Jump to content
Vild med Golf
AndMic

Hurtigt spørgsmål

Recommended Posts

Er der andre som ikke kan komme ind på Golfbox? jeg har ikke været i stand til at få forbindelse i de sidste tre dage.

Jeg kan ikke engang komme på golf.dk. 

Jeg har haft problemer med golfbox den sidste måned. Jeg går på golf.dk og logger ind på golfbox. Når jeg så vælger tidsbestilling smider den mig direkte over på golf.dk igen. Andre gange kan jeg godt komme ind på tidsbestilling, men begynder jeg at vælge en anden dato; enten ved at bladre frem eller via kalenderen, bliver jeg igen nogle gange smidt ud på golf.dk igen.

Også ved andre valg (scores, klubturneringer og lign.) har jeg nogle gange problemer. Dog kun på Android telefon. På iPad er der ikke noget galt. 

Mens jeg har skrevet dette er jeg kommet ind på golf.dk, og videre til golfbox, men det tager lang tid.

Edit: 

Den skulle virke:

https://www.isitdownrightnow.com/golf.dk.html

https://downforeveryoneorjustme.com/golf.dk

Edited by Kaizer
Edit.

Den 2.4.2019 kl. 11:04 , skrev AndMic:

Er der andre som ikke kan komme ind på Golfbox? jeg har ikke været i stand til at få forbindelse i de sidste tre dage.

Nu er der hul igennem. Men den er pænt langsom.

1 time siden, skrev Pastorius:

Det minder om når IT sender en mail om at outlook er nede.

Ja, det skulle da nok hjælpe.

Kan være at golf.dk ikke er det eneste site der har problemer. I morges/formiddag havde jeg problemer med adskillige sites, mens nogle virkede fint. Det løste sig op ad dagen. Lige nu prøvede jeg at installere en app via internet... hænger. Skifter til 4G - så virker det! Tror der er nogle DNS servere der hacker lidt i det...;)

9 minutter siden, skrev ronnow:

Kan være at golf.dk ikke er det eneste site der har problemer. I morges/formiddag havde jeg problemer med adskillige sites, mens nogle virkede fint. Det løste sig op ad dagen. Lige nu prøvede jeg at installere en app via internet... hænger. Skifter til 4G - så virker det! Tror der er nogle DNS servere der hacker lidt i det...;)

Det er i hvert fald ikke et (Internet) DNS-problem. Man bliver jo ledt hen til den rigtige side.

Jeg tænker det er et netværksproblem hos Gofl.dk's udbyder - og de hoster sikkert flere sider. 

Det du har oplevet er mest sandsynligt et helt tredje problem. Alt andet kører i hvert fald fint her, både på wifi og 4G, mens golf.dk har været langsom på de fleste netværk, hvor jeg har forsøgt.

13 minutter siden, skrev Pastorius:

Det er i hvert fald ikke et (Internet) DNS-problem. Man bliver jo ledt hen til den rigtige side.

Jeg tænker det er et netværksproblem hos Gofl.dk's udbyder - og de hoster sikkert flere sider. 

Det du har oplevet er mest sandsynligt et helt tredje problem. Alt andet kører i hvert fald fint her, både på wifi og 4G, mens golf.dk har været langsom på de fleste netværk, hvor jeg har forsøgt.

Jeg er ikke super expert her, men det *kan* godt være dns. Første side findes, men som regel med en hulens masse links til reklame-servere mv,  de måske ikke er opdateret i udbyders primære DNS. Men tror måske mere - som du siger - et hosting problem (eller flere).

Dog påfaldende, at jeg i løbet af dagen har oplevet temmelig mange problemer, og min net udbyder siger "ingen problemer".

Nåmmen, det bliver bedre i morgen... lissom mit golfspil :)

2 minutter siden, skrev ronnow:

Jeg er ikke super expert her, men det *kan* godt være dns. Første side findes, men som regel med en hulens masse links til reklame-servere mv,  de måske ikke er opdateret i udbyders primære DNS. Men tror måske mere - som du siger - et hosting problem (eller flere).

Dog påfaldende, at jeg i løbet af dagen har oplevet temmelig mange problemer, og min net udbyder siger "ingen problemer".

Nåmmen, det bliver bedre i morgen... lissom mit golfspil :)

Hvis det var affiliate links generelt ville rigtig mange sider være langsomme. Det er ikke min oplevelse. Der kan selvfølgelig være en enkelt at Golf.dk's der står og hænger, og det kan godt være udbyderens DNS har et problem (det var derfor jeg skrev parantesen). 

:) Nå, lad den ligge. golf.dk har generelt altid været en sløv side, men de problemer i dag er nok ikke deres skyld ;)