Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Er der nogle der ved hvornår Kaptajn Bjørn sender startlisten ud til fredag morgen fourballs? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende:

Fredagens fourballs bliver:

Justin Rose/Jon Rahm mod Tony Finau/Brooks Koepka

Rory McIlroy/Thorbjørn Olesen mod Dustin Johnson/Rickie Fowler

Paul Casey/Tyrrell Hatton mod Jordan Spieth/Justin Thomas

Francesco Molinari/Tommy Fleetwood mod Tiger Woods/Patrick Reed

• Like 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal lige nævne, at jeg ser en optagelse fra morgenstund med de første 5 huller spillet.

Hvad synes i om tv-dækningen so far? (Hvem producerer i øvrigt?) Jeg har lige timet, at der ikke er vist noget fra 2. match (Olesen bolden)  i min. 20 minutter, det er sgu. da lidt tyndt. Ikke fordi det er Olesen, men med 4 bolde skulle det da være muligt at se de fleste slag🤬

Redigeret af Becton
Glemt info

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Becton:

Skal lige nævne, at jeg ser en optagelse fra morgenstund med de første 5 huller spillet.

Hvad synes i om tv-dækningen so far? (Hvem producerer i øvrigt?) Jeg har lige timet, at der ikke er vist noget fra 2. match (Olesen bolden)  i min. 20 minutter, det er sgu. da lidt tyndt. Ikke fordi det er Olesen, men med 4 bolde skulle det da være muligt at se de fleste slag🤬

Det er ikke alle bolde der får lige meget TV tid, sådan plejer det at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad synes folk om året Ryder Cup?

Jeg må indrømme, at når man lige fjerner sejeren, det faktum at Bjørn var kaptajn og Thorbjørns spil mod Spieth, så står jeg tilbage med en noget flad fornemmelse. Jeg synes, at det er den kedeligste Ryder Cup jeg kan huske, primært fordi de amerikanske spillere spillede langt under niveau. For mig var spændingen allerede væk lørdag formiddag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
22 minutter siden, skrev SPetersen:

Jeg må indrømme, at når man lige fjerner sejeren, det faktum at Bjørn var kaptajn og Thorbjørns spil mod Spieth, så står jeg tilbage med en noget flad fornemmelse. Jeg synes, at det er den kedeligste Ryder Cup jeg kan huske, primært fordi de amerikanske spillere spillede langt under niveau. For mig var spændingen allerede væk lørdag formiddag.

Enig. Fredag var spændende. Den første dag er alt åbent. Jeg var også mere eller mindre fraværende søndag, idet sejren mere eller mindre var i hus lørdag.

Der var en del af de Amerikanske spillere der skuffede. Tag bare Mickelson. Han var jo helt væk.... Måske ligger en så stor turnering som Tour Championship for tæt op ad Ryder Cup. Men flere af de Europæiske spillere deltog jo også der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det var en super Ryder Cup og perfekt at banen straffede de skæve drives, så det ikke blev en puttekonkurrence ligesom sidst. Også fedt at publikum ikke var så tæt på banen, at roughen var mast flad. Jeg syntes ikke vi så meget tv-bold af Dustin Johnson, men prangende kan det næppe have været fra verdens nr. 1 .. Watson, Mickelson og Woods havde ikke spillet til at holde sig i fairways

Selvom 6-10 er svær at komme tilbage fra, så blev det da alligevel lidt spændende op ad søndagen fordi de første matcher ikke blev spillet super godt af europæerne. Havde de gamle drenge for USA spillet bedre, kunne det have været rigtig spændende. Tror faktisk det lettede trykket lidt for de øvrige matcher, at Olesen fik lukket den match hurtigt og sikret et point - endda et point som nok de færreste på banen havde regnet med

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ikke den store spænding, men et par enkeltoplevelser, som er værd at tage med

- Molinari/Fleetwod pairingen, som rundbarberede amerikanerne

- Molinari den første europæer, som vinder alle sine 5 matcher

- Garcias opnåelse af det højeste antal karriere point blandt alle Ryder Cup spillere

- Thorbjørns destruktion af Spieth

- at Kaptajn Bjørns wildcards leverede varen i modsætning til amerikanerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 timer siden, skrev Christian SSGM:

Jeg syntes det var en super Ryder Cup og perfekt at banen straffede de skæve drives, så det ikke blev en puttekonkurrence ligesom sidst. Også fedt at publikum ikke var så tæt på banen, at roughen var mast flad. Jeg syntes ikke vi så meget tv-bold af Dustin Johnson, men prangende kan det næppe have været fra verdens nr. 1 .. Watson, Mickelson og Woods havde ikke spillet til at holde sig i fairways

Selvom 6-10 er svær at komme tilbage fra, så blev det da alligevel lidt spændende op ad søndagen fordi de første matcher ikke blev spillet super godt af europæerne. Havde de gamle drenge for USA spillet bedre, kunne det have været rigtig spændende. Tror faktisk det lettede trykket lidt for de øvrige matcher, at Olesen fik lukket den match hurtigt og sikret et point - endda et point som nok de færreste på banen havde regnet med

Faktisk er jeg helt enig med dig. Der VAR et tidspunkt om søndagen, hvor hele matchen faktisk ved at gå USA`s vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 1/10/2018 kl. 11:00 , skrev SPetersen:

Hmm, Medinah var da på ingen måde kedelig? Der var EUR bagud 10-4 om lørdagen inden de vandt de to sidste matcher lørdag eftermiddag... Søndagen kan de fleste huske ;) 

Med sådan et comeback i så frisk erindring, så var jeg på intet tidspunkt sikker på at den var hjemme, før den sidste times tid. Der handlede det mere om hvem der skulle afgøre det, som jo var spændende i sig selv.

Jeg var selv på Golf National hele ugen og jeg kan forsikre dig om, at det var alt andet end kedeligt! Der mærkede man altså spændingen til det allersidste og det var med nerverne uden på tøjet hele ugen :) 

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
14 timer siden, skrev Golfkid:

Hmm, Medinah var da på ingen måde kedelig? Der var EUR bagud 10-4 om lørdagen inden de vandt de to sidste matcher lørdag eftermiddag... Søndagen kan de fleste huske ;) 

Med sådan et comeback i så frisk erindring, så var jeg på intet tidspunkt sikker på at den var hjemme, før den sidste times tid. Der handlede det mere om hvem der skulle afgøre det, som jo var spændende i sig selv.

Jeg var selv på Golf National hele ugen og jeg kan forsikre dig om, at det var alt andet end kedeligt! Der mærkede man altså spændingen til det allersidste og det var med nerverne uden på tøjet hele ugen :) 

Det kan godt være, at det bare er mig. Jeg endte med at se Formel 1 om søndagen, simpelthen fordi jeg mentalt nærmest var stået af Ryder Cup om lørdagen. Det har jeg aldrig oplevet før.

Jeg tror det skyldes, at amerikanerne i min verden spillede rigtig dårligt. Europæerne spillede godt, flere af dem spille rigtig godt, men jeg havde virkelig oplevelsen af, at det var på en rigtig billig baggrund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fuldte kun stillingen i Ryder Cup sporadisk fredag og lørdag, da jeg er på ferie, og kunne jo godt se at det efter en dårlig start fredag formiddag havde udviklet sig rigtig godt.

Søndag i løbet af eftermiddagen fandt jeg poolen og et radio-feed  og der var amerikanerne jo stort set ved at udligne  og det var kun fordi at Thorbjørn var sikkert foran, at jeg ikke for alvor blev bekymret. Fra den tyrkiske pool lød det som om at det amerikanske comeback først blev stoppet og Europa trak fra da Thorbjørn lukkede sin match og Rahm holdt fast imod Tiger...

Europæiske kaptajner har i en årrække spillet på, at amerikanerne ikke gider komme over og spille de baner vi udvælger til Ryder Cup. Det er som om at det hvert gang kommer som en overraskelse at baner i Europa ikke nødvendigvis ligner de baner som amerikanerne spillet på hver uge.

Samtidigt rammer Furyk helt forbi med sine på forhånd sikre wildcards mens Bjørn rammer den lige i røven med sine mere satsede wildcards.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden