Jump to content
claust

Din værste score nogensinde?

Recommended Posts

Hvem kan dokumentere den værste score på en 18-hullers golfrunde nogensinde?

Jeg har haft adskillige frygtelige runder gennem tiderne, og jeg var igennem scorearkivet på min golfbox konto, og fandt denne som den værste jeg har dokumenteret - 15 point på Brande Golfklub i 2015, fra hcp. 18.5...

Hvem kan stikke den? Jeg giver en pakke Wilson Dx2 Optix bolde og en pakke tees til den der kan præsentere den værste dokumeterede runde af alle 😁

Udklip.PNG

14 points i blæst og regn på Korsør engang .  11 ud og 3 hjem...... Det var en lang dag 😳

• Like 1

Jeg kan ikke helt matche jeres, men den skal alligevel med i denne tråd 🙂

katastrofe.thumb.png.f81ba0b0dc19a8a5ed6f37e90855c2b8.png

• Like 1

Jeg gik alle mine scores igennem på Golfbox siden jeg startede i 2011, og fandt kun én under 20 point. Det var den første runde i år, efter 4 måneders total pause og ingen reel opvarmning på ekstremt dårlige greens i Brøndby. Den gav 19 point (6 point ud og 13 hjem), og selvom jeg spillede skidt, kan jeg ikke rigtig får mig til at tage den med her under de vilkår.

Mit problem er at jeg ikke rigtig kommer derned i hcp, som jeg tænker jeg burde være, fordi jeg er alt for ustabil, og så kun skal have 5-6 gode huller på en runde for at skrabe de fleste af de 20 point sammen. Passede mit handicap med min selvbevidsthed, skulle der ikke meget til at slå bunden ud af de 20 :)

• Haha 1

4 timer siden, skrev Årgang63:

Udemærket. Ingen streger på bagni 😂🤣😋

• Like 1

5 timer siden, skrev Årgang63:

Hvis det var mig, så er jeg ikke sikker på, at jeg havde slået ud på 10. hul - jeg er faktisk ikke sikker på, at golfsættet var kommet med hjem 🤣

1 minut siden, skrev SPetersen:

Hvis det var mig, så er jeg ikke sikker på, at jeg havde slået ud på 10. hul - jeg er faktisk ikke sikker på, at golfsættet var kommet med hjem 🤣

Jeg tænker at @Årgang63 er turnet med tanken: "Bare jeg nu ikke smider det hele væk på bagni!" :)

• Haha 1

7 timer siden, skrev claust:

Hvem kan stikke den? Jeg giver en pakke Wilson Dx2 Optix bolde og en pakke tees til den der kan præsentere den værste dokumeterede runde af alle 😁

For en gangs skyld en konkurrence, hvor jeg er glad for IKKE at kunne vinde præmien!!😄

Jeg har engang lavet 12 stableford point  over 18 huller på en herredag, jeg kan dog ikke dokumentere den. Der var fra før indeførelse af EGA hcp. Omkring år 2009 stykker.

Havde spillet få måneder og mit hcp var faldet kraftigt og havde vundet et par turneringer. Følte at jeg kunne gå på vandet. Skulle så spille min første turnering i herreklubben, hvor det hele faldt sammen. Det var den første gang hvor jeg fik golfen at mærke for alvor... av, av, av.

Edited by Smut

Har en gang scoret 4 point på ni huller, hvorefter matchen blev aflyst på grund af umanerlig dårligt vejr.

Vandt engang en match med 28 stableford point. Manden på 2. pladsen havde 23 point......

Vi var vel 15-20 deltagere i matchen (1 række), så der var nogle rigtige dårlige scores imellem.

Der var dog nogle af deltagerne der ikke gennemførte.

Behøver jeg at sige det storregnede med heftig vind på en kystnær bane? Det regnede sgu vandret hele runden.

Har desværre ingen scorekort til dokumentation.

1 minut siden, skrev Smut:

Jeg har engang lavet en 12er! På en herredag, jeg kan dog ikke dokumentere den. Der var fra før indeførelse af EGA hcp. Omkring år 2009 stykker.

Havde spillet få måneder og mit hcp var faldet kraftigt og havde vundet et par turneringer. Følte at jeg kunne gå på vandet. Skulle så spille min første turnering i herreklubben, hvor det hele faldt sammen. Det var den første gang hvor jeg fik golfen at mærke for alvor... av, av, av.

Hov, hvis konkurrencen kun dækker over enkelte huller, kan jeg også være med. Spillede engang en slagspils herredag med start på hul 10 mit 6-10 hul blev spillet i 7-10-9-12-8 (25 over par på 5 huller) Resten af runden var dog fin, så selvom jeg endte langte nede i rækkerne, kom jeg ind i neutralzone og blev ikke reguleret. Siden er jeg heldigvis blevet bedre til at håndtere slagspilsrunder.

EDIT - hukommelsen svigter mig, jeg nåede ikke neutral score, men "kun" 31 point.

353751544_Skrmbillede2019-05-0420_56_51.png.a9471c5cbad50711c738b0b0c3053e01.png

14 minutter siden, skrev Pastorius:

Hov, hvis konkurrencen kun dækker over enkelte huller, kan jeg også være med. Spillede engang en slagspils herredag med start på hul 10 mit 6-10 hul blev spillet i 7-10-9-12-8 (25 over par på 5 huller) Resten af runden var dog fin, så selvom jeg endte langte nede i rækkerne, kom jeg ind i neutralzone og blev ikke reguleret. Siden er jeg heldigvis blevet bedre til at håndtere slagspilsrunder.

EDIT - hukommelsen svigter mig, jeg nåede ikke neutral score, men "kun" 31 point.

353751544_Skrmbillede2019-05-0420_56_51.png.a9471c5cbad50711c738b0b0c3053e01.png

Tror det var 12 points.......

38 minutter siden, skrev Dynen1:

Tror det var 12 points.......

Præcis. 12 stableford point på 18 huller.

Mener det var 8 point ud og 4 point hjem. Jeg havde skyhøje forventninger inden runden. Og jeg mistede fuldstændig fornemmelsen for spillet.

Edited by Smut

4 timer siden, skrev Dynen1:

Udemærket. Ingen streger på bagni 😂🤣😋

Man er vel en grinder 🙂

3 timer siden, skrev SPetersen:

Sidste år var jeg ikke kommet til hul 6 👹

3 timer siden, skrev Pastorius:

Jeg tænker at @Årgang63 er turnet med tanken: "Bare jeg nu ikke smider det hele væk på bagni!" :)

Faktisk var tanken, gud ved om jeg kan komme over 10 point 😳

Grine og gøre nar det kan i, men stikke en hacker en lektion, det kniber 😁

Hvis det ikke var fordi, at jeg har en aftale, med mig selv, at i år opføre jeg mig ordenligt og ikke lader mit dårlige spil, gå ud over mine spilpartnere, at jeg i år ikke vil gå sur rundt på banen, så er jeg sikker på, at der havde været 3 spillere i klubben, som havde tænkt sig om 2 gange, før de havde spillet med mig igen...

Edited by Årgang63
  • Like 1

Jeg vil gerne indstille min kammerat til prisen ( han har sagt ok til det)

en turnering vi spillede i begge 2 “præsterede” han at lave 5 point på Royal oak.

Vi har i øvrigt spillet Royal oak igen i dag, hvor han lavede 31 point, så han skulle bare bruge 36 huller til at lave 36 point

E1D47256-C902-4936-8434-666024C6F765.png

Edited by Thumms
  • Like 1