Jump to content
Smut

PGA Championship

Recommended Posts

Hvad med Olesen og Bjerregaard?

http://www.golfwrx.com/557780/the-22-players-who-can-absolutely-win-the-pga-championship-according-to-science/?utm_source=Front&utm_medium=Featured_Latest&utm_campaign=GolfWRX_OnSite&utm_content=unused

So, for those following along at home, here are the 18 people that can scientifically win the PGA.

Tony Finau
Tiger Woods
Rory McIlroy
Brooks Koepka
Dustin Johnson
Bryson DeChambeau
Rickie Fowler
Patrick Cantlay
Xander Schauffle
Jimmy Walker
Max Homa
Lucas Glover
Jason Kokrak
Gary Woodland
Keith Mitchell
Scotty Piercy
Keegan Bradley
Aaron Wise

Time is a landscape. We move through it, and time is the same for everybody. Therefore, using Einstein’s theory, the following dudes are obviously way too damn old to win this week. Science!

Vijay Singh, Rich Beem, Jim Furyk, Brian Gay, Paddy Harrington, Shaun Micheel, John Daly (even in his stupid cart,) Steve Stricker, Y.E. Yang and of course, Beau Hossler. Yes, Hossler’s actual age is only 24, but he went from looking 15 to 48 overnight with the growth of seriously patchy facial hair. In this pure scientific study, looking old = being old. Surely, Einstein would agree."

:D  Jeg tænker ikke man skal ligge så meget i konklusionen på artiklen :D 

20 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Time is a landscape. We move through it, and time is the same for everybody. Therefore, using Einstein’s theory, the following dudes are obviously way too damn old to win this week. Science!

Vijay Singh, Rich Beem, Jim Furyk, Brian Gay, Paddy Harrington, Shaun Micheel, John Daly (even in his stupid cart,) Steve Stricker, Y.E. Yang and of course, Beau Hossler. Yes, Hossler’s actual age is only 24, but he went from looking 15 to 48 overnight with the growth of seriously patchy facial hair. In this pure scientific study, looking old = being old. Surely, Einstein would agree."

:D  Jeg tænker ikke man skal ligge så meget i konklusionen på artiklen :D 

Enig. Det er ren fjol..

image.png.9c97018412e898c6e85b5d48b2cc08c5.png

10 minutter siden, skrev Pastorius:

Der er ikke nogen der har fundet lande, hvor golftv har rettighederne ?

Handler det ikke om, hvor du har placeret dig via VPN? 

Jeg sidder selv og overvejer en VPN og GolfTV, men hvis det ikke er muligt at vælge f.eks USA som det land jeg "sidder i" og dermed også kunne se golf derfra, så giver det ikke mening for mig at gå videre med det :)

Det er med tanke på det her, at jeg skrev mit svar. 

https://www.expressvpn.com/stream-sports/golf/

Edited by Nicolai

12 timer siden, skrev Nicolai:

Handler det ikke om, hvor du har placeret dig via VPN? 

Jeg sidder selv og overvejer en VPN og GolfTV, men hvis det ikke er muligt at vælge f.eks USA som det land jeg "sidder i" og dermed også kunne se golf derfra, så giver det ikke mening for mig at gå videre med det :)

Det er med tanke på det her, at jeg skrev mit svar. 

https://www.expressvpn.com/stream-sports/golf/

Jo, jeg skal bare finde ud af hvilket land, jeg skal rejse til (om det så bliver fysisk eller virtuelt, kigger vi på senere) :)

11 timer siden, skrev Golfkid:

Viasat Golf kører upåklageligt som sædvanlig ;) 

Det er fint, men jeg har ingen alm. TV-pakke, og jeg vil ikke betale for Viaplay sport (Der er stort set ikke andet jeg gider se).

Edited by Pastorius

Den 17.5.2019 kl. 23:53 , skrev Pastorius:

Jo, jeg skal bare finde ud af hvilket land, jeg skal rejse til (om det så bliver fysisk eller virtuelt, kigger vi på senere) :)

Fandt du en løsning?

Den 17.5.2019 kl. 21:53 , skrev Golfkid:

Viasat Golf kører upåklageligt som sædvanlig ;) 

Jeg havde det på et tidspunkt, men fik set 5-6 timers golf og 1-2 fodboldkampe i måneden, så synes jeg 289,- er mange penge at betale, selvom det selvfølgelig er noget nemmere at tænde op for :D

Jeg havde det på et tidspunkt, men fik set 5-6 timers golf og 1-2 fodboldkampe i måneden, så synes jeg 289,- er mange penge at betale, selvom det selvfølgelig er noget nemmere at tænde op for :D

Næ, jeg fandt et stream på nettet.