Jump to content
Pastorius

Venskablig gave til match

Recommended Posts

Jeg skal snart spille en match, hvor der kommer til at være en del venskabligt drilleri mellem deltagerne. 

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at give min modstander en lille gave der kan overleveres med venskabligt drilleri. 
Nogen gode forslag?

Den 14/9/2019 kl. 22:37 , skrev Årgang63:

En lektion ved pro'en...

God idé, men jeg tænker det ligger lidt over budget. 

22 timer siden, skrev TLP:

Et lille fint markeringsmærke 😁

B0CABDE6-691E-49E3-A75A-CB467FBEB398.jpeg

Se, det kunne jo være sjovt, men lige i den groveste ende. Don't mention the war. :)

Jeg må hellere se at komme forbi - det er længe siden.

16 minutter siden, skrev Pastorius:

God idé, men jeg tænker det ligger lidt over budget. 

Se, det kunne jo være sjovt, men lige i den groveste ende. Don't mention the war. :)

Jeg må hellere se at komme forbi - det er længe siden.

Absolut i den helt grove ende 😎 Og du skal være mere end velkommen 👍

Den 16/9/2019 kl. 13:29 , skrev Årgang63:

Jeg har mærkeligt nok kun ideer som er i den dyre ende, her er endnu en Ubrugelig range måler 🙂 

Forslagene er jo gode - så det kan godt være jeg må til lommerne :)

Den 16/9/2019 kl. 22:24 , skrev Crossdk:

Det er genialt det der!

Den 16.9.2019 kl. 13:29 , skrev Årgang63:

Jeg har mærkeligt nok kun ideer som er i den dyre ende, her er endnu en Ubrugelig range måler 🙂 

Jeg spillede en træningsrunde med en kammerat engang. På 18. hul ligger vi begge midt i fairway med cirka 145 til midten af green, med en sø + springvand lige foran green. Han spørger mig, hvor langt der er, hvorefter jeg giver ham længden til springvandet - og jeps, han slog den ned midt i søen 🤣 Hvis vi havde spillet om noget, havde jeg ikke turde gøre det ....

Den 16.9.2019 kl. 22:24 , skrev Crossdk:

Jeg gav den "almindelige" version til en af mine kolleger for nogle år siden... køn er den bestemt ikke, men vi grinede meget af den og han bruger den stadig 😲

On 9/14/2019 at 10:21 PM, Pastorius said:

Jeg skal snart spille en match, hvor der kommer til at være en del venskabligt drilleri mellem deltagerne. 

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at give min modstander en lille gave der kan overleveres med venskabligt drilleri. 
Nogen gode forslag?

Mænd kan ikke lige å blive omtalt som en kælling (bruges tit i Norge både på sjov og alvor), så en pakke DAME bolde i ROSA vil fungere og give samme besked....
(De fungerer jo udmærket til alle med lav club speed, så mange af os burde faktisk vælge en dame bold, men ROSA er nok ikke så aktuelt ....)

• Like 1
  • Haha 1