Hop til indhold
Vild med Golf

Smut

C more golf lukker...

Recommended Posts

14 minutter siden, skrev Golfkid:

Det var fuldstændig det samme dengang Viasat havde PGA Tour. Masser af stillbilleder og spildtid. Begge dele er det såkaldte World Feed som amerikanerne producerer, som man også ser til majors fra USA på Viasat Golf f.eks.

European Tour er noget bedre produceret, så det er måske det du tænker på? :) 

Forskellen var at Viasat havde adgang til de faste kamerare, som typisk er placeret på et eller to huller og viste de billeder, når amerikanerne gik til reklamepause. Langt færre "blomster billeder" 

Og ja europa turen er bedre produceret, her handler det jo om golf og ikke alt muligt andet 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

21 minutter siden, skrev Terat:

Sig mig, er der andre end mig som ikke kan logge ind på golf.tv siden, via computer?

Jeg kan heller ikke.  Den står bare og loader på logo'et og kommer ikke videre. Har prøvet med flere browser. Google Chrome og Microsoft Edge, men ingen der virker

Kan fint logge ind på min mobil telefon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu startede Web.com touren og så synes jeg pludselig at GolfTV abonnementet fik et ekstra niveau, fordi man også kan følge med her. Særligt når PGA Touren startede sending så sent, var det faktisk fedt at kunne tænd for noget golf alligevel. Web.com kommer jeg nok til at se lidt mere til i år, end jeg har gjort tidligere.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
48 minutter siden, skrev SPetersen:

Nu startede Web.com touren og så synes jeg pludselig at GolfTV abonnementet fik et ekstra niveau, fordi man også kan følge med her. Særligt når PGA Touren startede sending så sent, var det faktisk fedt at kunne tænd for noget golf alligevel. Web.com kommer jeg nok til at se lidt mere til i år, end jeg har gjort tidligere.

Har du fået Airplay til at virke? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 minutter siden, skrev Smut:

Har du fået Airplay til at virke? 

Nope. Jeg skrev til deres support, der fortalte, at det slet ikke er implementeret i appen endnu. 

Jeg håber at de snart får lavet appen til AppleTV. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, skrev SPetersen:

C more viste også Web.com Tour på deres tjeneste - ved dog ikke om de også gjorde det på flow TV engang i mellem også :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10 minutter siden, skrev Golfkid:

C more viste også Web.com Tour på deres tjeneste - ved dog ikke om de også gjorde det på flow TV engang i mellem også :D 

Jeg havde kun C Mores streaming tjeneste i december måned. Før da havde jeg kun flow delen.

Nu kan jeg i øvrigt ikke logge ind på webportalen igen 🤬

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 14/1/2019 kl. 10:59 , skrev SPetersen:

Også godt at web.com spiller søn-ons. Så er der også live golf de dage hvor PGA og Europaturen ligger stille. Som her til aften på en kedelig onsdag, så er der live sending fra Bahamas... 😎

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10 timer siden, skrev Smut:

Også godt at web.com spiller søn-ons. Så er der også live golf de dage hvor PGA og Europaturen ligger stille. Som her til aften på en kedelig onsdag, så er der live sending fra Bahamas... 😎

Det skal nok "glæde" fruen - hidtil har mandag til onsdag været (så nogenlunde) golffri, meeen....!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites