Jump to content
claust

For pokker... :-)

Recommended Posts

Så har man ikke spillet i 2-3 uger, og ingen træning...

Bliver inviteret på en hyggerunde med en øl eller 2 i baggen, og pludseligt falder den ene par efter den anden..på trods af dårlige forhold på banen...

Hvad er det med at man pludseligt spiller bedre efter en pause - vildt irriterende 🙂

mini golf toddler GIF

Hmm.... Måske lave forventninger.

Jeg har en fast makker der ikke spillede i 4-5 måneder. Første runde derefter slog han 10 meter længere med alt udstyr. Jeg opfordrede ham til at undlade så lange pauser. Vi andre kan jo ikke hamle op med det.

• Haha 1

Den 10.11.2019 kl. 15:30 , skrev claust:

Så har man ikke spillet i 2-3 uger, og ingen træning...

Bliver inviteret på en hyggerunde med en øl eller 2 i baggen, og pludseligt falder den ene par efter den anden..på trods af dårlige forhold på banen...

Hvad er det med at man pludseligt spiller bedre efter en pause - vildt irriterende 🙂

mini golf toddler GIF

Prøv så at tænke på, hvor godt du vil spille, hvis du ikke træner vinteren over! 😁

9 minutter siden, skrev Lars-Jensen:

Prøv så at tænke på, hvor godt du vil spille, hvis du ikke træner vinteren over! 😁

Ja, lige netop 🙂  Plejer at starte sæsonen STRYGENDE, for derefter at dykke helt ned i maj når man er begyndt at tænke over teknikken, for så at finde formen igen i løbet af sommeren... Har fulgt den formel nogle år nu...

1 time siden, skrev claust:

Ja, lige netop. Plejer at starte sæsonen STRYGENDE, for derefter at dykke helt ned i maj når man er begyndt at tænke over teknikken, for så at finde formen igen i løbet af sommeren... Har fulgt den formel nogle år nu...

Jeg har det ofte lige omvendt. Spiller hele vinteren, og når banen officielt åbner slut marts/start april, går det som regel ganske skidt. I år var det fint, og jeg skulle ikke vente mange runder på første nedskrivning. Her, efter sidste turnering hvor jeg er stoppet med tællende runder, går det ganske godt. De sidste 8 runder har alle med 30-38 point. Weekendens runder var 2 x 34 på en bane mættet af vand.