Hop til indhold
Bjørnen

Engelske webshop

Recommended Posts

Den 15/11/2018 kl. 14:05 , skrev LP:

Jeg må nu indrømme jeg godt kunne finde på at gå ned i en af de danske butikker, men især efter sidste besøg, bliver der nok længere mellem besøgene...

Baseret på de grader jeg har på mine jern, ville jeg købe nye wedges, ville have 3 stks bestående af 50-54-58 grader, beskeden var, at det var ikke normalt og jeg skulle have 52-56-60 som alle andre.....

Hvad vedkommer det dig hvad der er "normalt"?! I min optik er der ikke mange ting i golf der er normalt. Nogle spiller kun med jern; der i blandt 4 wedges. Nogle har ingen wedges. Andre har 5-7 køller i baggen. Nogle skal have den nyeste driver hvert år. Nogle bruger kun nye bolde, mens andre spiller med de bolde de finder. Stiller du 50 gennemsnits klubgolfere op, vil jeg tror der nærmest er 50 forskellige sving. Og kigger man på hvordan deres boldflugt ser ud, er der nok ret få der ser ens ud. Sådan kan man nok blive ved.

Og hvad bilder sælger sig ind?! Fair nok, at sælger måske i første omgang har talt ud fra sine erfaringer med salg til andre kunder, men hvad blev der af det gamle råd om, at kunden har altid ret?!

Den 15/11/2018 kl. 14:20 , skrev MrSwingKin:

Man bliver nærmest latterliggjort for sine præferencer som et latterligt forsøg på, at kunne sælge et sæt de har på lager.

Så er det dejligt at de standard sæt jeg har prøvet alle har været for korte. 

Jeg mindes da jeg skulle have nyt skaft i min driver. Jeg grippede i forvejen ned på den jeg havde, men blev forsøgt overtalt at sælgeren til 45"-46", "for det var hvad mange af pro'erne spiller med". Det er muligt, men nu er mit handicap på 22, så jeg er nok et pænt stykke fra at være pro. 44", tak.

Redigeret af Kaizer
Edit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
14 timer siden, skrev Kaizer:

Hvad vedkommer det dig hvad der er "normalt"?!

??? Har så vidt jeg kan se, ikke kommenteret noget som helst om normale kontra unormale forhold :ahappy:  men forholder mig kun til hvad de sagde i butikken.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
17 minutes ago, LP said:

??? Har så vidt jeg kan se, ikke kommenteret noget som helst om normale kontra unormale forhold :ahappy:  men forholder mig kun til hvad de sagde i butikken.....

Jeg tror faktisk at Kaizer forsvarer dig, og blot pointerede det åbenlyse forkerte i det sælger sagde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20 minutter siden, skrev LP:

Jeg tror, det er en misforståelse.

Du skriver, butikken gør opmærksom på at det ikke er normalt at have 50-54-58 graders wedges. At det normale er 52-56-60, som alle andre.

Der til skriver jeg, at jeg ikke kan se at det vedkommer dig hvad der er det normale køb af wedges. Hvad mange andre bruger, er uinteressant i forhold til hvad du ønsker. 

3 minutter siden, skrev MarkAA:

Jeg tror faktisk at Kaizer forsvarer dig, og blot pointerede det åbenlyse forkerte i det sælger sagde. 

Ja, tak.

Redigeret af Kaizer
Tastefejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev LP:

heh jeg er ikke helt normal og har læst det anderledes

Godt for dig.

Hvem gider også være helt normal?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bestemt ikke alle butikker der kan yde en god service, men der findes gudskelov en del klubber efterhånden, som har en Pro der kan finde ud af at fitte og lytter til kunden... Ikke på Rosenberg-niveau af gode grunde, men nok til at man får en bedre oplevelse og vejledning end man gør i en webshop i England :) 

Kender da til en hel del proer der ikke har hyldevarer udover puttere og wedges. Alle jernsæt og drivere fittes, så det er en klar fremgang i forhold til tidligere :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden