Jump to content

Tællende runder i Coronatid

Recommended Posts

25 minutter siden, skrev Kitter:

Kunne være den skulle stå sammen med min "Every shot must have a purpose", som egentlig er en ganske fin bog med mange gode ting.

Bla. foreslås der at man kun chipper med 1 bold og afslutter den med et put, for ude på banen, tager man jo heller ikke bare en ny. Jeg bruger princippet, bare med 3 bolde og 3 forskellige mål, hvis det tillades ellers slår jeg til samme mål.

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg ved da ikke hvad der er for nogle fattigrøvs klubber, i er medlemmer af....   Sådan her ser der ud hos os 

Var ikke-tællende rundt i 68 idag (-3) 5 birdies og 2 bogeys så det var meget fint.. Greens er stadig pisringe, der spilles med oplæg og jeg lagde også op i den ene bunker jeg fik spillet mig i..

Med 10 minutter mellem hver bold og 36 huller her på området køber jeg simpelthen ikke argumentet at fokus på hurtigt spil er grunden til at folk ikke lige får revet med foden i de her tider - Det er

Posted Images

Corona runde igen.. 

Rundt i 72 (+1) 5 birdies, 4 bogeys og en double... 

Spillet er på rette kurs, nu mangler jeg bare banen følger trop 😊

Som lovet et par billeder af en "corona revet" bunker ala Hjørring 🙄🙄 

IMG_20200419_102859.jpg

IMG_20200419_100744.jpg

IMG_20200419_100733.jpg

• Sad 1

Shit mand.

Vores bliver dog revet om morgenen jævnligt. Det der må være nogle dage gammelt 😯 Vil så sige, at i tør og lidt løst sand, så kan man ikke glatte efter sig udover selvfølgelig “turf hullet” og stancen. Sporene er svære at jævne, uden man bare laver nyt spor 

Det der er "standarden" her i de her tider, det er 3 forskellige bunkers på 3 forskellige huller..

Greenkeeperne har nok en rive igennem i starten af ugen, og så ender det så bare i det der som tiden går.. Er fuldstændig med på at man ikke kan gøre det 100% uden en rive, men det der er altså bare folk der ikke gider prøve overhovedet :( 

Det var godt nok et sørgeligt syn, hvilket jeg personligt havde sendt videre til klubben så der kunne strammes op. Ser jo ud som om, der aldrig har været en rive.

Vi får umiddelbart også revet hver morgen. Det er i hvertfald helt ok i CGC. Det ser sgu ikke godt ud og kan bedre forstå jeres " piveri " 😅🤣👍

Edited by Dynen1
1 time siden, skrev nAlen:

Corona runde igen.. 

Rundt i 72 (+1) 5 birdies, 4 bogeys og en double... 

Spillet er på rette kurs, nu mangler jeg bare banen følger trop 😊

Som lovet et par billeder af en "corona revet" bunker ala Hjørring 🙄🙄 

IMG_20200419_102859.jpg

IMG_20200419_100744.jpg

IMG_20200419_100733.jpg

Var det ikke dér NASA trænede før månelandingen... 

38 minutter siden, skrev Nicolai:

Det var godt nok et sørgeligt syn, hvilket jeg personligt havde sendt videre til klubben så der kunne strammes op. Ser jo ud som om, der aldrig har været en rive.

Gik tilfældigvis en fra bestyrelsen i bolden bag mig i dag så går ud fra det ikke er nødvendigt at rapporte ind, dog har jeg gjort det alligevel - Problemet er bare at jeg har på fornemmelsen at jeg får mere ud af bare at gå ind og slå i en dyne en times tid :( 

Og det er altså ikke fordi jeg har valgt de 3 værste kasser på 18 huller - Jeg gad bare ikke rigtig tage flere huller efter hul 1, 2 & 3 :) 

50 minutter siden, skrev nAlen:

Problemet er bare at jeg har på fornemmelsen at jeg får mere ud af bare at gå ind og slå i en dyne en times tid :( 

I know the feeling - anden dag i træk uden poletter til boldmaskinen. Gider efterhånden ikke indrapportere flere mangler hos os.

9 timer siden, skrev Nicolai:

Kunne være den skulle stå sammen med min "Every shot must have a purpose", som egentlig er en ganske fin bog med mange gode ting.

Bla. foreslås der at man kun chipper med 1 bold og afslutter den med et put, for ude på banen, tager man jo heller ikke bare en ny. Jeg bruger princippet, bare med 3 bolde og 3 forskellige mål, hvis det tillades ellers slår jeg til samme mål.

Har du lyttet til Chasing Scratch (podcast). Handler om to familiefædre med job og bogey hcp som går efter schratch på et år. Uden at investere i en formue i forsøget.

Hvis du kører meget i bil er den god at have over anlægget.

21 timer siden, skrev Smut:

Har du lyttet til Chasing Scratch (podcast). Handler om to familiefædre med job og bogey hcp som går efter schratch på et år. Uden at investere i en formue i forsøget.

Hvis du kører meget i bil er den god at have over anlægget.

Hvor har jeg hørt det før? Synes hvertfald det virker bekendt, men det er vel noget tid siden? Den skal hvertfald lige have en kig, da jeg kører 40min 2 gange om dagen, så der er tid til at lytte :)

21 minutter siden, skrev nAlen:

Så din løsning er at jeg bruger 50.000 på river til alle medlemmer ? 

Tror bare jeg nøjes med at brokke mig så :D :D :D 

Synes du skal købe 3, stille dem ved klubhuset og skrive.

"Til dig, som ikke kan finde ud af at rette sandet efter dig, så du kan gå rundt og se dum ud" :D

jamen er der ikke en personlig riveman(M/K) tilrådighed ved hver bunker der bare står og venter på at få lov til at rive.. Så ville beskæftigelsen da ryge gevaldigt i vejret 😁

• Haha 2
45 minutter siden, skrev Årgang63:

Jeg ved da ikke hvad der er for nogle fattigrøvs klubber, i er medlemmer af....

Sådan her ser der ud hos os bunker.thumb.jpg.fff0602c10cfe1af52c32e9a2ccec0da.jpg

Kunne nemt have været taget på Schloss Lüedersburg anlægget - Det har fanme mange greenkeepere på. 3 klippere var på på samme tid, da vi var der sidst. 8-10 mand om at beplante et område :)