Hop til indhold
GolfIng

Garmin S60 SetUp

Recommended Posts

Hej og tak for medlemsskab.

Jeg har købt et Garmin Approach S60, men har problemer med opsætningen. Jeg kan simpelthen ikke hitte ud af, hvilke detaljer der skal indsættes i de her 3 optioner:

1) Lokalt Handicap

2) Index / Hældning

3) Indstil Handicap

Jeg har forsøgt mig med at indsætte mit eget handicap og siden hen mit spillehandicap under #3. Jeg har også forsøgt at indsætte banens slope under lokalt handicap, men den regner forkert stableford point.

Mon der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig på vej med hvilke detaljer der skal bruges ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
34 minutes ago, Årgang63 said:

Tak - men det er faktisk netop det, som jeg ikke forstår.... Jeg har brug for at vide, hvor jeg skal indsætte mit handicap eller spille handicap, og hvor jeg evt skal indtaste banens slope hvis nødvendigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv s60, og plejer bare at sætte scoremetode til "stableford", og handicapscore til "lokalt handicap" som følges af et felt hvor jeg indtaster mit spille handicap (ekstra slag) for banen. Det giver i hvert fald rigtige scores for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min er opsat som billedet, og det virker fint. Det er også relativt nyerhvervet for mig, og de første to runder er lidt mærkelige, idet de hele tiden bliver nulstillet ift. SPH, så de mangler en del point, men efter de to har denne opsætning virket fint.

Nå ... billedet vil hverken uploade eller linke, men det ville have vist dette :):

Scoremetode: Stableford

Handicapscore: Lokalt handicap

Indstil handicap: 18

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
18 hours ago, JSchack said:

Har selv s60, og plejer bare at sætte scoremetode til "stableford", og handicapscore til "lokalt handicap" som følges af et felt hvor jeg indtaster mit spille handicap (ekstra slag) for banen. Det giver i hvert fald rigtige scores for mig.

Det er lidt spøjst, for det virker ikke på min hjemme bane, men hvis jeg spiller en fiktiv runde på i en anden klub, så tæller den helt korrekt efter din metode. Derfor : kan man selv opdatere banen - eller skal jeg have fat i Garmin 😣 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal installere Garmin Express på din computer og tilslutte uret med data/lader kablet - så får du opdateret baner og evt. firmware i uret hvis der er en ny version.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minute ago, JSchack said:

Du skal installere Garmin Express på din computer og tilslutte uret med data/lader kablet - så får du opdateret baner og evt. firmware i uret hvis der er en ny version.

Den er desværre opdateret 😕 Jeg bliver mere og mere bange for, at jeg enten skal vælge en anden klub eller ud og flytte nogle flag 😁😣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, så bliver du nok nød til at kontakte Garmin - de har en webside hvor man kan bede om at få en bane opdateret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden