Jump to content
Sign in to follow this  
Kitter

Med eller uden spikes

Recommended Posts

I denne undersøgelser ser det ud til, at der er en fordel ved at have rigtige spikes frem for spikeløse sko...

https://www.morningread.com/industry-news/release/2019-12-02/independent-study-replaceable-cleats-improve-driving-distance-ball-speed-shot-dispersion 

Jeg har altid brugt sko med spikes, så jeg kan ikke sige om der er forskel ud fra egen erfaring.

Har spillet mine bedste runder i begge. Bl.a. runde uden spikes på våd bane. Kun hvis man virkelig har en kraftfuld vægt overførsel kan det måske bryde noget....

39 minutter siden, skrev Dynen1:

Har spillet mine bedste runder i begge. Bl.a. runde uden spikes på våd bane. Kun hvis man virkelig har en kraftfuld vægt overførsel kan det måske bryde noget....

Jeg tror at du har en rimeligt vel-afbalanceret sving, for mit venkommende skrider højre skøjten nemt, hvis banen er våd og skoene uden spikes 😎

Lige nu, skrev Årgang63:

Jeg tror at du har en rimeligt vel-afbalanceret sving, for mit venkommende skrider højre skøjten nemt, hvis banen er våd og skoene uden spikes 😎

Super Smooth 😂🤣🙏👍

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Bojoerge
      Er der nogen der har prøvet disse sko og kan give dem en lille anmeldelse?
      Har set dem hos TLP, men inden jeg købte så ville jeg gerne vide noget om dem...
    • By LangePeter
      Hvad er de bedste sko? Jeg har nu 2 par, hvor det ene efter korttidsophold viser tegn på slid (overfladen krakelerer) og det andet par er lidt generelt færdige. Så. Hvilken er din ynglingssko? Hvad valgte du den på?

Jeg har føs'da lige om lidt og ønsker et par nye. Så vil gerne have lidt af jeres erfaringer.

Pft.

LP
    • By TLP
      Åhhh. jeg hader, når jeg skal have nye golfsko i brug.

Det var så i dag. De første 2-3 huller gik fint. Så kunne jeg mærke på min højre hæl, at den var begyndt at være gal. Af med skoen, på med det rigtige plaster og videre. 1 hul senere og skoene må af og de gamle udtrådte på igen. Ahh. skønt siger fødderne. Et par huller senere virker det som om, at hele hælen nu er blevet til en stor vabel. Af med skoen og plasteret, da det ikke dækker hele hælen, som nu er en stor vabel. Nyt plaster og humper resten af runden, for runden skulle selvfølgelig færdigspilles

Nogle gode forslag til, hvordan man undgår de pokkers vabler, når man tager nye golfsko i brug?
    • By COP
      Nu lakker sæsonen mod enden, og så er det en god idé, at dreje de gamle spikes ud af skoene

Jeg har flere par, og har oplevet flere gange, at spikes'ene har sat sig modbydeligt godt fast, når man nærmer sig sæsonstarten igen.

Så jeg piller de gamle ud, når jeg finder efterårs/vinter støvlerne frem, det er noget nemmere på denne årstid, hvor de ikke har sat sig alt for godt.
      Inden jeg drejer dem ud, løsner/fjerner jeg småsten fra de små huller, som værktøjet skal fange, med en slidt urtekniv. Bliver de små huller først ødelagt, så skal der findes andet værktøj frem til opgaven - en polygribtang, eller vandpumpetang som det også kaldes, kan løfte opgaven.

Nye spikes kan købes i proshoppen lige nu, og sikkert også med lidt rabat, nu hvor det hele skal stilles på lager. De kan også skrives på juleønskelisten - husk hvilke type.

Man kan selvfølgelig også bare ønske sig helt nye golfsko ;)
  • Create New...

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privacy Policy og Terms of Use for brug af siden