Hop til indhold
Vild med Golf
Kitter

SIM-kort til data i Tyrkiet

Recommended Posts

Nu nærmer tiden sig for turen til Belek.

Er der nogen som har erfaringer med at købe tyrkiske data SIM kort; hvor hvor dyrt etc??

Hotellet har self wi-fi, men ude på banen er det fint at kunne bruge moilen som baneuide med fuld data adgang, og selvfølgelig også når vi skal på lidt sightseeing....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har 3 som teleselskab er der gratis data i Tyrkiet. Ikke ubegrænset men rigeligt til en uges golfferie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
42 minutter siden, skrev FDB:

Hvis du har 3 som teleselskab er der gratis data i Tyrkiet. Ikke ubegrænset men rigeligt til en uges golfferie

Desværre har jeg Yousee (firmatelefon) - men de synes ikke, at det er fedt, at jeg bruger firmaets telefon til data på en ferie. Hvem der end kan forstå det?! :hmm:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her

https://alldaywifi.com/index.php?utm_source=blog&utm_medium=simcard&utm_campaign=table 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20 timer siden, skrev Kitter:

Desværre har jeg Yousee (firmatelefon) - men de synes ikke, at det er fedt, at jeg bruger firmaets telefon til data på en ferie. Hvem der end kan forstå det?! :hmm:

Jeg har lige været en uge i Portugal. Mit mobildata forbrug for hele Marts er 0.3GB - tror jeg brugte lidt under 0.2*) i udlandet.

*) Jeg brugte dog ikke tlf som baneguide på runderne, og når jeg var på hotellet hoppede tlf. på wifi. Men havde intet slået fra, så det er altså ikke meget data den bruger.

Priserne i tyrkiet er dog høje, men måske kan du "overtale" din arbejdsgiver til at opgradere abbonnement med data incl. tyrkiet - det er nok det billigste.

Næst er at købe et 3 abonnement (e.l.), og derefter opsige det.... tror det kan lade sig gøre... og billigere end de 42$ Claus nævner.

Redigeret af ronnow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev ronnow:

Jeg har lige været en uge i Portugal. Mit mobildata forbrug for hele Marts er 0.3GB - tror jeg brugte lidt under 0.2*) i udlandet.

*) Jeg brugte dog ikke tlf som baneguide på runderne, og når jeg var på hotellet hoppede tlf. på wifi. Men havde intet slået fra, så det er altså ikke meget data den bruger.

Priserne i tyrkiet er dog høje, men måske kan du "overtale" din arbejdsgiver til at opgradere abbonnement med data incl. tyrkiet - det er nok det billigste.

Næst er at købe et 3 abonnement (e.l.), og derefter opsige det.... tror det kan lade sig gøre... og billigere end de 42$ Claus nævner.

Jeg har valgt den sidste løsning du nævner. 15GB for 110pr måned. Oprettelsen er dog 100 oveni. Til gengæld vælger jeg så at beholde det hen over sommeren, da jeg også har et par andre rejser uden for EU-roaming.

Sidst jeg var uden for EU på golfferie brugte jeg ca. 10 GB (også selv om wifi blev brugt når til rådighed), så jeg tror at vores dataforbrug er lidt forskelligt 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites