Hop til indhold
Vild med Golf

Dynen1

Bag setup

Recommended Posts

8 minutter siden, skrev Dynen1:

Ja. Kunne ikke huske password eller hvilken e mail jeg engang havde brugt 😉 Lavede hurtigt en ny og er således på igen hos jer gode mennesker.

Hehe.. Det med passwords kender jeg alt for godt til :)

Men godt at se dig igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Dynen1:

og gør at jeg kan nå mange par 5 i 2 fra gul.

Min første tanke, hver gang nogen skriver sådan er.... De er fyldt med løgn, men misundelse kan som bekendt være svært at styre 😁 Jeg når max 1 til 2 gange om året, et par 5 i 2 slag, når det sker, føltes det nærmest som snyd 😎 Hvor må det være fedt at gøre det tit 👍

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 minutter siden, skrev Årgang63:

Min første tanke, hver gang nogen skriver sådan er.... De er fyldt med løgn, men misundelse kan som bekendt være svært at styre 😁 Jeg når max 1 til 2 gange om året, et par 5 i 2 slag, når det sker, føltes det nærmest som snyd 😎 Hvor må det være fedt at gøre det tit 👍

Hehe.. Jeg læste slet ikke par5, men par4 :D
Dog kunne jeg nå alle par5 i min gamle klub i 2, når driveren ellers ikke sendte dem i øst og vest fra tee :) Det er så ikke tilfældet i den nye klub, hvor selv par4 hullerne kan drille gevaligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, skrev AkselBirke:

Andre der har prøvet at skifte deres fairway wood ud med en stærk hybrid  ? Om det var bedre eller ej ?

Jeg mener mine er 18 og 21 grader.

Den på 18 erstattede min gamle 5 wood som reelt kun var brugbar på tee, syntes jeg - denne er lige god fra tee som fairway, men har virkelig styrke i klippet rough 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
11 minutter siden, skrev Årgang63:

Det hjælper med en wood der passer til ens sving. Det giver bare andre muligheder. Nu gælder det så om at vælge om man slår efter Green eller lay up til god wedge afstand. Kommer meget an på pin placeringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 11/12/2018 kl. 11:27 , skrev AkselBirke:

Andre der har prøvet at skifte deres fairway wood ud med en stærk hybrid  ? Om det var bedre eller ej ?

Nu er jeg højhandicapper og derfor ikke helt sammenlignelig, men det er ikke lykkedes mig at finde en fairway wood, som jeg er blevet venner med. Har også prøvet 7-wood uden nogen form for succes. Spiller i stedet med en 18 grader hybrid, som jeg er rigtig glad for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
53 minutter siden, skrev peejay:

Nu er jeg højhandicapper og derfor ikke helt sammenlignelig, men det er ikke lykkedes mig at finde en fairway wood, som jeg er blevet venner med. Har også prøvet 7-wood uden nogen form for succes. Spiller i stedet med en 18 grader hybrid, som jeg er rigtig glad for.

Det kan godt være det skal prøves til næste sæson :thumbsup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
38 minutter siden, skrev AkselBirke:

Det kan godt være det skal prøves til næste sæson :thumbsup:

Pøj pøj med jagten. Spillede mig i ca hcp 13 med en 21 graders hybrid som længste kølle. Hellere 10 meter kort end skæv....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20 minutter siden, skrev Dynen1:

Pøj pøj med jagten. Spillede mig i ca hcp 13 med en 21 graders hybrid som længste kølle. Hellere 10 meter kort end skæv....

Tak :) Driveren kunne være meget bedre i mit spil, men det med at prøve en stærk hybrid er nu mere for at se om det er bedre for mig end en fairway wood. Kan til nøds slå en fairway wood fra tee, men slet ikke fra fairway. Så den er for længst blevet pillet ud af baggen. 

Samme med mit 4 jern. Var sjældent jeg brugte den til andet end at punche ud, så er også røget ud, så jeg ikke bliver fristet af den

Men føler nu også jeg sagtens kan klare mig med de 12 køller jeg har i baggen, da jeg sjældent går efter par 5 huller i 2. Prøver at spille "klog" golf :frantics: Føler det er en af tingene der har gjort jeg har røget små 3.5 stykker ned i handicap i år at slå driver, så 7 til 9 jern frem alt efter hvor godt drivet blev og så have en wedge ind og prøve at sigte efter midt green og 2 put( korte par 5 huller i birkemose, men spiller på samme måde på længere banerne også ) 

Skal dog spille Kellers park på lørdag, hvis vejret er til det. Der er 3 huller der rykker tænder ud, hvor det kniber at nå dem i regulation hehe. Par 5 hul på 540 og 560 meter mener jeg og et par 4 hul på 415 meter 

Slagene skal ihvertfald sidde godt, når man slet intet rul for længere

Der kunne det f.eks være godt at have et lidt længere våben i baggen

Redigeret af AkselBirke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden