Jump to content
Vild med Golf

Recommended Posts

Jeg vil have en bærebag til rejser osv. men vil også gerne kunne sætte den på vognen når jeg har lyst til det.

Den skal stadig kunne rumme et regnsæt, en trøje, bolde osv.

Hvad har du og kan du anbefale nogen?

Jeg tænker selv på Titleist Hybrid 14 Way Golf Stand Bag eller Titleist Staff Stand Bag, nogen der har en af dem, og kan de klare opgaven? :-)

Ole.

Jeghavde egentlig samme problem for et par år siden (rejse vs dagligt spil). Jeg fandt ikke nogen hybrid bag som levede op til mine behov (det kan have ændret sig siden).

Da jeg tænkte over hvad problemet egentlig var, så var det især at skulle bære en cart bag ned fra hotelværelset ud til shuttlen eller over til klubhuset - sjæældent mere end nogle hundrede meter men alligevel temmelig bøvlet med en fuld cart bag.

I stedet for at købe en hybrid bag fandt jeg en dobbeltskulderstrop a la en strop til bærebag, som også kan monteres på en standard cart bag.

Det løste mit konkrete problem ifm transprot af den tunge cart bag.

https://www.izzo.com/dual-strap.html

Bemærk to ting

- pris og kvalitet hænger sammen - der har måttet lidt gaffatape på skulder polstringen efter et par år

- den ændrer ikke baggen til en bærebag - et par hundrede meter til/fra klubhuset går fint, men ikke ude på banen.

Finder du en rigtig god rummelig og vandtæt hybridbag hører jeg gerne om det!

19 timer siden, skrev Olemork:

Jeg vil have en bærebag til rejser osv. men vil også gerne kunne sætte den på vognen når jeg har lyst til det.

Den skal stadig kunne rumme et regnsæt, en trøje, bolde osv.

Hvad har du og kan du anbefale nogen?

Jeg tænker selv på Titleist Hybrid 14 Way Golf Stand Bag eller Titleist Staff Stand Bag, nogen der har en af dem, og kan de klare opgaven? 🙂

Ole.

Gode valg.

Spiller selv med denne her:

https://www.golfonline.co.uk/titleist-stadry-waterproof-stand-bag1

God på vorn og ryggen.