Hop til indhold
Elvin

Powakaddy Freeway II batteriproblem

Recommended Posts

Min Powakaddy Freeway II fungerer normalt med bly/acid batteri. Et nyindkøbt universalt Powakaddy 36 hullers litiumbatteri er forsøgt  koblet til med det resultat, at der vises et stykke værktøj i displayet og teksten "service" bliver anført. Samme batteri fungere perfekt på min hustrus Powakaddy Freeway Sport.  Har andre haft samme problem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden at skulle sige det 100% mener jeg ikke du kan tilslutte en anden batteritype end den som vognen er lavet til.

Laderen skal helt sikkert være en anden.

Måske andre kan byde ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

claust: Tak for dit input. Litiumbatteriet markedsføres som universelt og skal ifølge sælger fungere med alle typer 12 V el.-vogne uanset mærke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jakobh: 

Tak for linket, som forklarede mit problem.

Af linket fremgår det, at Powakaddy Freeway II ikke umiddelbart kan opgraderes fra bly/syre til litium, men at man netop har udviklet et nyt litiumbatteri (ikke Powakaddy), som kan bruges både på vogne beregnet til bly/syrebatteri og litiumbatteri.

Ærgerligt, at Powakaddy sælger et universalt litiumbatteri, som alligevel ikke er universalt, og jer har nu et sådant i overskud.

Tak for input, jeg fik den hjælp, jeg havde behov for. 

Med venlig hilsen  

Elvin

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden