Hop til indhold
Bjørnen

Engelske webshop

Recommended Posts

Hej.

Handler i stadig i engelske webshops, hvis det helt rigtige tilbud skulle vise sig ?

Eller er det stoppet grundet Brexit...Sagt på en anden måde. Er de nye told/skatte regler trådt i kraft ?

Mvh.

Thomas

Redigeret af Bjørnen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg handler engang imellem. Det er dog mest tøj/sko/handsker eller sø bolde fra ebay england. Der er ikke told/moms på ( endnu ) så du kan spare en god slat på bestemte ting

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg handler stadig i UK, jeg bruger snainton golf, da de er hurtige til leverancer og super gode priser

Jeg bruger denne kode fast da den giver 10 % - Dum1 ,

og ja koden er således

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

BREXIT er først 29. marts 2019 kl. 23.00 GMT.

Indtil da er det (golf) business as usual med stort udvalg til lave priser. Snaintongolf, golfonline, onlinegolf, directgolf, americangolf alle med 'efternavnet' .co.uk leverer hurtigt og effektivt.

HVad der sker efter Brexit er der ikke rígtig nogen der ved sådan for alvor - hverken briterne eller EU.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke handlet i England, siden Affordablegolf.co.uk tog røven på mig med en El trolley, men ville da stadig handle i UK og især de steder Kitter nævner, kan jeg godt stå inde for, da jeg selv har handlet hos dem alle. 

Jeg er dog også spændt på, hvad fremtiden bringer med sig mht Brexit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 10/11/2018 kl. 20:32 , skrev Kitter:

HVad der sker efter Brexit er der ikke rígtig nogen der ved sådan for alvor - hverken briterne eller EU.

De sidste rygter siger at GB bliver i Toldunionen indtil man finder en løsning på grænsen imellem Irland og Nordirland. Så længe GB er med i Toldunionen er der ingen ko på isen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Handler altid UK/eBay og har altid gjort.

Det ikke fordi jeg ikke vil støtte de danske butikker, men de kan desværre ikke konkurrere på prisen, som i overhovedet ikke.

Hvis man skulle give et par hundrede mere støttede jeg gerne, men de danske priser er desværre helt hen i vejret og ofte sparer jeg +1.000 kr. ved at handle i UK.

Blandt andet de steder Kitter nævner.

Derudover vil jeg tilføje: https://www.clubhousegolf.co.uk/

Som ofte er billigere end OnlineGolf/GolfOnline nu til dags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, skrev Holger:

Handler altid UK/eBay og har altid gjort.

Det ikke fordi jeg ikke vil støtte de danske butikker, men de kan desværre ikke konkurrere på prisen, som i overhovedet ikke.

Samme her.

Hvis de danske shops tilbød noget ekstra i form af viden eller udstrakt service, så ville en mindre merpris kunne forsvares. Mange varer er standardvarer, hvor lokal viden ikke gør en forskel, og på andre områder er det desværre langt fra alle i shoppen, som ved hvad de har med at gøre (fitting fx).

Og jeg er altså ikke filantrop overfor shopindehavere - min økonomiske går til børn i Afrika - der er behovet større.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
21 timer siden, skrev Kitter:

Samme her.

Hvis de danske shops tilbød noget ekstra i form af viden eller udstrakt service, så ville en mindre merpris kunne forsvares. Mange varer er standardvarer, hvor lokal viden ikke gør en forskel, og på andre områder er det desværre langt fra alle i shoppen, som ved hvad de har med at gøre (fitting fx).

Og jeg er altså ikke filantrop overfor shopindehavere - min økonomiske går til børn i Afrika - der er behovet større.

Jeg er MEGET enig.

Jeg har igennem tiden også handlet meget i England via webshops, og jeg må faktisk også tilskrive, at jeg har fået en LANGT LANGT bedre service end jeg kan forvente i fysiske shops i Danmark.

Jeg har ofte haft nogle ønsker til specifikationer på mit udstyr, og det er både længde lie, og grips. Endda også alternative skafter som ikke har været en del af "standart" valgene på deres hjemmesider. Og her er de altid venlige, forhandlingsvillige osv., og der er stortset ikke nogen mer-pris for dette.

Går du ind i enhver dansk shop og siger, at du gerne vil have afkortet dine jern med ½ tommer, og driveren med 1½ så bliver man nærmest mødt med fjendtlighed. De mener det er fuldstændig forfejlet ifht til min WTF mål, og det er nærmest ikke bøvlet værd for dem, at indfri mine ønsker. Udstyret er dyrere, og andre specifikationer tager de alt for høj pris for.

Hvis jeg igennem 10-15 års golf har fundet ud af, at jeg har den bedste fornemmelse med noget bestemt så mener jeg ikke, at de skal forsøge at presse 100% standart udstyr i halsen på mig. Det provokerer mig sgu lidt. At de så ovenikøbet også er 20-30% dyrere end engelske webshops så er der for mig ingen tvivl om hvor jeg placerer mine ordrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
7 timer siden, skrev MrSwingKin:

min WTF mål

Jeg har endnu ikke mødt en proshop/butik der har målt/nævnt dette for mig. 

Jeg ville gerne støtte op omkring at handle dansk, men jeg vil bare ikke betale 20/30% ekstra for en service, som jeg ikke mener jeg får.  
Nu er jeg dog alligevel spændt på at se, hvad der sker eller OM der sker noget, nu hvor Golfexperten er blevet monopol. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 hour ago, Nicolai said:

Jeg har endnu ikke mødt en proshop/butik der har målt/nævnt dette for mig. 

Jeg ville gerne støtte op omkring at handle dansk, men jeg vil bare ikke betale 20/30% ekstra for en service, som jeg ikke mener jeg får.  
Nu er jeg dog alligevel spændt på at se, hvad der sker eller OM der sker noget, nu hvor Golfexperten er blevet monopol. 

Der sker ikke andet end at prisen hæves med 5% og du vil få en ringere service. 

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev MarkAA:

Det er trist. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
11 timer siden, skrev MarkAA:

Ikke helt enig. Priserne stiger, men servicen bliver ikke ringere - det sidste er nemlig ikke en mulighed (baseret på Hørsholm-filialen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 hours ago, Kitter said:

Ikke helt enig. Priserne stiger, men servicen bliver ikke ringere - det sidste er nemlig ikke en mulighed (baseret på Hørsholm-filialen)

Hahahaha, jeg har kun positive ting at sige om PRO GOLF i greve, men med overtagelsen, så frygter jeg at de nedværdiger sig til GOLFEXPERTEN kvalitet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må nu indrømme jeg godt kunne finde på at gå ned i en af de danske butikker, men især efter sidste besøg, bliver der nok længere mellem besøgene...

Baseret på de grader jeg har på mine jern, ville jeg købe nye wedges, ville have 3 stks bestående af 50-54-58 grader, beskeden var, at det var ikke normalt og jeg skulle have 52-56-60 som alle andre.....:no:

Da den besked blev gentaget igen og igen, gik jeg bare og bestilte 3 nye hos clubhousegolf,  Cleveland 588 forged RTG 2.0 for 550 stykket, og dem har jeg været glade for de 2 sæsoner jeg har spillet med dem.

Jeg er glad for at jeg ikke sælger golfudstyr, for butikkerne har formodentligt ikke den store fortjeneste efter leje, moms, lønninger mv. Grossisten er det dyre mellemled her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
16 minutter siden, skrev LP:

Jeg må nu indrømme jeg godt kunne finde på at gå ned i en af de danske butikker, men især efter sidste besøg, bliver der nok længere mellem besøgene...

Baseret på de grader jeg har på mine jern, ville jeg købe nye wedges, ville have 3 stks bestående af 50-54-58 grader, beskeden var, at det var ikke normalt og jeg skulle have 52-56-60 som alle andre.....:no:

Da den besked blev gentaget igen og igen, gik jeg bare og bestilte 3 nye hos clubhousegolf,  Cleveland 588 forged RTG 2.0 for 550 stykket, og dem har jeg været glade for de 2 sæsoner jeg har spillet med dem.

Jeg er glad for at jeg ikke sælger golfudstyr, for butikkerne har formodentligt ikke den store fortjeneste efter leje, moms, lønninger mv. Grossisten er det dyre mellemled her.

Det var da også en afskyelig påstand.

Rigtige mange jernsæt har idag en wedge på cirka 45 grader, og her mener jeg også, at en Gabwedge på 50 grader giver mest mening.

Simpelthen for ikke at lave et for stort spring mellem sin P wedge og G wedge.

Man kan altid argumentere for om man vil have 54-56 eller 58-60 men afhænger i høj grad af øjnene der ser.

Det er præcis samme behandling jeg har oplevet gentagne gange. Bla. med længden på både jern, og køller.

Jeg har fuld respekt for, at mange af de danske butikker køber 100% standart udstyr hjem da jeg antager at de vil minimere deres lagerbinding med lavt omsættelige varer. Men når man kommer ind med et specifik krav så er det sgu bedre, at sige nej tak, eller give en pris og leveringstid på det forespurgte.

Man bliver nærmest latterliggjort for sine præferencer som et latterligt forsøg på, at kunne sælge et sæt de har på lager.

Redigeret af MrSwingKin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden