Hop til indhold
Vild med Golf

Bjørnen

Sergio Garcia diskvalificeret efter 3 runde

Recommended Posts

Den 9.2.2019 kl. 13:30 , skrev cpohd:

Jeg er ikke kæmpe fan af Garcia, og er også enig i at det på greens bør stoppe, men en DQ synes jeg var i overkanten. Eller måske godt nok, man kan altid se det fra to sider, men i min optik kunne en bøde og straffeslag være fint nok. 

Som @Nicolai skriver så er der sgu ingen bunker der tager skade af en tur, og jeg elsker når folk tør at vise temperament. Jeg selv graver da også gerne en ekstra 100 kilo sand op, hvis det bare er én af de dage. Derudover, så har jeg som Nicolai også flere køller på samvittigheden og det er sgu OK. At sige folk er pattebørn bare fordi de har temperament, det er bare direkte latterligt. Folk skal have lov til at råbe og gå amok. De skal vise de vil det og komme ud med det. En knækket kølle, en gennem-munket bunker eller et opråb er helt i orden. Det er sport, ikke en strikkeklub. Der skal dog ikke herske nogen tvivl om at jeg ikke går ind for hærværk og personlig skade eller tilråb, men det andet er i orden.

Så happy munking derude. Ud med det!

Må jeg foreslå Mixed Martial Arts eller lignende - ovenstående hører i hvert fald ikke hjemme blandt almindelige, velopdragne mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, skrev Årgang63:

Jeg syntes ikke at det er i orden, det han har gjort og syntes faktisk at en DQ er helt på sin plads, men ligefrem smadre 4-5 greens er nok lige i overkanten. Dette er et billede at den største skade som han lavede.IMG_1549242769.455841.thumb.jpg.29aa40c5891333fdff6c5e0ad217d782.jpg

Mener du seriøst at ovenstående skade ikke påvirker bolden når man putter igennem det? Sportsligt er det sgu en svinestreg og helt ude af propationer.

Jeg kan slet ikke finde en passende sammenligning i andre sportsgrene men i min optik nærmer det sig Totti's spytklat eller Zidane skalle selvom disse handlinger ikke påvirkede modstanderen negativt.

Redigeret af MrSwingKin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev MrSwingKin:

Mener du seriøst at ovenstående skade ikke påvirker bolden når man putter igennem det? Sportsligt er det sgu en svinestreg og helt ude af propationer.

Jeg kan slet ikke finde en passende sammenligning i andre sportsgrene men i min optik nærmer det sig Totti's spytklat eller Zidane skalle selvom disse handlinger ikke påvirkede modstanderen negativt.

Hvordan kan du tro at jeg mener det? jeg har helt klart givet udtryk for, at det er helt utilgiveligt og DQ helt på sin plads.

Billedet var et forsøg på at få lidt proportioner på tingene. Hvis jeg kom op i klubben og hørte at 4-5 af vores greens var helt smadret, så ville jeg ikke forvente en skade, som på billedet. 

• Upvote 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da kæft du er en klovn at høre på @MrSwingKin - prøv at læs det du skriver? Hvis der er nogen der et pattebarn, så er det sgu da vist dig. Dit lille lattelige, opmærksomhedskrævende og lavt rangerende individ. Gå ud og leg på motorvejen, hvor du hører hjemme. Orker ikke engang at "forsvare" det jeg skriver og min mening bag, for du vil jo - ud fra alle dine indlæg - bare gøre det klart og tydeligt at Garcia skulle diskes, og giver ikke noget for at andre kan have en anden mening end dig. Du er satme en sørgelig person.

Redigeret af cpohd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 minutter siden, skrev cpohd:

Hold da kæft du er en klovn at høre på @MrSwingKin - prøv at læs det du skriver? Hvis der er nogen der et pattebarn, så er det sgu da vist dig. Dit lille lattelige, opmærksomhedskrævende og lavt rangerende individ. Gå ud og leg på motorvejen, hvor du hører hjemme. Orker ikke engang at "forsvare" det jeg skriver og min mening bag, for du vil jo - ud fra alle dine indlæg - bare gøre det klart og tydeligt at Garcia skulle diskes, og giver ikke noget for at andre kan have en anden mening end dig. Du er satme en sørgelig person.

Interessant sprogbrug i dette indlæg - det er åbenbart ikke kun på golfbanen, at du mener man gerne må opføre sig strækt kritisabelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Kitter:

Interessant sprogbrug i dette indlæg - det er åbenbart ikke kun på golfbanen, at du mener man gerne må opføre sig strækt kritisabelt.

Ja det er flot, Kong Klaphat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev cpohd:

Fik du luft nu?

Ikke nok med at du opfører dig som en utilpasset teenager på golfbanen, men det gør du så sandelig også her.

Dine forældre må være stolte!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
13 minutter siden, skrev Kitter:

Nå ja, men nu er det jo ikke @cpohd der starter det mindre pæne sprogbrug, så jeg kan sådan set godt forstå at der blive taget til genmæle. (Selv om det i min optik tager lidt overhånd).

Jeg er dog ikke den store tilhænger af at man skændes på nettet, og ikke kan tale pænt til hinanden. Der er ingen der vinder i de tilfælde. Man kan sagtens være uenig, men derfor kan man jo godt tale pænt til hinanden.

• Like 1
  • Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 minutter siden, skrev MrSwingKin:

Fik du luft nu?

Ikke nok med at du opfører dig som en utilpasset teenager på golfbanen, men det gør du så sandelig også her.

Dine forældre må være stolte!

Ja de er heldigvis meget stolte af mig. Tak for tanken. Det tvivler jeg dog på, at dine forældre er om dig.

Og ja så lad os da kalde mig for en utilpasset teenager/pattebarn, men hellere det end en gammel klovn der sidder og plejer sit ego på et forum.

Du kan jo komme tilbage til debatten igen, når du vil lade andre have en anden mening end dig. Du har jo været ude med riven efter alle. Bl.a. @Nicolai og @Årgang63 skulle bare som det mindste hentyde til, at de var en snert uenig med dig, og så var du der med det samme. Skriver stolpe op og ned og er virkelig uforstående overfor hvordan de dog kan tænke og mene sådan. Det er virkelig, som i virkelig galt at de dog bare tænker lidt anderledes end dig.

Det er livet sgu for kort til. Jeg skal nok beklage de ting jeg har skrevet til dig, men at du starter med at kalde mig for et pattebarn og mere til, blot fordi jeg deltager i debatten, det er sgu for latterligt, og mennesker som dig har jeg intet til overs for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 minutter siden, skrev cpohd:

Ja de er heldigvis meget stolte af mig. Tak for tanken. Det tvivler jeg dog på, at dine forældre er om dig.

Og ja så lad os da kalde mig for en utilpasset teenager/pattebarn, men hellere det end en gammel klovn der sidder og plejer sit ego på et forum.

Du kan jo komme tilbage til debatten igen, når du vil lade andre have en anden mening end dig. Du har jo været ude med riven efter alle. Bl.a. @Nicolai og @Årgang63 skulle bare som det mindste hentyde til, at de var en snert uenig med dig, og så var du der med det samme. Skriver stolpe op og ned og er virkelig uforstående overfor hvordan de dog kan tænke og mene sådan. Det er virkelig, som i virkelig galt at de dog bare tænker lidt anderledes end dig.

Det er livet sgu for kort til. Jeg skal nok beklage de ting jeg har skrevet til dig, men at du starter med at kalde mig for et pattebarn og mere til, blot fordi jeg deltager i debatten, det er sgu for latterligt, og mennesker som dig har jeg intet til overs for.

Nu har jeg heldigvis brede skuldre, og kan nu mest af alt kun grine over dine personlige angreb. Trods alt siger det mere om dig end mig.

Jeg synes det er stærkt kritisabelt at du sidder og forsvarer og opfordrer til, at folk opføre sig vilde dyr på golfbanen, og så i sportens navn. Golfsporten tollererer ikke køllekast, råb og generel dårlig opførsel. Det er faktisk en af de helt essentielle ting i golfsporten.

Jeg kan sagtens respektere at folk har en anden holdning til Garcia's opførsel end jeg, men jeg kan ikke acceptere at både du og Nicolai sidder og indikerer at det er normal opførsel blandt golfere. Det er absolut ikke normalt adfærd blandt majoriteten af golferne, og de fleste steder giver sådanne opførsler karantæne.

Redigeret af MrSwingKin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

@MrSwingKin fremadrettet, så spørger, du hvis du er i tvivl om det jeg skriver!!

Jeg har IKKE indikeret at det er normal opførsel at gøre det du påstår!! Jeg ved ikke, hvad dit problem er, men du bedes øjeblikkeligt stoppe med dine falske påstande!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahem - jeg sætter lige foden i jorden her, og minder alle om at overholde vores retningslinjer for forummet.

Gå efter bolden, ikke manden!

Selvom bølgerne går højt (det skal der være plads til), så tolereres det ikke at kalde navne eller ukvemsord.

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites