Jump to content
Nicolai

BMW 1 serie - Plads til golfbag??

Recommended Posts

Jeg står og kigger på nyere bil og der skal være plads til til golfsættet, men er der det eller skal man op en 3'er serie? Slå sæder ned er ikke en mulighed, da jeg i forvejen gør det og det er det jeg vil væk fra. 

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle rummål  fra en 2015-2016 model :/ 

Jeg har en årgang 2008 og når jeg tager driveren ud af bag’en, kan den lige ligge der 👍 den ligger bagerst og så kan vognen stå ind mod bagsædet

MEN jeg tror ikke det var gået an med en af de ekstra høje bags, som feks Big max Silencio, så jeg ville ikke købe uden at prøve med egen bag 

9 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Jeg har en årgang 2008 og når jeg tager driveren ud af bag’en, kan den lige ligge der 👍 den ligger bagerst og så kan vognen stå ind mod bagsædet

MEN jeg tror ikke det var gået an med en af de ekstra høje bags, som feks Big max Silencio, så jeg ville ikke købe uden at prøve med egen bag 

Tak for svaret Christian, men kan det ikke passe, at de nyere modeller har fået lidt ekstra plads? Jeg synes billeder fra din årgang, sammenlignet med en nyere fra >2013 virker større? 

Ligger den på skrå eller hvordan? Jeg har bare den almindelige størrelse og en Bagboy vogn. Jeg var også forberedt på at driveren nok måtte ud. 

48 minutter siden, skrev Nicolai:

Tak for svaret Christian, men kan det ikke passe, at de nyere modeller har fået lidt ekstra plads? Jeg synes billeder fra din årgang, sammenlignet med en nyere fra >2013 virker større? 

Ligger den på skrå eller hvordan? Jeg har bare den almindelige størrelse og en Bagboy vogn. Jeg var også forberedt på at driveren nok måtte ud. 

Det ved jeg ikke, jeg har ikke haft fingrene i den nyere model :)  

i min er der ekstra bredde bag hjulkasserne op mod baglygten, så baggen ligger helt på tværs. I morgen kan jeg lige finde et billede :) 

den er lige blevet til konebil, har skaffet mig en superb i stedet, så det er ikke rigtig noget issue mere :D  

I øvrigt, sig til hvis du skal have hjælp med at skaffe en, evt import, arbejder jo i branchen ;) 

24 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Det ved jeg ikke, jeg har ikke haft fingrene i den nyere model :)  

i min er der ekstra bredde bag hjulkasserne op mod baglygten, så baggen ligger helt på tværs. I morgen kan jeg lige finde et billede :) 

den er lige blevet til konebil, har skaffet mig en superb i stedet, så det er ikke rigtig noget issue mere :D  

I øvrigt, sig til hvis du skal have hjælp med at skaffe en, evt import, arbejder jo i branchen ;) 

Jeg skriver lige en pb :)

Men smid nu gerne billeder op herinde, så andre kan se, det, hvis de står i samme situation :) 

3 timer siden, skrev Christian SSGM:

imageproxy.php?img=&key=781bb1192b3adaacBag inkl 3 wood er 116 cm høj, tager kun driveren ud

vognen er en bagboy campact 3

Ork - Der er rigeligt med plads :D

• Like 1