Jump to content
manocl

U.S. Open 2019

Recommended Posts

Hvis nogen kan finde forklaringen på, hvorfor han står noteret for 2 strafslag, i stedet for det normale ene slag [ny bold efter regel 18.1 eller alternativt provisorisk bold efter regel 18.3], efter at have smidt den første i vandet, vil jeg meget gerne høre om det.

4 timer siden, skrev Kitter:

Hvis nogen kan finde forklaringen på, hvorfor han står noteret for 2 strafslag, i stedet for det normale ene slag [ny bold efter regel 18.1 eller alternativt provisorisk bold efter regel 18.3], efter at have smidt den første i vandet, vil jeg meget gerne høre om det.

Bjerregaard tugged his first tee shot into Stillwater Cove, repeated the effort with his second tee shot, then blocked his third attempt right of the fairway and out of bounds. With his fourth swing from the tee (and seventh stroke overall), he swapped out his driver for a 3-wood and mercifully found the fairway.

image.png.543c253885df4c3381807f68552d3a81.png

Han må have lavet en fejl som har kostet et straf slag.

Jeg læser den til en 10er, sådan her:  (som så er forkert)

Shot 1: Tee slag I vandet

Shot 2: Penalty

Shot 3: Tee slag I vandet

Shot 4: Penalty

Shot 5: Tee slag, block OOB i højre

Shot 6: Penalty

Shot 7: Tee slag, 3 wood i fairway

Shot 8: Slag til green

Shot 9: Lag Putt

Shot 10: Putt i hul

6 timer siden, skrev Smut:

Bjerregaard tugged his first tee shot into Stillwater Cove, repeated the effort with his second tee shot, then blocked his third attempt right of the fairway and out of bounds. With his fourth swing from the tee (and seventh stroke overall), he swapped out his driver for a 3-wood and mercifully found the fairway.

image.png.543c253885df4c3381807f68552d3a81.png

Han må have lavet en fejl som har kostet et straf slag.

Jeg læser den til en 10er, sådan her:  (som så er forkert)

Shot 1: Tee slag I vandet

Shot 2: Penalty

Shot 3: Tee slag I vandet

Shot 4: Penalty

Shot 5: Tee slag, block OOB i højre

Shot 6: Penalty

Shot 7: Tee slag, 3 wood i fairway

Shot 8: Slag til green

Shot 9: Lag Putt

Shot 10: Putt i hul

Jeg er helt enig i din gennemgang. Og det er forklaringen på strafslag 2 efter første teeshot jeg simpelthen ikke kan greje. 

Gary Woodland var der ikke mange, der havde set som vinder. Inden turneringen var han i odds 80:1....

Men unægteligt solidt golfspil!

Lige nu, skrev Kitter:

Gary Woodland var der ikke mange, der havde set som vinder. Inden turneringen var han i odds 80:1....

Men unægteligt solidt golfspil!

Nej jeg havde også regnet med, at han ville falde tilbage, i finalerunden, men en artig overraskelse 👍