Jump to content
claust

Nyt job

Recommended Posts

Stort tillykke herfra. Selvom jeg ikke kender dig personligt, så glæder jeg mig til at se, hvad du kan gøre. Jeg er sikker på, at det nok skal blive godt med tanke på det engagement, du har lagt her på siden og i din butik.

• Like 1

Hej Claus tillykke med de nye udfordringer - jeg håber at du lykkes med at afhænde din shop og sitet her samt opgaverne i dit nye job 🎅

• Like 1

Den 27.11.2019 kl. 09:06 , skrev Smut:

Cool! Godt gået. Var der mange ansøgere til stillingen?

Tak. Ved det faktisk ikke, da det ikke er offentliggjort. 

Jeg har før hørt om 50-100 ansøgere til denne type jobs her i området.

• Thanks 1

On 11/26/2019 at 7:37 PM, claust said:

Hej venner

Det er med glæde jeg kan meddele, at jeg 2. januar 2020 starter som Golfmanager i Hedensted Golfklub.

Det er lidt en drøm der går i opfyldelse for mig - selvfølgelig fordi jeg brænder for golfsporten og hjemmeklubben, som jeg har været medlem af siden 2007, hvor jeg startede på begynderholdet en onsdag aften. Men også fordi jeg mener at kunne gøre en positiv forskel for klubbens drift og ikke mindst udvikling fremover, til glæde for klubben, medlemmer, medarbejdere, frivillige og sponsorer. Jeg glæder mig rigtigt meget til at komme i gang.

Det betyder også at jeg begynder at lede efter interesserede der kan overtage forummet og shoppen, og det er derfor sat til salg. Det er planen at jeg senest i 2021 vil have overdraget til en ny ejer, så der er altså sat god tid af til at finde den - eller de - helt rigtige. Jeg har ligeledes mulighed for at indgå i en overgangsordning for at sikre driften fremover. Der er allerede vist interesse, og andre er velkommen til at rette henvendelse.

Det er min intention at Vild med Golf også fremover skal være samlingpunkt for golfnørder af alle kalibre, ligesom den særdeles positive udvikling i shoppen bør kunne danne grundlag for en solid forretning fremover, for den der griber bolden. Separat post med detaljer omkring evt. køb kommer herunder.

Stort tillykke med den Claus, jeg både håber og tror det er et godt valg for alle parter, det mangler i alle fald ikke noget ved dig for at fylde skoene til den stillingen.