Hop til indhold
Vild med Golf
Nicolai

Puttemåtte, men hvilken og hvorfra?

Recommended Posts

6 timer siden, skrev ploehmann:

Min er til daglig rullet sammen og står bag døren ind til kontoret og kan så blive rullet ud til træning og sammen igen bagefter.

Til gengæld arbejder jeg stadig en hel del opad bakke med at overbevise min kone om, at vi skal erstatte 1 x 6 meter græs i haven med en kunstgræs-puttegreen-installation til endda nogle tusinde kroner 😄

Hehe.. Vi har højt nok til loftet, så der kan laves fulde sving og fik en klar besked "Du kan godt glemme ALT om at tænke på at slå med de køller herinde!", da jeg en dag tog tasken med op.

Man må heller aldrig noget sjovt :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den 23/12/2018 kl. 23:46 , skrev Nicolai:

Hehe.. Vi har højt nok til loftet, så der kan laves fulde sving og fik en klar besked "Du kan godt glemme ALT om at tænke på at slå med de køller herinde!", da jeg en dag tog tasken med op.

Man må heller aldrig noget sjovt :D 

Med den holdning hos fruen går jeg ud fra at skilsmissepapirerne er skrevet under...Utroligt hvad man kan med NEM-ID

https://www.borger.dk/familie-og-boern/Skilsmisse-og-familiebrud/Separation-og-skilsmisse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 25/12/2018 kl. 18:22 , skrev Kitter:

Med den holdning hos fruen går jeg ud fra at skilsmissepapirerne er skrevet under...Utroligt hvad man kan med NEM-ID

https://www.borger.dk/familie-og-boern/Skilsmisse-og-familiebrud/Separation-og-skilsmisse

Vi er ikke gift, men jeg vil gemme linket til senere brug, hvis vi bliver gift og hun fortsætter med at være umulig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites