Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg plejer ikke at se golf, og har før ytret mig om at jeg finder det lidt kedsommeligt.

Jeg havde i anledning af Ryder Cup købt adgang til Viasat Golf, for at give det et skud mere.

Lad mig sige det sådan, at jeg var glad for jeg ikke så det live. Fredag aften så jeg lidt over en time, og det var dejligt at jeg kunne spole. Jeg havde ringe interesse i at se et skilt med stillingen eller lign. i hvad føltes som lang tid. Jeg kunne også slippe for at se spiller og caddie stå at tale i et godt stykke tid før der blev slået til bolden, og endelig kunne jeg hoppe forbi 5-6 gentagelser af det samme slag. Lørdag aften så jeg 1,25 time med samme fremgangsmåde. Mandag så jeg en smule, men kun for at se danskeren, hvilket der ikke var meget af.

Jeg bliver nok aldrig ham der sidder klistret foran skærmen i timevis...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, sådan er vi så forskellige.

Jeg sad klistret til telefonen fredag og streamede formiddagen. Sad desværre i møde hele eftermiddagen. Det er rigtigt nok at indtil alle holdene er igang, så er der meget stilstand, men syntes egentlig ikke man ventede alt for meget på at se golfen. Der var dog ALT for meget fokus på greens, så man troede det var en putte konkurrence man så på. 

Jeg nåede lige at se noget af formiddags sessionen lørdag inden vi var en flok der gik en runde golf med alt for meget øl og efterfølgende spisning. Tanken var så at vi skulle se RC, men vi endte sgu på diverse pubs i stedet :D 

Det er super irriterende søndag, at det stort set kun er de første 5-6 grupper der bliver fulgt og så er det kun afgørende puts fra de øvrige matcher der bliver vist, det må de sgu godt få lavet om på, specielt når det endte med at blive de senere matcher som blev afgørende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser normalt ALT golf fra Ryder Cup der vises på skærmen. I år havde min kone kommet til at leje et sommerhus, til trods for at jeg havde annonceret at jeg skulle se Ryder Cup :P. Fik set ca. 85 % af Ryder Cup via streaming fra mobilen til tv`et.

Men hvorfor skulle man næsten kun se de første 6 bolde 😤 

Og stakkels Norén der manglede 4 huller imens, de andre festede igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden