Hop til indhold
Vild med Golf
claust

En opfordring til alle brugere

Recommended Posts

Hej alle,

Efter nogen tid uden en fungerende køb & salg sektion, er den nu kommet online igen i en ny forbedret version.

Køb & salg er traditionelt en sektion der kan tiltrække rigtigt mange brugere, og du kan derfor støtte siden her ved at sætte dit brugte golfudstyr til salg herinde - også selvom du f.eks. har dit til salg på dba eller andre steder - faktisk er der en funktion her hvor du kan linke til din eksterne annonce også!

Siden her besøges af rigtigt mange golfinteresserede hver dag, og for at sparke køb & salg i gang, vil nyeste annoncer blive vist på den fornemste plads, nemlig øverst på forsiden 🙂 

Det er planen at efterhånden som der kommer flere annoncer, vil der komme undergrupper, ligesom disse understøtter at der kan komme filtre på f.eks. højre/venstre håndsudstyr, herre/dame/junior udstyr osv...

Prøv det - og kom gerne med forslag til forbedringer..

Mvh Claus

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt tiltag, men jeg synes dog ikke siden er speciel indbydende at logge ind på og ja ved du lever af reklamer, men størrelsen synes jeg alligevel er for stor. Og så får jeg i denne tråd over denne falske reklame (se billede 2). Og det er heller ikke indbydende. 
Så måske skal der lige kigges lidt på siden? 

Jeg bruger Safari, hvis det har nogen relevans. 

Skærmbillede 2019-03-08 kl. 20.35.19.png

Skærmbillede 2019-03-08 kl. 20.37.34.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lever af reklamer er måske så meget sagt, de betaler ca. de omkostninger jeg har ved at holde forummet kørende.

Jeg har tidligere været fremme med forslag om man kunne være interesseret i at slippe for reklamer mod et symbolsk beløb på f.eks. en tier om måneden, men der har ikke  været opbakning til det. Jeg har også haft fjernet reklamer for brugere der er logget ind, men har heller ikke fået meget tilbagemelding på dette.

Jeg prøver at justere på det og finde nogle alternative placeringer...

Edit: Tjek nu, bedre ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay lever og lever, men så betaler de driften. 

Jeg er logget ind og får stadig samme store reklame. Reklamer er som sådan fint nok, men den størrelse er bare forvirrende. 

Den falske reklame er væk. 

Jeg er imod brugerbetaling, så betaler små reklamer driften er det fint med mig. Jeg har ikke nok viden til hjemmesider, men savner det helt simple VMG. Hvad det kostede at drive ved jeg ikke, men det var bare mere overskueligt. I dag trykker jeg kun på klokken, da det er nemmest sådan. Det betyder desværre at jeg tit går glip af tråde, men jeg har bare ikke sat mig nok ind i det nye layout. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, skrev Nicolai:

men det var bare mere overskueligt.

Har du prøvet 'Aktivitet' knappen i menuen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites