Jump to content
Vild med Golf

Pastorius

US Masters 2019

Recommended Posts

Stor respekt for at Tiger vandt! Det skal der ikke herske tvivl om. Der skal heller ikke herske tvivl om at han har gjort meget for sporten, men personligt var det ikke ham jeg ville se som vinder. Efter min mening får han alt for meget opmærksomhed... hvor fedt er det at se manden bare stå og se på de andre spille - eller gå op ad fairway, når man (producer) kunne klippe over på nogle af de andre spillere og vise deres spil i stedet for?

Jeg havde ingen penge på spil, men synes det kunne have været sejt hvis Molinari havde vundet og allerhelst havde jeg gerne set Rory vinde, men hans spil hang jo så ikke lige sammen 🤯

• Like 1

Det er sgu meget godt klaret af den gamle! :D  han spillede sit spil som planlagt og chancen bød sig så da Molinari snublede et par gange, det er sgu køligt.

Også sjovt at bemærke hvor meget indgående kendskab til banen betyder for dem som har spillet den mange gange. De ved præcis hvor de skal miste bolden for stadig at have en god chance for at spille til pinden, eller hvor de skal lande bolden for det rette rul mod hullet. Det er kun ærgerligt at greens spillede langsommere end normalt ;) 

4 timer siden, skrev Logan:

Efter min mening får han alt for meget opmærksomhed... hvor fedt er det at se manden bare stå og se på de andre spille - eller gå op ad fairway, når man (producer) kunne klippe over på nogle af de andre spillere og vise deres spil i stedet for?

Man må bare erkende, at det er et kommercielt marked, hvor produerne viser det flertallet af seer vil se. Alle stats viser, at seertallene er markant højere i de turneringer, hvor Tiger er med, så i en kommerciel verden, hvor sponsorindtægter er afgørende, viser de simpelthen de spillere, der skaffer flest seere. 

44 minutter siden, skrev SPetersen:

Man må bare erkende, at det er et kommercielt marked, hvor produerne viser det flertallet af seer vil se. Alle stats viser, at seertallene er markant højere i de turneringer, hvor Tiger er med, så i en kommerciel verden, hvor sponsorindtægter er afgørende, viser de simpelthen de spillere, der skaffer flest seere. 

Jeg har set tal som siger 25-50% højere seertal, bare Tiger er med. Og de er formentliug endnu højere når han er med fremme som i weekenden!

Money talks - også i denne sammenhæng!

Og så må man i øvrigt tage hatten af - ikke bare for hans golfspil, men specielt for den helt enorme viljestyrke, der må ligge bag et comeback af disse dimensioner.

Med de penge, han har tjent gennem årene, kunne han jo bare have sat sig hen i lænestolen og levet af afkastet, men nej - han ville vinde igen, og det har han gjort!

59 minutter siden, skrev Kitter:

Jeg har set tal som siger 25-50% højere seertal, bare Tiger er med. Og de er formentliug endnu højere når han er med fremme som i weekenden!

Money talks - også i denne sammenhæng!

Og så må man i øvrigt tage hatten af - ikke bare for hans golfspil, men specielt for den helt enorme viljestyrke, der må ligge bag et comeback af disse dimensioner.

Med de penge, han har tjent gennem årene, kunne han jo bare have sat sig hen i lænestolen og levet af afkastet, men nej - han ville vinde igen, og det har han gjort!

Hvis man er i tvivl, kan man bare se på publikums reaktioner, både da han vandt på Eastlake og i går - der er jubel og så er der "Tiger roars", som de andre spillere siger.

7 timer siden, skrev Logan:

Stor respekt for at Tiger vandt! Det skal der ikke herske tvivl om. Der skal heller ikke herske tvivl om at han har gjort meget for sporten, men personligt var det ikke ham jeg ville se som vinder. Efter min mening får han alt for meget opmærksomhed... hvor fedt er det at se manden bare stå og se på de andre spille - eller gå op ad fairway, når man (producer) kunne klippe over på nogle af de andre spillere og vise deres spil i stedet for?

Jeg havde ingen penge på spil, men synes det kunne have været sejt hvis Molinari havde vundet og allerhelst havde jeg gerne set Rory vinde, men hans spil hang jo så ikke lige sammen 🤯

Det kunne jo i hvert fald have været fint, hvis der havde været nogen, der kunne presse ham hele vejen til mållinjen, så man ikke blot skulle se ham køre en sikker bogey hjem på sidste hul.

Jeg er også stor Rory-fan, men der er rigtigt-rigtig langt til at han objektivt set kan fremvise resultater der bare tilnærmelsesvis er i nærheden af det Tiger har vist Jeg hader at se Tiger, når han spiller dårligt, men når han er god - og det må man jo sige han har været i Augusta i år - så ville jeg blive sur over at misse et af hans slag.