Hop til indhold
claust

Er du også på vej i vinterhi? :-)

Recommended Posts

Knægten er til juniortræning hver lørdag, så der får jeg trænet på range og par 3 bane. Det hjælper på at formen ikke forsvinder helt :thumbsup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos mig er det: (Selv) i snevejr og slud, golferen må ud!

Også min ældste dengang han var nem at hive med på banen:

izwvFqgacf_VcQjkFeZ0MqhflpL18wUB6AwFGODQ

Jeg kan huske en af de ansatte i klubben engang kom op til mig og sagde, at da jeg spillede nogle dage forinden havde jeg været den eneste på anlægget hele den dag - så dårligt var vejret :-D

Hvis man køber sig noget ordentligt skiundertøj (Devold kan anbefales!), og så har god vindstop i sit golfregntøj, så kan man stort set spille i hvilket som helst vejr i maksimum tre lag på benene og fire på overkroppen. Jeg skal dog have anskaffet mig sådan nogle oversize golfluffer - selv med jævnlige kuskeslag, og hænderne godt pakket ned i lommerne mellem slagene, kan det nogle gange være svært at holde hænderne nogenlunde varme!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sjovt, jeg kan blive fuldstændig indebrændt hvis jeg misser en planlagt spilledag i "sæsonen" men lige nu og de næste 5 måneders tid, der kan jeg slet ikke mande mig op til tanken om golf :D  og da slet ikke i regn, hagl eller med sne på græsset, puhaaa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
31 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Det er sjovt, jeg kan blive fuldstændig indebrændt hvis jeg misser en planlagt spilledag i "sæsonen" men lige nu og de næste 5 måneders tid, der kan jeg slet ikke mande mig op til tanken om golf   og da slet ikke i regn, hagl eller med sne på græsset, puhaaa

Det er interessant hvor stor forskel der kan være på det.

Jeg ville ikke være glad for at spille i dag eller i går, hvor der er/var koldt og temmelig blæsende.

Runden i søndags i hagl, slud, 4-5 grader varme og noget blæst var ikke noget problem. Tværtimod var det en af de hyggeligste runder jeg har spillet i år. Jeg frøs hænderne en gang i mellem, men så var det ikke værre. Så jeg er fortrøstningsfuld, når vi når ned på 2-5 grader. Bare det ikke blæser for meget, så er det fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
8 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Det er sjovt, jeg kan blive fuldstændig indebrændt hvis jeg misser en planlagt spilledag i "sæsonen" men lige nu og de næste 5 måneders tid, der kan jeg slet ikke mande mig op til tanken om golf :D  og da slet ikke i regn, hagl eller med sne på græsset, puhaaa

Jeg har af forskellige grunde ikke fået spillet i lidt over 2 uger og nu kribler det for at komme ud i morgen. Må håbe det nøjes med at blæse for jeg gider ikke regnvejr når det er også er halvkoldt...

Fra sæsonen slutter kan jeg godt holde golf-abstinenserne ud, men de bliver slemme hen imod slutningen af februar og så er det jeg begynder at spejde efter den der dag hvor jeg både har fri og hvor alle vejrparametrene er rigtige til lidt træning og spil på par-3 banen.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

@ploehmann, jeg har haft stor glæde af disse til at holde fingrene varme. 

Og min erfaring er, at de holder en hel runde uden problemer, og er pengene værd.

https://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/beklaedning/tilbehor/heatpax/grabber-haandvarmersaet-2-stk.-/n-769007536/pn-244040633/

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så længe de ikke anvendes til at varme boldene, men kun hænderne, er de også helt i overensstemmelse med reglerne.

Decision 14-3/13

Hand Warmer

Q.A player uses a device to warm his hands during a round. Is the player in breach of Rule 14-3?

A.No. Although a hand warmer is an artificial device, its use to warm the hands is traditionally accepted, and Exception 2 to Rule 14-3 applies.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her er en fremragende løsning Wilson vinter handske

Det skal være rigtig koldt, før det ikke rækker og jeg oplever ikke at de påvirker mit sving det mindste.

Det eneste minus er, at det er super svært at rulle smøger under runden.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
14 timer siden, skrev Årgang63:

Det eneste minus er, at det er super svært at rulle smøger under runden

Så lad være :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
40 minutter siden, skrev Logan:

Så lad være :rolleyes:

golfworld-2014-09-gwsl14-arnie-stud.jpg.66795fd8416ee43b9f8c637c2eac3493.jpg

Efter at have set sådan et billed, er det jo umuligt 😎

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
44 minutter siden, skrev Logan:

Så lad være 

Helt enig.

Rul en håndfuld inden runden. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ude og spille i går og banen (Hornbæk) var overraskende tør. Hornbæk lukker først greens og teesteder når fugt og for lave jordtemperaturer gør fairways og greens sårbare overfor svampeangreb. Der er vi et stykke fra endnu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden