Jump to content
Vild med Golf
Pastorius

US Masters 2019

Recommended Posts

dotVPN er gratis til Google Chrome og fungerer glimrende. Jeg så featured groups uden problemer i går, indtil sendingen på Viaplay gik i gang kl. 21 :) 

24 minutter siden, skrev Kitter:

Helt uenig! Fantastisk at se en spiller som går så videnskabeligt og systematisk frem, som modpol til feel-spillerne. Og også en personlighed som har kant - de fleste af disse unge spillere er så uendeligt kedelig velpolerede. GAAAAB!😴 Han måtte dig gerne sætte spilletempoet lidt op.

Feherty havde på ViaSat et af sine lange interviewes (45 min) med DeChambeau - det gav et meget sympatisk billede og en forståelse for hvad DeChambeaus mål er. Og så er han en lidt anderledes person - Feherty spørger blandt andet hvilken historisk person, han gerne ville møde. Svaret var Einstein - det er sgu anderledes!

I en sport der i den grad mangler personer med kant er han et yderst velkomment indspark!!!

Du er den første golfspiller jeg har mødt som synes godt om ham. Respekt for det.

Jeg synes han er et direkte usympatisk og patetisk menneske.

Glemmer ham ikke i Porche European Open hvor han ikke ville lykønske McEvoy med sejren fordi han selv smed sejren væk. Eller mange af hans direkte respektløse udtalelser om andre store spillere. Hele hans udstråling minder og Tyrrel Hatton som heller ikke er den mest elskede, men bare kejtet samtidigt. Han opfører sig simpelthen så dårligt på en golfbane. At han samtidig er en af de langsomste spillere på touren er heller ikke et plus.

Og alt hans PR fis med hans udstyr. Det er helt fint, at han har en anderledes tankegang, og en anden måde at se udstyr på, men det er næsten blevet mere PR end noget som giver værdi for ham.

Iøvrigt er der mange af tourspillerne som går ligeså videnskabeligt og systematisk til værks med deres udstyr. Tiger er vel den som har justeret aller mest igennem tiden og gået sine egne veje.

Det er ikke noget at sige til, at hans tourkollegaer ikke bryder sig om ham.

Edited by MrSwingKin

22 minutter siden, skrev MrSwingKin:

Du er den første golfspiller jeg har mødt som synes godt om ham. Respekt for det.

Jeg synes han er et direkte usympatisk og patetisk menneske.

Glemmer ham ikke i Porche European Open hvor han ikke ville lykønske McEvoy med sejren fordi han selv smed sejren væk. Eller mange af hans direkte respektløse udtalelser om andre store spillere. Hele hans udstråling minder og Tyrrel Hatton som heller ikke er den mest elskede, men bare kejtet samtidigt. Han opfører sig simpelthen så dårligt på en golfbane. At han samtidig er en af de langsomste spillere på touren er heller ikke et plus.

Se det omtalte interview med Feherty og du vil få et helt andet billede af ham.

2 timer siden, skrev Golfkid:

dotVPN er gratis til Google Chrome og fungerer glimrende. Jeg så featured groups uden problemer i går, indtil sendingen på Viaplay gik i gang kl. 21 :) 

Super info!

Den prøver jeg da lige lidt senere (hvis tid/energi er til det)....

2 timer siden, skrev MrSwingKin:

Hele hans udstråling minder og Tyrrel Hatton som heller ikke er den mest elskede,

Kunne bestemt heller ikke tåle Hatton i starten, men da jeg fandt ud af han havde en del humor/selv-ironi så er han ikke i toppen på min hade liste længere...

Hvordan ser det ud i dag - jeg kan kun se replay fra de tidligere dage, selv om jeg sidder på samme norske IP?

...eller både det norske og engelske feed står og siger at sendingen fortsætter straks/waiting for stream to start.

Edited by Pastorius

39 minutter siden, skrev Pastorius:

Hvordan ser det ud i dag - jeg kan kun se replay fra de tidligere dage, selv om jeg sidder på samme norske IP?

...eller både det norske og engelske feed står og siger at sendingen fortsætter straks/waiting for stream to start.

Kører fint live via Norge. Skulle dog huske VPN først, så åbne appen... 

24 minutter siden, skrev Kitter:

Kører fint live via Norge. Skulle dog huske VPN først, så åbne appen... 

Ja, det kører også fint her, blev bare snydt af at programmet sagde 19-23:30 - der skete først noget kl 21:00

For helvede mcilroy. Lige så nærmest magisk han kan spille, lige så frustrerende kan det være 🤔 

nu hepper jeg på molinari eller en af vores drenge, der er penge på spil 😁

1 time siden, skrev Christian SSGM:

For helvede mcilroy. Lige så nærmest magisk han kan spille, lige så frustrerende kan det være 🤔 

McIlroy var favorit, han kan ikke have givet særligt høje odds.

2 minutter siden, skrev Smut:

McIlroy var favorit, han kan ikke have givet særligt høje odds.

Odds 7

Molinari, 24

Thorbjørn, 130

Bjerregaard, 150

uuuuh, Lucas 2. slag på hul 8! Godt kommet ud er det 💪

Den 13/4/2019 kl. 18:40 , skrev Christian SSGM:

Puuuh chico! Hold nu lige ved

For flere år siden afskrev jeg Tiger Woods på grund af hans mange skader. Jeg tog fejl. Jeg undervurderede mandens dedikation til golfspillet what ever it takes. 

En skadefri Tiger Woods er et af golfspillets bedste spillere og jeg tager hatten af for hvad Tiger har gjort af genoptræning og på træningsbanen for igen at kunne udnytte sit unikke talent. 

Det bliver spændende at se hvor langt han kan drive de nu også selvom det nu bliver endnu mere ulideligt at følge de turneringer hvor Tiger deltager 😉

• Like 2

Er helt oppe at køre - har hele tiden været mit håb at se ham tilbage, men har aldrig heeelt turde tro på det 🙂

FEDT !!