Jump to content
Vild med Golf
Pastorius

US Masters 2019

Recommended Posts

59 minutter siden, skrev Pastorius:

Jeg installerede CyberVPN - det koster lidt, men har nogle andre fordele.  Derfra er det bare at vælge det land du vil sidde i.

Hvilket land vælger du? 

33 minutter siden, skrev Kitter:

Hvilket land vælger du? 

Ikke noget endnu - jeg leder. UK, og Australien er det ikke. 

Ifølge linket her viser Golf TV Master i Norge, Polen og Rusland. Jeg kan ikke få det til at virke.

https://www.digitaltveurope.com/2019/04/08/discoverys-golftv-to-stream-us-masters-in-norway-poland-and-russia/

Edited by Pastorius

29 minutter siden, skrev Pastorius:

Ikke noget endnu - jeg leder. UK, og Australien er det ikke. 

Ifølge linket her viser Golf TV Master i Norge, Polen og Rusland. Jeg kan ikke få det til at virke.

https://www.digitaltveurope.com/2019/04/08/discoverys-golftv-to-stream-us-masters-in-norway-poland-and-russia/

Norge fungerer. VPN på min Android phone og golftv app en. 

• Like 1

3 timer siden, skrev Smut:

Det er ikke raketvidenskab...

http://www.lmgtfy.com/?q=Vpn+guide

Haha! Nej, det er basalt set ikke så svært ;)

Der er dog faldgruber:

- Dels skal man sikre sig at lortet virker, og i de lande man gerne virtuelt vil være i, og ikke har alt for lav begrænsning i båndbredde/data, og ikke er skod-langsomt

- dels skal man lige checke hvad man betaler til, og hvordan man kommer ud af abonnementet igen

- dels er der (eller i hvert fald var) nogle vpn udbydere som rask væk installerer crap software, som ikke var helt så nemt at slippe af med.

Ovenstående er næppe et issue hos de største udbydere.

Jeg kan se jeg brugte "unlimited vpn" sidst - vistnok på en gratis prøvemåned.

Men prisen på typisk omkring 10$/md + lidt tid (som jeg ikke har for meget af de næste dage) til at rode rundt med det gjorde, at jeg valgte den nemme læsning med valgfri kanal skiftet til tv3sport. Det koster det samme - og så viser de garanteret en fodboldkamp eller to jeg også kan bruge :)

8 timer siden, skrev ronnow:

Haha! Nej, det er basalt set ikke så svært ;)

Der er dog faldgruber:

- Dels skal man sikre sig at lortet virker, og i de lande man gerne virtuelt vil være i, og ikke har alt for lav begrænsning i båndbredde/data, og ikke er skod-langsomt

- dels skal man lige checke hvad man betaler til, og hvordan man kommer ud af abonnementet igen

- dels er der (eller i hvert fald var) nogle vpn udbydere som rask væk installerer crap software, som ikke var helt så nemt at slippe af med.

Ovenstående er næppe et issue hos de største udbydere.

Jeg kan se jeg brugte "unlimited vpn" sidst - vistnok på en gratis prøvemåned.

Men prisen på typisk omkring 10$/md + lidt tid (som jeg ikke har for meget af de næste dage) til at rode rundt med det gjorde, at jeg valgte den nemme læsning med valgfri kanal skiftet til tv3sport. Det koster det samme - og så viser de garanteret en fodboldkamp eller to jeg også kan bruge :)

Jeg tænker jeg havde været lige langt nok rundt om i verden på for kort tid. I hvert fald virker det fint med Norsk IP nu - det gjorde det ikke i går aftes.

Man skal også være opmærksom på hvilke enheder (OS) man skal bruge det fra, og hvor nemt/besværligt det er.

der er godt nok længe til live-sending kl. 21

http://www.masters.com  er der i menuen Track mulighed for at se play-by-play i fin grafik. LB starter med at finde fairwaybunkeren på 1. ... iflg. grafikken

... og for nogle slag popper video op med slaget også

39 minutter siden, skrev Christian SSGM:

der er godt nok længe til live-sending kl. 21

http://www.masters.com  er der i menuen Track mulighed for at se play-by-play i fin grafik. LB starter med at finde fairwaybunkeren på 1. ... iflg. grafikken

... og for nogle slag popper video op med slaget også

Den er ret cool - og det er Lucas også! GolfTv sender i Norge fra kl 18:00 🙂

Edited by Pastorius
  • Like 1

1 minut siden, skrev Pastorius:

Den er ret cool - og det er Lucas også! GolfTv sender i Norge fra kl 18:00 🙂

yep .. og er man lidt tålmodig, kunne det godt se ud til at alle slag får video tilknyttet efterhånden som de får lagt dem ind :)  det er fedt

.. og Tway har tabt et slag, så nu fører Lucas turneringen! :D ja ja, jeg ved godt det er billigt, men øverst står han altså lige nu

grafikken skal vist tages med et gran salt :D .. på hul 4 viser den ham kort i fairway, men videoen viser ham dog ude i galleriet, øv et hul

Nådada, så får man tunet ind på masters.com. Ser fint ud for "fiskeren" (frederikshavneren), men der er selvfølgelig ikke mange slag ned til en middelmådig placering.

Edit: Hov Olesen er jo også godt med :)

@Pastorius, var det fornuftigt det de viste på golf.tv fra kl 18 ... via norge??

Edited by ronnow

42 minutter siden, skrev ronnow:

Nådada, så får man tunet ind på masters.com. Ser fint ud for "fiskeren" (frederikshavneren), men der er selvfølgelig ikke mange slag ned til en middelmådig placering.

Edit: Hov Olesen er jo også godt med :)

@Pastorius, var det fornuftigt det de viste på golf.tv fra kl 18 ... via norge??

Jeg var til baskettræning med mine u15-drenge. Er først lige kommet hjem, så jeg har ikke set noget endnu.

3 minutter siden, skrev Pastorius:

Jeg var til baskettræning med mine u15-drenge. Er først lige kommet hjem, så jeg har ikke set noget endnu.

Jeg kan se det først er nu den rigtige sending begynder, så jeg ved ikke hvad de har vist indtil nu - sikkert noget featured et eller andet.

Med kamera på alle spillere, alle slag, hvorfor er det så kun Woods, fowler, mcilroy, kizzire, Rahm med gode scores og af en eller anden årsag en super ringe spillende spieth vi skal se live!?

irriterende 

Det ser da rigtig fornuftigt ud for Lucas og Thorbjørn! og Tiger er endda også med, det skal nok blive spændende

3 minutter siden, skrev Fred:

Det ser da rigtig fornuftigt ud for Lucas og Thorbjørn! og Tiger er endda også med, det skal nok blive spændende

Enig. Og Michelson også :)

Vi mangler bare at Bryson falder fuldstædigt sammen. Ham magter jeg ikke at se på hele weekenden. Forfærdelig golfspiller at se på.

44 minutter siden, skrev MrSwingKin:

Vi mangler bare at Bryson falder fuldstædigt sammen. Ham magter jeg ikke at se på hele weekenden. Forfærdelig golfspiller at se på.

Helt uenig! Fantastisk at se en spiller som går så videnskabeligt og systematisk frem, som modpol til feel-spillerne. Og også en personlighed som har kant - de fleste af disse unge spillere er så uendeligt kedelig velpolerede. GAAAAB!😴 Han måtte dig gerne sætte spilletempoet lidt op.

Feherty havde på ViaSat et af sine lange interviewes (45 min) med DeChambeau - det gav et meget sympatisk billede og en forståelse for hvad DeChambeaus mål er. Og så er han en lidt anderledes person - Feherty spørger blandt andet hvilken historisk person, han gerne ville møde. Svaret var Einstein - det er sgu anderledes!

I en sport der i den grad mangler personer med kant er han et yderst velkomment indspark!!!

Virker her - ser første runde nu 🙂

Avast VPN har 7 dages gratis prøveversion. Hei her fra Norge!! 

phil mickelson adam GIF