Jump to content
Vild med Golf

Kitter

Golf Julegaveønsker 2018

Recommended Posts

Her er lidt stille, men lad mig høre, hvilke golfting I ønsker jer til jul - man unne jo hen og blive inspireret...:santa:

Mit eget store ønske er en Flightscope Mevo, som nu også kan købes inden for EUs grænser (det er dog UK, så det er snart uden for EU, måske/måske ikke!)

http://www.miasportstechnology.com/product/flightscope-mevo/

Hvis jeg får den, skal I nok få en 'anmeldelse'

Desuden en ny Windstopper til afløsning af min gamle Galvin Green, hvor lynlåsen har givet op efter 7 års hårdt slid!

Konen ønsker  sig en ny driver fra @Rosenberg eller rettere jeg er af den opfattelse at hun ønsker sig den. Men med erfaringen fra de ny jern, så kan det være hun kan overtales...

Et nyt golfur ville ikke være skidt.

I august knækkede gummiremmen på mit ur. Jeg klippede den helt af og fik konstrueret et stykke læder, der blev syet på. Det har fungeret fint. I søndags opdagede jeg så at remmen er gået yderligere i stykker, der hvor man spænder remmen fast. Remmen kan ikke skiftes da den er integreret i urkassen. 

Meeeeen det er nok alligevel for sent at ønske sig et ur. 

En bærebag da min nuværende er gammel, hullet og slidt. Gerne en der er vandtæt, så jeg har tidligere researchet mig frem til Callaway Hyper Dry Lite 2017 som et godt bud: https://www.golfexperten.dk/callaway-hyper-dry-lite-barebag-2017?utm_source=ønskeskyen&utm_medium=referral&utm_campaign=ønskeliste

strømper og underbukser

det er i hvert fald hvad ungerne plejer at finde til mig :D ... til fødselsdagen om et par måneder plejer de så at finde en bog af en art. Ikke så overraskende, men det fungerer ;) 

er ikke så meget til julegaveræs for voksne, er der noget jeg har brug for har jeg som regel selv købt det og jeg har da også begavet mig selv de sidste par uger, så kæresten er overbevist om jeg ikke ønsker mig noget :D  

• Like 1

Den 10/12/2018 kl. 18:46 , skrev Kitter:

Desuden en ny Windstopper til afløsning af min gamle Galvin Green, hvor lynlåsen har givet op efter 7 års hårdt slid!

Konen ønsker  sig en ny driver fra @Rosenberg eller rettere jeg er af den opfattelse at hun ønsker sig den. Men med erfaringen fra de ny jern, så kan det være hun kan overtales...

Lynlåsen deler den sig når du lyner den ?

Hvis det er problemet kan dette laves ;)

Glæder mig over at fruen er blevet glad for sine jern ;)

God Jul !

Desværre er det et par tænder i lynlåsen, som simpelthen er faldet af. Og selv om den stadig stopper vind, så er den vandafvisende effekt også i aftagende på trods af jævnlig imprægnering. Så jeg har lov at få nyt :santa:

Fruen er glad og spurgte - faktisk helt af sig selv - her forleden til sine hybrider. De fungerer meget bedre efter at du satte blytape på.

Hun ville vide om hun skulle få ny skafter i???

Det kunne jeg jo ikke svare på, men det kan du formentlig.

Og jeg forsøger at overtale hende til også at få pillet ved driveren - hun slår den jo glad og gerne 170 m, men med en spredning til højre og mest til venstre (slice for hende som venstrehåndet), som lander hende i roughen.

Hvis jeg sætter noget tape på, skal jeg så begynde med neutral vægtøgning (hvis jeg husker rigtigt så ca. 35 cm nede), eller skal jeg sætte det nede ved hovedet?? HVis hun kan mærke en positiv forskel med bly, så er det lettere at overtale hende til at tage en tur mere hos @Rosenberg

Også en god jul til dig og fruen!

Edited by Kitter
slåfejl

Den 14/12/2018 kl. 08:23 , skrev Kitter:

Fruen er glad og spurgte - faktisk helt af sig selv - her forleden til sine hybrider. De fungerer meget bedre efter at du satte blytape på.

Hun ville vide om hun skulle få ny skafter i???

Det kunne jeg jo ikke svare på, men det kan du formentlig.

Og jeg forsøger at overtale hende til også at få pillet ved driveren - hun slår den jo glad og gerne 170 m, men med en spredning til højre og mest til venstre (slice for hende som venstrehåndet), som lander hende i roughen.

Hvis jeg sætter noget tape på, skal jeg så begynde med neutral vægtøgning (hvis jeg husker rigtigt så ca. 35 cm nede), eller skal jeg sætte det nede ved hovedet?? HVis hun kan mærke en positiv forskel med bly, så er det lettere at overtale hende til at tage en tur mere hos @Rosenberg

Også en god jul til dig og fruen!

Jeg er sikker på at vi kan finde nogle skafter som fungere bedre end dem hun spiller med ;)

Test med tape 33 cm fra grip top ;)

Jeg gætter kun her men et sted mellem 10-20 g skal der nok sættes på skaftet.

Da vi hoppede fra 45 grafit til 95 r300 stål skaft.

Husk at sige til fruen at hun skal give gaz ;)

ikke holde igen.

Selv god jul til jer ;)