Jump to content
Vild med Golf

claust

Din værste score nogensinde?

Recommended Posts

20 timer siden, skrev Thumms:

Jeg vil gerne indstille min kammerat til prisen ( han har sagt ok til det)

en turnering vi spillede i begge 2 “præsterede” han at lave 5 point på Royal oak.

Vi har i øvrigt spillet Royal oak igen i dag, hvor han lavede 31 point, så han skulle bare bruge 36 huller til at lave 36 point

E1D47256-C902-4936-8434-666024C6F765.png

Det er noget af en Hot Streak der på hullerne 11, 12 og 13 🔥🔥🔥

Edited by Smut
  • Like 1

Den 4.5.2019 kl. 23:35 , skrev Thumms:

en turnering vi spillede i begge 2 “præsterede” han at lave 5 point på Royal oak.

Vi har i øvrigt spillet Royal oak igen i dag, hvor han lavede 31 point, så han skulle bare bruge 36 huller til at lave 36 point

AVS ! Tænker man begynder at genoverveje hvad man bruger sin tid på?

Vores score-historik er mistet ifbm overgang til golfbox, så kan ikke dokumentere noget - men erindrer ikke jeg har runder under 19-20 point, så helt katastrofalt har det aldrig været.

Derfor kan der nu godt være runder der ødelægger humøret og brænder sig fast .... disse to blev spillet med en uges mellemrum og jeg har aldrig været i nærheden af sådan et par streaks før eller siden. UFATTELIGT at man selv på sådanne runder, ikke kan bryde 80 😖

I min optik er det mine 2 værste scores, ever, fordi de burde være blevet til så meget mere

bagni.jpg

forni.jpg

• Like 1

Min værste runde var vist sidste år med ca. 10 på Lübker. Al dokumentation forsvandt en 3-4 huller før klubhuset :)

Registreret i golfbox har jeg 15 som den værste - spillet i en åbningsturnering for en 5 år siden.

• Like 1

Jeg tror jeg stiller op når du laver "Din bedste runde nogensinde"  @claust  ..

Golfbox siger værste runde er 85, bedste runde er en my bedre :D 

• Like 1

Har lige kigget min scores historie igennem på golfbox og kan se at jeg startede med at spille turneringer før godt var. En turneringsrunde med 11 stablefordpoints og ja det var på 18 huller.

4 points på de forreste 9 og deraf følgende hele 7 points på de bagerste 9. Jeg har heldigvis fortrængt de nærmere omstændigheder omkring selve runden men mener at kunne erindre at vi

fik os mange billige grin i løbet af runden...…..

gb-logo-header.png

Andreas Jung
Tønder Golf Klub
Medl.nr.: 88-1773
HCP: 17,5

wilson_logo.jpg

Dato
Spilledato: 03-10-2010
HCP før/efter: 36,0 -> 36,0

Runde
Type: Turnering
Turnering: Oktoberturnering
Huller: 18

Markør
Medlemsnr: -
Navn: -
Klub: -

Score
Antal point: 11
Bruttoscore: -

Baneinfo
Bane: Tønder Golf Klub 18 huller
Tee: Gul
Par CR Slope SPH
72 71,3 129 40

Tællende score
Score er tællende

Kommentar

Scorekort

Hul Længde Par HCP SPH Slag Point
1 348 4 11 || - 0
2 153 3 15 || 6 1
3 338 4 7 || - 0
4 137 3 17 || 5 2
5 483 5 5 || - 0
6 302 4 13 || - 0
7 489 5 3 ||| - 0
8 379 4 1 ||| 8 1
9 372 4 9 || - 0
UD 3001 36   20 - 4
Hul Længde Par HCP SPH Slag Point
10 304 4 14 || 6 2
11 441 5 10 || 6 3
12 316 4 8 || 7 1
13 171 3 16 || - 0
14 362 4 6 || 7 1
15 352 4 4 ||| - 0
16 446 5 12 || - 0
17 149 3 18 || - 0
18 387 4 2 ||| - 0
IND 2928 36   20 - 7
UD 3001 36   20 - 4
TOTAL 5929 72   40 - 11
Begrundelse for afvisning

For at afvise en score skal der angives en begrundelse (Max 200 tegn)*

'); $('#clientErrorContainer').goTo(); } } } function cancelBtnSc(url) { if (rejectReasonVisible) { $('#rejectReason').hide(); $('#cmdConfirmMarker').show(); rejectReasonVisible = false; } else { _redirect(url); } } (function($) { $.fn.goTo = function() { $('html, body').animate({ scrollTop: $(this).offset().top + 'px' }, 'fast'); return this; // for chaining... } })(jQuery);

GolfBox A/S - Sensommervej 34F - 8600 SilkeborgCopyright © GolfBox A/S ® 2019-05

• Like 1

Den 4/5/2019 kl. 23:35 , skrev Thumms:

E1D47256-C902-4936-8434-666024C6F765.png

Stærkt at selv Golfbox tvivler på om scoren er rigtig - “Hvis du mener, at din score er forkert, skal du kontakte din hjemmeklub” :D 

Kan ikke huske præcis hvor mange point jeg har lavet i min værste runde, men kan huske at jeg engang som junior, startede med 11 streger på de første 11 huller... Det var sgu op af bakke ;) 

10 timer siden, skrev Golfkid:

Stærkt at selv Golfbox tvivler på om scoren er rigtig - “Hvis du mener, at din score er forkert, skal du kontakte din hjemmeklub” 

Det står der altid.

12 timer siden, skrev Golfkid:

Kan ikke huske præcis hvor mange point jeg har lavet i min værste runde, men kan huske at jeg engang som junior, startede med 11 streger på de første 11 huller... Det var sgu op af bakke ;) 

Havde du lige fået "lang bane kort"? :D

2 timer siden, skrev Smut:

Hvad mener du med "LIGE" det har han da ikke fået endnu 😎

Jeg tror nok jeg blev outdrivet et par gange da jeg spillede på The Scandinavien med Lasse... det selvom han spillede fra bagperronen og jeg fra alm. klubtee 😯

Den 7/5/2019 kl. 10:25 , skrev Smut:

Tror jeg faktisk ikke engang... :D havde vel 17-18 stykker dengang - tror det var som 11-12 årig, men glemmer det sgu aldrig ;) 

Den 7/5/2019 kl. 12:49 , skrev Logan:

Hvad mener du med "LIGE" det har han da ikke fået endnu 😎

Jeg tror nok jeg blev outdrivet et par gange da jeg spillede på The Scandinavien med Lasse... det selvom han spillede fra bagperronen og jeg fra alm. klubtee 😯

Det var før en rygoperation og yderligere en diskusprolaps, så de går lidt kortere i dag :D 

• Like 1