Jump to content
Kitter

Putter-rør, idéer søges

Recommended Posts

Opdelingen mellem jern/køllerummene i min bag er delvist defekte. Det betyder, at min putter ofte hænger fast nede i baggen.

En løsningsmulighed er at sætte et rør ned i putterrummet, som putterens håndtag kan glide ned i uden at blive grebet af defekte opdelinger.

Jeg har kig på et PVC-rør som dette, men synes at det er rigeligt kraftigt og tungt. Mindre burde kunne løse opgaven.

Indre diameter skal være mindst 35 mm og ydre diameter max 50 mm.

Er der nogen som har en idé til et lettere rør??

Jeg gik i den lokale bauhaus eller hjem og fix og købte sådan et pvc rør i passende længde, der passede til min putter med stort grip

det vejer altså ikke noget særligt :)  

• Upvote 1

Den 8/10/2019 kl. 14:10 , skrev Kitter:

Opdelingen mellem jern/køllerummene i min bag er delvist defekte. Det betyder, at min putter ofte hænger fast nede i baggen.

En løsningsmulighed er at sætte et rør ned i putterrummet, som putterens håndtag kan glide ned i uden at blive grebet af defekte opdelinger.

Jeg har kig på et PVC-rør som dette, men synes at det er rigeligt kraftigt og tungt. Mindre burde kunne løse opgaven.

Indre diameter skal være mindst 35 mm og ydre diameter max 50 mm.

Er der nogen som har en idé til et lettere rør??

Køb de billigere afløbsrør i PP. De har tyndere vægge

https://www.lavprisvvs.dk/VVS-Afloeb-Afloebsroer-Fittings-Graa-afloebsroer--PP-afloebsroer-i-graa-40-mm-200-cm-178813.html?gclid=EAIaIQobChMIv_imt8GR5QIVBqWaCh1LOQinEAQYASABEgJXiPD_BwE

• Upvote 1

Her

Ca. 15,- kr. stykket.

Kan skaffe dem hjem hvis der er interesse - de er 85cm og lavet til formålet.

2_3348_e.jpg

Et tillægsspørgsmål..

Hvad har folk af idéer til at putte i bunden af bag'en, så gripenderne ikke bliver slidte? Jeg har været ude i at klippe et liggeunderlag til, men tænker det sikkert bliver noget værre bøvl, at få proppet i bunden.

Den 10.10.2019 kl. 12:46 , skrev snejbjerg:

Købte sådan et  i 50 mm - fungerer fint. Tak for input!👍