Jump to content
Dynen1

Cappelen på Torrey Pines.

Recommended Posts

Har ikke set et eneste slag fra turneringen, men virkelig flot placering i et monster felt inden finalen. Krydser fingre 🤞

34 minutter siden, skrev Dynen1:

Har ikke set et eneste slag fra turneringen, men virkelig flot placering i et monster felt inden finalen. Krydser fingre 🤞

Det er også meget begrænset af, hvad de viser fra ham.

Jeg har heller ikke set nogen slag fra ham endnu og det er endda selvom jeg veksler mellem Featured groups, featured holes og almindelig dækning på GolfTV.. Eller også kigger jeg åbenbart væk, når det er ham der slår :D

Syntes jeg så et par stykker lørdag; de gode indspil og nogle missede birdie puts

torsdag og fredag gav det lidt mening, da han spillede modsat bane ifht de store stjerner, men lidt skuffende er det - omvendt spillede han jo par-bold bortset fra 1. og 18. hul, det er lidt svært at fremhæve for producerne 😏

35 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Syntes jeg så et par stykker lørdag; de gode indspil og nogle missede birdie puts

torsdag og fredag gav det lidt mening, da han spillede modsat bane ifht de store stjerner, men lidt skuffende er det - omvendt spillede han jo par-bold bortset fra 1. og 18. hul, det er lidt svært at fremhæve for producerne 😏

Han kom i dækningen fredag på de sidste af hans huller, da de opdagede, hvor langt fremme han var. Det virkede nærmest som om de omdirigerede et kamera for at få bare lidt dækning på ham. Lørdag fik han i begyndelsen også lidt dækning, men da andre spillede bedre (og er mere kendte) forsvandt han igen.

Men flot at han kan være med helt fremme. Håber han han holder sin top 10 i hvert fald!

2 timer siden, skrev Kitter:

Han kom i dækningen fredag på de sidste af hans huller, da de opdagede, hvor langt fremme han var. Det virkede nærmest som om de omdirigerede et kamera for at få bare lidt dækning på ham. Lørdag fik han i begyndelsen også lidt dækning, men da andre spillede bedre (og er mere kendte) forsvandt han igen.

Men flot at han kan være med helt fremme. Håber han han holder sin top 10 i hvert fald!

Det passede nogenlunde med at Tiger var færdig med hans runde - mon ikke det var derfor, der var nogle kameraer i overskud.

• Haha 1

Slår ud 18.55 i bold med Patrick Reed og Brandt Snedeker. Kompetent selskab! 

Men Tiger slår ud i bolden før, så det trækker jo nok lidt skærmtid... 

Hvad regner I med når Tiger er med i turneringen? 

Jeg var træt af amerikansk overfokus på Tiger, da jeg havde PGA Touren som en del af min Yousee bland selv, men da jeg skulle til at betale ekstra for GolfTV, så røg amerikansk golf i prioriteringen. Må indrømme at det er så rigeligt sportsunderholdning til rådighed, at jeg ikke savner golf. 

Jeg håber at Cappelen klarer sig rigtig godt i aften. Hvis han bliver ved med at spille topresultater hjem må amerikanerne jo opdage han på et tidspunkt... 

30 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Den var f-ing I hullet! Haha, hvor vildt 

det skal vi se hele aftenen det slag 

Det er også bare så uheldigt det der. Ikke det klassiske "slam dunk" slag og vildt, at den kommer op igen :)

20-23 spillere indenfor 4-5 slag fra førebolden, må siges at være et tæt løb. Nogle er dog lige gået i gang med de sidste 9 huller. 

30 minutter siden, skrev Nicolai:

20-23 spillere indenfor 4-5 slag fra førebolden, må siges at være et tæt løb. Nogle er dog lige gået i gang med de sidste 9 huller. 

Det er ikke førerboldenes dag idag. I Dubai gik de også helt ned