Hop til indhold
Vild med Golf
Smut

C more golf lukker...

Recommended Posts

Hvad tænker folk om GolfTV efter den første turnering?

Det var ikke meget jeg fik brugt det på grund af sendetiderne, men jeg fik da et par erfaringer. Det var som om appen blev lettere at navigere rundt i om lørdagen, hvor det også blev lettere at finde tidligere sendinger fordi de kom til at stå i toppen af listen.

Jeg prøvede at bruge Apple airplay en enkelt gang til mit fjernsyn, men det hakkede for meget til at det var brugbart. Det håber jeg, at de får optimeret lidt mere. Mere håber jeg dog på, at de snart får lanceret det AppleTV App, som deres support har lovet skulle være på vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
7 timer siden, skrev SPetersen:

Hvad tænker folk om GolfTV efter den første turnering?

Det var ikke meget jeg fik brugt det på grund af sendetiderne, men jeg fik da et par erfaringer. Det var som om appen blev lettere at navigere rundt i om lørdagen, hvor det også blev lettere at finde tidligere sendinger fordi de kom til at stå i toppen af listen.

Jeg prøvede at bruge Apple airplay en enkelt gang til mit fjernsyn, men det hakkede for meget til at det var brugbart. Det håber jeg, at de får optimeret lidt mere. Mere håber jeg dog på, at de snart får lanceret det AppleTV App, som deres support har lovet skulle være på vej.

Jeg hæfter mig ved, at det er en beta version. Der skal og bør ske forbedringer.

Airplay virker ikke ordentlig, hvilket er skuffende.

Håber at tingene virker når de store turneringer starter. Europaturen starter jo også den 16/1, bliver også spændende at se deres dækning af det. Ved folk om der kommer DK kommentatorer på den del? Eller er den turnering helt blokket i DK?

Redigeret af Smut

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker at vi er i samme bås, som med C-More, vi har danske kommentatorer, men det er så også det der bliver ofret, savner Viasat's produktioner... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 8/1/2019 kl. 07:27 , skrev Smut:

Håber at tingene virker når de store turneringer starter. Europaturen starter jo også den 16/1, bliver også spændende at se deres dækning af det. Ved folk om der kommer DK kommentatorer på den del? Eller er den turnering helt blokket i DK?

Viasat har rettighederne til Europa touren i DK/Norden.

På GolfTV skriver de om ET - "available in selected countries". Så længe Viasat sidder på rettighederne kan GolfTV ikke vise ET i Danmark.

Man kan selvfølgelig logge på via en VPN, så det ser ud som man hører hjemme i et af de lande, hvor ET er tilgængelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, skrev Kitter:

Man kan selvfølgelig logge på via en VPN, så det ser ud som man hører hjemme i et af de lande, hvor ET er tilgængelig.

Det vil dog ikke give danske kommentatorer 😊 De findes garanteret ikke til ET på GolfTV.

23 timer siden, skrev Årgang63:

Jeg tænker at vi er i samme bås, som med C-More, vi har danske kommentatorer, men det er så også det der bliver ofret, savner Viasat's produktioner... 

Uuuuuuh, her er vi uenige 😊 Jeg synes, at den ægte amerikanske produktion af PGA Touren er meget bedre end viasats. Jeg vælger oftest de amerikanske kommentatorer.

Hvordan står Norddjurs for tiden? Skal vi spille en runde, hvis vejret er til det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
12 minutter siden, skrev SPetersen:

Det vil dog ikke give danske kommentatorer 😊 De findes garanteret ikke til ET på GolfTV.

Det gør de nok ikke, men jeg vil ikke savne de danske kommentatorer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
19 minutter siden, skrev SPetersen:

Uuuuuuh, her er vi uenige 😊 Jeg synes, at den ægte amerikanske produktion af PGA Touren er meget bedre end viasats. Jeg vælger oftest de amerikanske kommentatorer.

Hvordan står Norddjurs for tiden? Skal vi spille en runde, hvis vejret er til det?

Jeg tænker ikke så meget på kommentatorer, primært så viste Viasat meget mere golf, hvor amerikanerne elsker reklame pauser 🙂

Efter årstiden så står Norddjurs fint og er absolut spilbar, vi har 2 huller med vintergreens, resten spiller som om sommeren. Kan vi få det til at passe, er jeg altid klar på en runde. Som "best case scenario"...mandag - tirsdag og torsdag kan jeg fra kl 13.00, fredag - lørdag og søndag, hele dagen, bare ikke for tidligt 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Årgang63:

Jeg tænker ikke så meget på kommentatorer, primært så viste Viasat meget mere golf, hvor amerikanerne elsker reklame pauser 🙂

Det er jo netop det der er fordelen ved golf.tv. Det er en streamingtjeneste og forretningsmodellen er ikke afhængig af reklamepauser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
16 minutter siden, skrev Smut:

Det er jo netop det der er fordelen ved golf.tv. Det er en streamingtjeneste og forretningsmodellen er ikke afhængig af reklamepauser. 

Enig. C More havde da heller ikke reklamepauser, så vidt jeg husker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev Smut:

1 time siden, skrev SPetersen:

Enig. C More havde da heller ikke reklamepauser, så vidt jeg husker.

Det er da rigtigt, men hvor Viasat udfyldte pauserne med golf, fra pågående turnering, så udfylder C-more og Golftv pauserne med ingenting..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 timer siden, skrev Årgang63:

Det er da rigtigt, men hvor Viasat udfyldte pauserne med golf, fra pågående turnering, så udfylder C-more og Golftv pauserne med ingenting..

Det har sine fordele - vi gamle mænd med prostata skal jo på toilettet ofte - og så er der også tid til at hente endnu en pilsner...:)

Spøg til side - det er træls med de lange pauser, også selv om blomsterbillederne da nogen gange er smukke - men det er jo ikke konen, som ser golf!

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
15 timer siden, skrev Årgang63:

Det var ikke min oplevelse. Den eneste forskel jeg så på C More, når der var reklamer, var at det var en anden kommentator, der kom på - og så så man nogle slag to gange, når de så kom retur fra reklamer igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 timer siden, skrev SPetersen:

Det var ikke min oplevelse. Den eneste forskel jeg så på C More, når der var reklamer, var at det var en anden kommentator, der kom på - og så så man nogle slag to gange, når de så kom retur fra reklamer igen. 

Prøv næste gang du ser en turnering, at holde øje med, hvor mange gange der ikke vises golf, men alt muligt andet, skilte med diverse mere eller mindre ligegyldige oplysninger, billeder af banen og ligende. Hvor Viasat lavede en produktion, så streamer de andre bare feedet fra usa. C-more og Golftv er jo også billigere, men jeg betaler gerne for det bedre produkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 10/1/2019 kl. 12:54 , skrev Årgang63:

Prøv næste gang du ser en turnering, at holde øje med, hvor mange gange der ikke vises golf, men alt muligt andet, skilte med diverse mere eller mindre ligegyldige oplysninger, billeder af banen og ligende. Hvor Viasat lavede en produktion, så streamer de andre bare feedet fra usa. C-more og Golftv er jo også billigere, men jeg betaler gerne for det bedre produkt. 

Det var fuldstændig det samme dengang Viasat havde PGA Tour. Masser af stillbilleder og spildtid. Begge dele er det såkaldte World Feed som amerikanerne producerer, som man også ser til majors fra USA på Viasat Golf f.eks.

European Tour er noget bedre produceret, så det er måske det du tænker på? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites