Hop til indhold
Vild med Golf

Recommended Posts

¡Hola VMG!

¿Cómo estás?

Jeg har behov for at købe nogle nye Golf Pride Tour Velvet 0.60, så er nysgerrig efter at vide, hvor I køber henne? Kan I anbefale en engelsk side eller lign.?

Gracias!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte dem tidligere via ebay, men har nu skiftet til et helt andet grip, nemlig C-Thru, som jeg synes er et helt fantastisk grip, jeg er endda gået væk fra at bruge handske, da gripsne er super gode at holde på - også når det regner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, skrev Logan:

Jeg købte dem tidligere via ebay, men har nu skiftet til et helt andet grip, nemlig C-Thru, som jeg synes er et helt fantastisk grip, jeg er endda gået væk fra at bruge handske, da gripsne er super gode at holde på - også når det regner.

Hvordan er de i regnvejr ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den ‎20‎-‎01‎-‎2019 kl. 22:15 , skrev Inu8D:

Hvordan er de i regnvejr ?

De er fantastiske! Har jeg våde hænder, bliver de lige tørret af. Men absolut ingen problemer og det underliggende klistermære har jeg selv designet :) Grippet skydes på vha. luft og kan nemt flyttes til nye jern, hvis det skulle blive nødvendigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Logan:

De er fantastiske! Har jeg våde hænder, bliver de lige tørret af. Men absolut ingen problemer og det underliggende klistermære har jeg selv designet :) Grippet skydes på vha. luft og kan nemt flyttes til nye jern, hvis det skulle blive nødvendigt.

Cool - hvorledes foregår upload af design og kan man se det forinden bestilling? Syntes ikke jeg kan se det derinde :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg designer selv ud fra en given størrelse (5.2 * 26 cm) og afleverer det i TIFF format. Jeg har købt dem gennem en af mine klub kammerater, som forhandler dem.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites