Jump to content

Lukninger af huller på vej?

Recommended Posts

44 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Ja, det er tungt at se på.

Der bliver ikke golf derude. Rygterne går på at der har været nogle forslag til at drive golf derude, men at forretningsmodellen ikke engang kunne dække ejendomsskatterne. 

Det ender nok som landbrugsjord, som ifølge servitutterne er alternativet til en golfbane.

• Sad 1
  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rygterne har floreret længe. Området er overhovedet ikke rørt eller vedligeholdt siden lukningen, så det kommer til at koste en del at gøre banen spilbar igen. Dagens artikel på golf.dk er tæt på at

Det kan vel diskuteres om der er for mange golfbaner eller for få golfspillere. I hvert fald er der tilsyneladende et mismatch mellem antal spillere og baner. Der er mange grunde til at det knibe

En smule nytænkning kan findes i Royal Norwich Golf Club, hvor man har indført et pointbaseret medlemsskab ud over standard medlemsskab. Man køber 100 eller 200 point, som derefter bruges til at

Posted Images

6 timer siden, skrev Pastorius:

Ja, det er tungt at se på.

Der bliver ikke golf derude. Rygterne går på at der har været nogle forslag til at drive golf derude, men at forretningsmodellen ikke engang kunne dække ejendomsskatterne. 

Det ender nok som landbrugsjord, som ifølge servitutterne er alternativet til en golfbane.

som jeg har hørt -  men jeg ved ikke noget - så er det trent Jones der kan retableres til landbrugsjord, hvor Old course er skovareal 

man kunne godt forestille sig at investoren har købt katten i sækken :( 

1 time siden, skrev Christian SSGM:

som jeg har hørt -  men jeg ved ikke noget - så er det trent Jones der kan retableres til landbrugsjord, hvor Old course er skovareal 

man kunne godt forestille sig at investoren har købt katten i sækken :( 

Jeg ved ikke hvor galt der kan gå -en af vores greenkeepere mente der sådan ca. er for 10 mill maskiner, og han har givet lidt mere end 20 for det hele.

Jeg tror aldrig det har været planen at der skulle spilles golf igen. Der er intet rørt. Døren er bare låst og så har der ikke været nogen der siden.