Jump to content
Vild med Golf
Løven

Hvilken el vogn skal jeg vælge

Recommended Posts

Hej

Efter at have kigget med herinde gennem et stykke tid, og set man kompetente svar tænker jeg at det må være stedet at spørge om hvilken el vogn jeg skal vælge.

Jeg spiller i Værebro, som er en temmelig kuperet bane, og kan mærke at en elvogn kommer tættere og tættere på... 

Jeg har kigget på CX3 fra Kronjysk golf har, men de ligger i den "billige ende" - det gør mig lidt bekymret

Nogen input til hvad jeg skal være opmærksom på, alt bliver taget imod med kyshånd

Fortsat god dag derude

Jeg kender nogle stykker der har CX3 og andre vogne fra Kronjysk Golf. De er tilfredse med vognene, bortset fra en vogn der knirkede vel meget. I det tilfælde er det noget lettere med en forhandler i DK hvis der skulle gå noget galt. 

Der er nok lige så mange meninger som golfere mht. vogne :)

Jeg har en kollega som har en fra kronjysk, kører på 6 eller 7 år og han er tilfreds.

Selv har jeg en Motocaddy,  jeg fik frarådet Powacaddy, men andre vil formodentligt sige det modsatte ;)

Når du siger den billige ende mht. Kronjysk, så er det udelukkende fordi grossisterne tager overpriser for de "etablerede" mærker.

Jeg har en vogn, som i DK kostede 9999 kr uden udstyr ( paraply, scorekort, drikkeholder )

Jeg købte den i Uk, med alt udstyr, en opbevarings/transporttaske, en model større med flere features, leveret for 4299 kr, men jeg forstår godt synspunktet, at Kronjysk ligger i Dk, og jeg ville nok vælge en derfra, hvis jeg skulle have ny i dag.

Ps: du bliver glad for en elvogn uanset hvilke du køber, mange har fordomme og vil stadig bære / skubbe, men det giver bare overskud til mere golf :D

Jeg har en X1 fra Kronjysk og er superglad for den. Den model har dog to ulemper… Smal afstand mellem Julene, så den er væltet et par gange. og så har den ikke elektronisk bremsesystem, så den holder ikek igen på vej ned af bakke. Men det er begge dele noget der er til at leve med. Jeg kører snildt 36 huller på en opladning.

Der er nogle splitter der holder hjulene på plads og sørger for at de kan rule rundt, de oprindelige blev slidt op og jeg ringed til Kronjysk, som straks sendte nogle nye, da de kende til problemet.. jeg havde dem dagen efter! Jeg havde også en svejsning der knækkede og også her fik jeg reservedelen fra dag til dag.

Jeg kan helt klart anbefale Kronjysk og skulle jeg købe en ny vogn, ville det blive same sted.