Jump to content

Recommended Posts

Hvis nogen skulle få lyst til at tjekke om deres VPN kan vise noget Europatour, så har jeg lige fået denne besked fra dem.

" GOLFTV does not have live rights to the European Tour in your market.
This tournament will be broadcasted in countries like Germany, Latvia, Italy, Russia and more.
"

Meld gerne tilbage om det kan lade sig gøre og hvilken VPN der bruges.

Jeg bruger expressVPN.

Du kan se Europeantour med engelsk kommentator hvis du kører over Indien 🇮🇳

• Like 1

Lovligt ja, men måske en overtrædelse af brugeraftalen som man har klikket 'ja' til uden at læse hele teksten, for hvem gør det 😉

Tror egentligt ikke det generer GolfTV, de er bare nødt til at overholde de aftaler de har omkring rettigheder...

Men det generer vel Viasat, der har rettighederne i DK. 

Der er jo ikke noget, der er gratis. Når man tager sig en "gratis rettighed", betyder det jo blot, at nogle andre kommer til at betale noget mere.

Ja det gør det vel.

Men Golf TV spærrer for adgang via lokation, du skal jo ikke snydes for adgang hvis du opholder dig i et andet land f.eks. på ferie..

Alternativt skulle de låse din konto til den danske sending uanset hvor du opholder dig, og så overtræder de først rettighederne - ved at vise indhold i ét land, bestemt på et andet. Tror det er rettighedsaftalerne der går på lokation og ikke brugere.

EDIT: For øvrigt er dette nok også de sidste krampetrækninger for de traditionelle flow-tv kanaler, for det med at spærre af holder ikke i længden. Se f.eks. filmbranchen, der efterhånden har rettet ind, og det fungerer jo fint.

6 minutter siden, skrev igangigen:

Men det generer vel Viasat, der har rettighederne i DK. 

Der er jo ikke noget, der er gratis. Når man tager sig en "gratis rettighed", betyder det jo blot, at nogle andre kommer til at betale noget mere.

Men der er jo betalt for abonnementet, der giver dig rettighed til at se indhold der hvor du befinder dig 🙂

• Like 1

Er jeg den eneste som får fejlen "Oops! Something went wrong. Try again later." på Apple TV, selvom man har opdateret appen? 

Jeg kan fint tilgå programmerne fra Ipad og browser.