg ikke den store brug for en robotklipper, MEN jeg ved det vil gøre mig glad indeni, når jeg sidder på terrassen med en kølig, og ser maskinen køre forbi.

Tog en tur med en remote styret idag, og kan vist med ro i sindet sige det er den vej det kommer til at gå kontra en "almindelig" elvogn...

Det er godt nok bare rart at kunne gå uden at skulle tænke på at skubbe noget som helst. 

Indrømmet det var da ikke uden underholdende indslag undervejs, men man skal vel lige lære at kende skidtet inden det spiller 100% :D:D 

Giver den nok lige en testtur igen her en af aftenerne, men kunne godt ende med at blive vinderen :) 

• Like 1

Jeg skiftede bil for 3 år siden. Fik et godt tilbud på en demobil med 7000 km på tælleren og sparede ca. 45.000 kr. i forhold til en ny bil med samme udstyr. Brugte de 40.000 kr. på 2 stk. Jucad el-trolleys til fruen og jeg og det har vi ikke fortrudt. Vognene er lette og fylder ingenting når de er klappet sammen. 

"Kom til" at investere i MGI igår..

Så må vi se om kropppen på den lange bane har lyst til at blive ved med at spille de relativt mange runder det bliver til :) 

1 time siden, skrev nAlen:

"Kom til" at investere i MGI igår..

Så må vi se om kropppen på den lange bane har lyst til at blive ved med at spille de relativt mange runder det bliver til :) 

Ellers sælger du den bare med stor rabat til mig :D Tillykke med dyret :D

• Haha 1
  • 2 weeks later...

Nå lige en lille update fra Elvogns land...

Gu hvor er det egentligt rart :) :) :) 

Har pt nået 6 runder + et par hyggerunder med den og scores indtil videre hedder:

72, 72, 70, 72, 70, 73 

Ved ikke om vognen har indvirkning på noget, men lidt kredit skal den jo nok ha, i og med jeg overhovedet ikke er træt på de sidste 4-5 huller længere :) 

Bedste golf investering meget meget længe :) 

• Like 1
7 timer siden, skrev titty:

Nålen: Kan du give lidt pros&cons ifht din vogn?

Nogen der har erfaring med Stewart X9 follow?

pfht

Pros:

Jeg vil umiddelbart tro jeg kan spille 27+ huller nu uden at blive det mindste træt, før var det omkring 14-15 stykker... 

Det er bare rart at gå med den.. Nå du først har fået styr på den og stoler lidt mere på at den kører over en bro fremfor i en å (lidt et nervevrag et par gange de første par runder) så lærer man bare at gå lige ud af teestedet med sin driver i hånden og lade baggen komme til dig - ret fedt 😊

Har indtil videre ladet batteriet efter hver runde, selvom indikatoren i displayet siger der knap nok er brugt noget af det.. Vil uden tvivl tro det kan ta 3 runder. Remote har jeg ladet en enkelt gang efter ca 5 runder uden den egentligt trængte ifølge indikatoren 

Cons:

Den kræver en bag der vejer lidt, jeg spillede med bærebag før og den var simpelthen for let derpå (plus at den på ingen måde stod ordentligt derpå pga ben mv) efter jeg skaffede en større bag kører det meget bedre - og fik noget mere plads 😊

Den vejer godt til... Tungt batteri plus to motorer vejer altså noget, mener det er godt 15kg. Det skal man lige have i baghovedet hvis den skal ind og ud af bilen tit da den ikke ligefrem er håndterlig 😊

Alt i alt er jeg ovenud tilfreds indtil videre 😊

17 timer siden, skrev titty:

Nålen: Kan du give lidt pros&cons ifht din vogn?

Nogen der har erfaring med Stewart X9 follow?

pfht

Jeg har ikke praktiske erfaringer med X9 follow, men regn med at follow-funktionen mest er en gimmick. Jeg har spillet en runde med en der har den, og han brugte i hvert fald fjernbetjeningen langt mere end follow-funktionen, og set herfra, så det ud til at han også brugte en hel del opmærksomhed på at styre skidtet. Som andre har været inde på, så virker byggekvaliteten heller ikke super premium.

...alt det til trods, så er jeg stadig fristet. Jeg er en sucker for gimmicks :)

1 time siden, skrev titty:

Tak for svar. Hvilken model endte du med, nAlen?

MGI ZIP X7 Navigator

10 timer siden, skrev Pastorius:

Jeg har ikke praktiske erfaringer med X9 follow, men regn med at follow-funktionen mest er en gimmick. Jeg har spillet en runde med en der har den, og han brugte i hvert fald fjernbetjeningen langt mere end follow-funktionen, og set herfra, så det ud til at han også brugte en hel del opmærksomhed på at styre skidtet. Som andre har været inde på, så virker byggekvaliteten heller ikke super premium.

...alt det til trods, så er jeg stadig fristet. Jeg er en sucker for gimmicks :)

Efter at ha prøvet "bare" med remote, kan jeg ikke helt forestille mig at jeg ville kunne vinde noget nævneværdigt på follow.. Jeg tror jeg vil have det bedst med at kunne se den foran mig, taget i betragning hvor mange åer mv vi har der skal krydses her :) 

• Upvote 1
1 time siden, skrev nAlen:

MGI ZIP X7 Navigator

Efter at ha prøvet "bare" med remote, kan jeg ikke helt forestille mig at jeg ville kunne vinde noget nævneværdigt på follow.. Jeg tror jeg vil have det bedst med at kunne se den foran mig, taget i betragning hvor mange åer mv vi har der skal krydses her :) 

Nej, det var også min pointe. Det eneste man kan vinde er en coolness faktor - nemmere bliver det nok ikke. 

...men altså man skal aldrig undervurdere lidt billige point på street cred :)

• 1 month later...
Den 11.7.2020 kl. 19:10 , skrev nAlen:

MGI ZIP X7 Navigator

Nå, jeg er også på vej til at investere tror jeg. Det ender vist også med x7 her. Nogle updates/erfaring efter den har været i praktisk brug et stykke tid? 
Hvilket batteri endte du med, og hvordan holder rækkevidden? Er den til at skubbe rundt, hvis man skal løbe tør for strøm på en dobbeltrunde eller - mere sandsynligt - skulle glemme at lade en dag.

7 timer siden, skrev Pastorius:

Nå, jeg er også på vej til at investere tror jeg. Det ender vist også med x7 her. Nogle updates/erfaring efter den har været i praktisk brug et stykke tid? 
Hvilket batteri endte du med, og hvordan holder rækkevidden? Er den til at skubbe rundt, hvis man skal løbe tør for strøm på en dobbeltrunde eller - mere sandsynligt - skulle glemme at lade en dag.

Erfaringerne er stadig gode :) Den har gået på den gode side af 25 runder nu og stadig lige så glad for den som den dag jeg købte den :)

Sidder et 380Wh batteri på min som dags dato har gået 36 hullers kuperet division, og ifølge batteriindikatoren i displayet har jeg brugt 25% af batteriet.. 

Uden lige at skulle sætte sin lid til en indikator tror jeg ikke det har noget problem overhovedet med at gå 3 runder overhovedet. Remote lader jeg ca efter 5-6 runde (der er indikator i display på denne også, og tror ikke jeg har haft den under 50%)

Man kan klikke hjulene et hak ud så er der friløb og den kan skubbes - Dog vejer vognen godt 15kg i sig selv, så tror ikke det er behageligt at skubbe den rundt mange huller :)

Stadig bedste golfrelaterede investering jeg har gjort mig :)  

• Like 1
  • Upvote 1